Poveži se s nama

Scena

Predstavljamo pjesmu “Guča Goro zavičaju” autora Perice Strukara

Objavljeno

Viteška lola Petar Strukak skaldao je i otpjevao pjesmu o Gučoj Gori, pod nazivom “Guča Goro zavičaju”. 

Pogledajte spot za navedenu pjesmu o Gučogorcima: 

 

Oglas

Oglas

BiH

Brojni turisti uživaju u glavnom gradu BiH

Objavljeno

Piše

Praznični dani su brojne turiste doveli u glavni grad Bosne i Hercegovine.

Tako su iz Turističke zajednice Kantona Sarajevo istakli za N1, da su hotelski kapaciteti u Sarajevu uoči praznika popunjeni do 80 posto.

U ovih nekoliko dana poklapaju se dva praznika, vjerski i prvomajski, i onda su gosti već došli. Biće ih više za predstojeći vikend, nego što će ih biti sutra ili prekosutra. Ovo je sigurno 10tak dana kada će promet u turizmu značajno i vidljivo povećati, naglasila je za N1 Adisa Kušundžija iz Turističke zajednice KS.

 

Oglas

Nastavi čitati

Društvene mreže

Influenseri gube svoj marketinški utjecaj globalno, prati li BiH taj trend ili i dalje vjeruje „one man show“ promociji

Objavljeno

Piše

Marketing trendovi se sve više mijenjaju na svjetskom i regionalnom tržištu, pa se tako i promocija proizvoda sve više seli na društvene mreže, uz kreiranje dinamičnijeg i zabavnijeg sadržaja, koji će privući pažnju publike i povećati prodaju proizvoda. Sve dominantniji u ovom segmentu su mnogobrojni bh. influenseri, koji kreiraju visokobudžetne online video kampanje za različite domaće, regionalne i svjetske brendove.

Sve više su u fokusu video kampanje, koje izazivaju emociju, dovoljno su duhovite, empatične, ali i zabavne, te imaju kvalitetan scenario, kao i postprodukciju. Trend angažovanja velikih marketinških agencija, zamijenio je trend angažovanja influensera, koji će pružiti klijentu kvalitetnu ideju za promociju, produkciju sadržaja, ali i na kraju veliki domet i vidljivost plasiranog sadržaja.

FILE PHOTO: Silhouettes of mobile users are seen next to a screen projection of Instagram logo in this picture illustration taken March 28, 2018. REUTERS/Dado Ruvic/Illustration

Influenseri kao mini agencije

Vremenom su influenseri postali mini agencije, koji imaju svoje timove saradnika za produkciju i kreiranje konkretnih video sadržaja, koji su postali konkurentni klasičnim marketinškim kampanjama.

Od influensera se sada traži konkretna ideja, oformljavanje tima za produkciju sadržaja, nadgledanje produkcije i preuzimanje kompletne uloge mini kreativne agencije. U ovom slučaju agencije su uglavnom koordinatori između klijenta i influensera ili naručioci usluga od samog kreatora sadržaja.

Online prodaja u sve većem porastu u našoj zemlji

Porast online prodaje u našoj zemlji i pokretanje sve više webshop-ova dovelo je do toga da se aktivacije usmjeravaju na konkretne rezultate, uz mjerljive parametre, koje influenseri mogu da ponude. Tako danas, pojedini influenseri uz promo kod koji dobiju od pojedinih brendova mogu da obezbijede direktnu prodaju, koja daje dodatni kredibilitet i realan povrat uloženih sredstava u promotivnu aktivnost.

Oglas

U ovom segmentu oglašavanja najviše sredstava izdvajaju kompanije koje su dio beauty i modne industrije, različite farmaceutske kompanije, zdrava hrana, suplementacija i sportska oprema. Ovaj dio ponude je i najzastupljeniji u segmentu online prodaje, koja postavlja nove standardne kupovine i na domaćem tržištu.

Budućnost nam sasvim sigurno donosi sve veći fokus na online prodaju, dok će standardni prodajni objekti postati svojevrsni showroom prostori, gdje će se proizvodi moći probati, pogledati, ali ne i nužno kupiti. Nekoliko klikova pametnim telefonom dijeli nas od naručivanja proizvoda, pa do dostave na kućnu adresu, uz dodatne popuste i pogodnosti, koje su čak i veće nego u prodajnom objektu, što ovu opciju čini još atraktivnijom.

Influenseri – kreatori sopstvenih modnih brendova

Influenseri su i u ovom segmentu bili svojevrsni lideri, kako na svjetskom, tako i na domaćem tržištu, pa je sve više njih kreiralo sopstvene robne marke i brendove, koji su zauzeli važnu poziciju u online prodaji. Samo mali dio njih se odvažio za pokretanje fizičkih prodajnih objekata.

Tako se danas lansiranje novih kolekcija prati sa posebnom pažnjom online zajednice, kada je potrebno svega nekoliko sati da se svi dostupni proizvodi u potpunosti rasprodaju.

Oglas

Tradicionalni način prodaje sve više mijenja, a brendovi imaju novi poredak vrijednosti proizvoda na tržištu, koji se mjeri koliko se o njemu priča u digitalnom prostoru.

Promjena u online prostoru je jedina konstanta

Ipak, trendovi se mijenjaju, te su predviđanja da će u narednim godinama doći do prezasićenja sadržajem kojim smo svakodnevno preplavljeni i preporukama od strane influensera na globalnom nivou. Angažman promo lica za potrebe promocije na društvenim mrežama na globalnom nivou je već ove godine u padu za 3%, što polako ukazuje i na sve manje angažmana influensera na svjetskom nivou. Pred nama je po ekonomskim pokazateljima godina stabilizacije, te će se mnogo više sredstava u narednim mjesecima izdvajati za različite promotivne aktivnosti. Možemo zaključiti da je protekli period kada su troškovi bili redukovani iziskivalo jeftinije načine promocije, te su u ovom slučaju influenseri bili idealan izbor „one man show propagande“.

Angažovanje agencija sa dugogodišnjim iskustvom u kreiranju velikih marketinških priča je bio i ostao imperativ ozbiljnih kompanija, koje posluju na domaćem, regionalnom i svjetskom tržištu, te se ove aktivnosti neće tek tako promijeniti. Kredibilitet koji nose veliki timovi stručnjaka su uvijek prvi izbor za 360 marketinški pristup.

Prehrambena industrija našla novu nišu za promociju novih proizvoda

Plasiranje novih proizvoda na tržište u segmentu prehrambenih proizvoda sve više prati saradnja sa influenserima kroz video sadržaje, koji izazivaju vještačku euforiju oko određenih proizvoda, pa se tako ekskluzivno pripremaju degustacije isključivo za influensere, koji otkrivaju nove okuse za javnost. Veoma često proizvodi se plasiraju nešto kasnije, kako bi se desila velika potražnja novih proizvoda u hipermarketima i interesovanje potrošača, te dodatna interakcija i upiti oko dostupnosti u prodaji.

Oglas

Ovaj vid promocije je posebno fokusiran na TikTok i „new age“ generacije, koje su i najčešće konzumenti ovakve vrste sadržaja, ali i najviše slušaju preporuke koje im se plasiraju.

Prodaja definitivno evoluira, a fokus na online prodaji nas tek očekuje.

Bitno je napomenuti da je itekako teško naći pravog brend ambasadora za određeni brend, te u ovom slučaju nije svako promotivno lice – influenser idealan za našu marketinšku priču. Ovakva marketinška strategija traži ozbiljnu analizu tržišta, navika potrošača, ali i influensera, te dobra podudarnost vrijednosti koje dijeli brend i određeni brend ambasador, kako bi se dobili očekivani rezultati.

Za Forbes BiH piše Bojan Dragišić, PR i marketinški strateg

Oglas

Nastavi čitati

Auto-Moto svijet

I danas duža čekanja na graničnim prijelazima

Objavljeno

Piše

Duga su zadržavanja u oba smjera na graničnim prijelazima Gradina i Bosanska Gradiška, dok je na graničnim prijelazima: Izačić, Velika Kladuša i Bosanski Brod pojačan promet putničkih vozila. Duga je kolona putničkih vozila, na izlazu iz Bosne i Hercegovine na graničnom prijelazu Orašje. Na ostalim graničnim prijelazima putnička vozila za sada ne čekaju duže od 30 minuta.

Zabranjen je promet za vozila preko 5 tona najveće dozvoljene mase na graničnom prijelazu Karakaj (kod Zvornika). Teretna vozila preko 5 t preusmjeravaju se na granične prijelaze Bratunac ili Rača, dok autobusi mogu koristiti GP Šepak, stoji na stranici BIHAMKA.

Nastavi čitati

Gospodarstvo

Torbice iz Busovače prepoznatljive diljem svijeta: Jeste li već vidjeli novu kolekciju COCOPAT SPRING-SUMMER 2024

Objavljeno

Piše

“U srcu Bosne i Hercegovine mjesecima se radi na novim modelima i osvježenjima koje smo s nestrpljenjem i ponosom jedva čekali da podijelimo s vama.

Naša nova kolekcija proljeće/ljeto 2024. predstavlja spoj hrabrosti, elegancije i trendi dizajna koji će osvojiti svaku od vas.

Sa četiri nova modela donosimo inspiraciju, igru boja i tekstura koje će dodati dašak svježine vašem stilu.

Bilo da se radi o casual ili elegantnim prigodama, naše torbice će biti vaš savršen modni dodatak koji će privući poglede i istaknuti vašu jedinstvenost. Hvala vam što prepoznajete kvalitet jer, na to smo najponosniji. Na nase kupce koji nam se uvijek, bez iznimke – vracaju”, poručio je Cocopat tim.

Oglas

U nastavku pogledajte novu kolekciju:

Nastavi čitati

Putovanja

Koliko će četveročlana obitelj morati izdvojiti za apartman uz more u špici sezone?

Objavljeno

Piše

360 eura, na Pagu za 350, u Omišu za 320, u Selinama kod Starigrada za 300 eura, na Braču za 299, a na Hvaru za pomalo nevjerojatnih 250 eura vrtjelo se u oglasima, a i neki iznajmljivači se slažu da su cijene jednostavno bile – prenapumpane.

– Previše je pretjerivanja. Neki domaćini u privatnom smještaju ili restorani uistinu jesu napumpali cijene preko svake mjere, ali neki su uistinu minimalno korigirali cijene i u prosjeku je to sve skupa još uvijek korektno – smatra vlasnica apartmana Šešo na Pagu, u kojem je noćenje za dvoje do 1. srpnja bilo 35 eura, potom 50, a u špici nije prešlo 65 eura.

Nastavi čitati

Scena

IT dan MoStart konferencije: Od studentskih projekata do svjetskih IT tvrtki

Objavljeno

Piše

Treći, ujedno i posljednji dan MoStart konferencije posvećen razmatranju trendova i inovacija u IT industriji okupio je stručnjake  iz različitih segmenata IT sektora koji su imali priliku razmijeniti iskustva i znanja o najnovijim tehnološkim dostignućima i budućnosti industrije.  Kroz zanimljiva predavanja, panele i intervjue govorilo se o plaćama IT-jevaca, kako postići milijunski doseg na LinkedInu i jesmo li zaista genijalci na globalnoj IT sceni.

Jedan od uvodničara bio je Zlatko Hrkać, suosnivač i CEO Sofascorea koji je zanimljivim predavanjem Od Olivera Dragojevića do 25M korisnika predstavio razvoj i rad Sofascorea, sportske platforme za napredne sportske statistike koja prati rezultate profesionalnih liga. Pored inspirativne priče o Sofascoreu, Hrkać je sudionicima poručio da ne postoji univerzalni recept za uspjeh, da treba biti uporan i prepoznati svoju priliku jer svako vrijeme nosi svoju priliku.

Zanimljiv panel program 

U današnjem digitalnom dobu, tehnološka industrija predstavlja jedno od najdinamičnijih područja globalnog svijeta. O tome jesmo li kao zajednica genijalci na globalnoj IT sceni govorili su panelisti Hrvoje Ćosić (Aircash), Nikola Vrdoljak (404), Marko Laco (ITO Mostar), Dženan Lojo (TIS Grupa), uz moderatora Petra Štefanića. ”Čovjek je proizvod tri faktora O: odgoj, obrazovanje i okolina. Ljudi u našoj regiji imaju kulturu koja ih formira, završavaju studije koji su na svjetskoj razini, ali je okolina ono što nas koči. Okolina na našim područjima treba najveću prilagodbu na izazove koji nam dolaze, da bi bili iznad prosjeka u ovoj genijalnosti”,  zaključio je na kraju panela Marko Laco, CEO ITO u Mostaru.

Oglas

U svijetu start up projekata, gdje ideje postaju stvarnost, inspirativni primjeri iz prakse mogu osvijetliti put prema uspjehu. Mustafa Toroman i Zlatko Kovačić, dva izuzetna poduzetnika, podijelili su svoje iskustvo o transformaciji svojih ideja u ozbiljne biznise. Moderator panela ”Eureka moment”, Bojan Mušćet omogućio je publici da kroz pitanja i razgovor s panelistima zavire u procese i izazove s kojima su se susretali poduzetnici u izgradnji svojih start up projekata. Interaktivno iskustvo panela “Eureka moment” nije samo pružilo uvid u put poduzetnika od ideje do realizacije, već je i inspiriralo publiku da sanjaju veliko i da hrabro krenu u ostvarenje svojih start up snova.

Tematska predavanja i intervju

U svjetlu brzog tehnološkog razvoja i sveprisutne digitalizacije, pitanje sigurnosti podataka postaje sve važnije, stoga je Alan Đurić, ugledni IT stručnjak i izvršni direktor tvrtke Wire, istaknuo je ovu temu kroz svoje izuzetno zanimljivo predavanje na primjeru njemačke vlade predstavio važnost sigurnosti podataka. ”Znanje i proizvode morate stalno unaprjeđivati te korisnicima konstantno nuditi bolje iskustvo korištenja usluga koje isporučujete”,  istaknuo je Đurić.

S druge strane Dragan Petric, influencer i urednik najpoznatijeg tehnološkog web portala u regiji Bug.hr, govorio je o poslovnim potencijalima koje nudi LinkedIn, kako ih najlakše i najbrže iskoristiti i kojim alatima se služiti kako bi svoju aktivnost na LinkedInu pretvorili u otvaranje novih prilika, u izgradnju osobne prepoznatljivosti, u zaradu i u afirmaciju svojeg poslovnog djelovanja, te o postizanju milijunskog dosega na LinkedInu. ”LinkedIn je društvena mreža na kojoj organski rast doseg je veći od broja pratitelja i broja konekcija koje imamo na svom privatnom profilu. Stoga, učinite nešto što nitko nije učinio. Predstavite se u stvarnom svjetlu, sa svojim individualnim karakteristikama te svojim jedinstvenim stilom”,  poručio je Petric.

Oglas

Posebno zanimljiv, bio je intervju s Tajanom Barančić, analitičarkom regionalnog IT tržišta s kojom je Petric razgovarao o plaćama IT-jevaca. Tajana je za današnje gostovanje napravila detaljnu analizu prosječne plaće u IT sektoru, te napravila usporedbu između Hrvatske i Bosne i Hercegovine.

”Kada razmišljamo o tome kuda idu plaće u budućnosti, mogu slobodno reći da globalno tržište neće dopustiti da su plaće u IT sektoru 3 do 4 puta veće od prosječnih plaća u nekoj državi. Gledajući razvijene države koje imaju veći standard, razlike u plaćama su vrlo manje. U zadnjih pet godina plaće u IT sektoru u Hrvatskoj su porasle za 40%, a u BiH za 68%”, istaknula je Barančić.

Blitz-Pitch

U završnom dijelu MoStart konferencije predstavljene su inovativne studentske ideje i projekti. Ova inspirativna sesija predstavila je neke od najkreativnijih i najambicioznijih studentskih projekata koji su proistekli iz mladih umova, pokazujući da budućnost tehnoloških inovacija leži u rukama mladih. MoStart konferencija nije samo bila platforma za razmjenu znanja i iskustava, već i za poticanje kreativnosti mladih generacija.

Oglas

Ova sesija posvećena studentskim idejama i projektima naglasila je važnost podrške, mentorstva i prilika za mlade inovatore kako bi ostvarili svoje potencijale i doprinijeli napretku društva u digitalnom dobu.

IT dan, kao posljednji od tri dana međunarodne MoStart konferencije bio je dinamičan i inspirativan događaj koji je okupio širok spektar stručnjaka, poduzetnika i entuzijasta iz IT industrije, pružajući im priliku da se povežu i inspiriraju za daljnji rad.

Nastavi čitati

Muzika

Koncertnom turnejom Bijelo dugme slavi 50. rođendan

Objavljeno

Piše

Bijelo dugme ove i iduće godine slavi 50. rođendan turnejom nazvanom Doživjeti stotu.

Slavljenička turneja kreće 11. svibnja iz Sarajeva, a Bijelo dugme namjerava veliki rođendan obilježiti s čak 50 nastupa na 50 različitih lokacija. Bend će svoje koncerte započeti u gradovima bivše Jugoslavije i zatim nastaviti širiti Dugmemaniju po ostalim gradovima svijeta.

Postavu Bijelog dugmeta na turneji Doživjeti stotu čine Goran Bregović na gitari, Alen Islamović i Mladen Vojičić Tifa kao vokali, Điđi Jankelić na bubnjevima, Zoran Redžić na basu i Ogi Radivojević na klavijaturama. Budući da bivši klavijaturisti benda Vlado Pravdić i Lazar Ristovski više nisu među živima, zamijenit će ih dugogodišnji Bregovićev suradnik, multiinstrumentalist Ogi Radivojević.

Bijelo dugme osnovano je 1974. u Sarajevu i aktivno je djelovalo do 1989. godine, u tom razdoblju objavili su 15-ak albuma, mnogobrojne singlove i nekoliko kompilacija. Svirajući glazbu nastalu pod različitim utjecajima – od rocka i bluesa do folka i etno elemenata – Bijelo dugme brzo je postalo popularno među mladom publikom.

Oglas

Nedugo nakon osnutka sklapaju diskografski ugovor s izdavačkom kućom Jugoton i debitiraju singl-pločom Top / Ove ću noći naći blues (1974). Treći singl, s pjesmama Da sam pekar i Selma, predstavlja prijelomni trenutak njihove karijere, te pjesme predstavljaju početak onog što će kasnije postati Dugmemanija.

Drugi album Šta bi dao da si na mom mjestu pretvara Bijelo dugme u pop-kulturni fenomen, ostvarujući rekordne naklade (više od 200.000 prodanih primjeraka) i donoseći prepoznatljive skladbe na razmeđu folka i rocka (Tako ti je, mala moja, kad ljubi Bosanac, Ne gledaj me tako i ne ljubi me više, naslovna pjesma i dr.). Njihov utjecaj na glazbenu scenu bivše Jugoslavije bio je ogroman, a njihovi albumi su postali klasici modernog rocka u bivšoj zemlji.

Nastavi čitati

Ljepota i zdravlje

Šta se dešava s tijelom kada mu nedostaju ugljeni hidrati

Objavljeno

Piše

Kada se pokušava skinuti nekoliko kilograma, jedna od mogućih strategija je smanjenje unosa ugljenih hidrata. Ali, tijelo zbog toga može ozbiljno patiti. Ugljeni hidrati nalaze se ne samo u namirnicama kao što su hljeb, tjestenina i voće nego i u orašastim plodovima, mahunarkama, zelenoj salati i brokuli.

Voće i povrće

Voće i povrće najbolji su izvor ugljenih hidrata, jer sadrže najviše vitamina, minerala i vlakana. Zato kada se priča o prelasku na ishranu s malo ugljenih hidrata, govori se o smanjenju unosa rafiniranih šećera, rafiniranih žitarica kao što su one u tjestenini, žitarica s cijelim zrnom i škrobom, smeđa riža i kinoa. Žitarice od cijelog zrna povećavaju šećer i inzulin u krvi do zdravog nivoa i reguliraju mikrobe.

Unosom premalo ugljenih hidrata dobiva se manje probiotika i ukupnih vlakana, a većini ljudi potrebno je više, a ne manje probiotika, jer su oni „gorivo“ za korisne probiotike u crijevima.

Izaziva ketozu

Ako se želi odmah prijeći na ishranu s malo ugljenih hidrata, mora se znati da će oni biti potrebni za energiju, hranljive materije i vlakna, tako da je najbolje osigurati ih iz izvora s malo ugljenih hidrata koji su bogati hranljivim materijama, kao što su povrće, orašasto voće i sjemenke.

Oglas

Također, treba voditi računa da najniži dnevni unos ugljenih hidrata ne treba biti manji od 20 grama. Manje od toga izaziva ketozu u organizmu, od koje može doći do mučnine, slabosti i opće neprijatnosti.

Nastavi čitati

Scena

Dva travnička velikana: Nikša Bratoš na klupi s Ivom Andrićem

Objavljeno

Piše

Nakon što je bio gost trećeg izdanja “Travnik Talks”, poznati glazbenik, aranžer i glazbeni producent Nikša Bratoš je u Travniku podijelio svoju inspirativnu priču koja je oduševila Travničane.

Razgovarajući o svojim početcima, životu u Travniku i prijateljima, ovo je bio poseban trenutak za povezivanje sa svojim sugrađanima.

Nakon ovog događaja, Nikiša Bratoš je posjetio i statuu Ive Andrića, što je dodalo posebnu dimenziju njegovom boravku u gradu. Sjedeći pored statue velikog književnika, Nikša Bratoš je imao priliku odati počast Andrićevom djelu i uticaju, simbolizirajući susret dva umjetnička svijeta – muzike i književnosti, u srcu Travnika gdje je Andrić ostavio neizbrisiv trag. Ovu sjajnu fotografiju uhvatio je naš poznati fotograf Samir Behlić Behla, prenosi travnik.ba.

Oglas

Nastavi čitati

Najnovije vijesti

Društvoprije 2 sata

Čestitka premijera Srednjobosanskog kantona

Premijer Srednjobosanskog kantona, Tahir Lendo, u povodu 1. maja, Međunarodnog praznika rada, uputio je čestitku svim građanima: Povodom 1.maja –...

Društvoprije 3 sata

KAKO ME JE BOG VODIO: Promocija autobiografije Antona Puntigama u KŠC-u „Petar Barbarić“ Travnik

U nakladi Fakulteta filozofije i religijskih znanosti Sveučilišta u Zagrebu, Hrvatskog povijesnog instituta u Beču te Nadbiskupskog sjemeništa „Petar Barbarić“...

BiHprije 4 sata

Brojni turisti uživaju u glavnom gradu BiH

Praznični dani su brojne turiste doveli u glavni grad Bosne i Hercegovine. Tako su iz Turističke zajednice Kantona Sarajevo istakli...

BiHprije 4 sata

Održana protestna šetnja u Sarajevu

Sindikat metalaca FBiH započeo je Prvomajsku protestnu šetnju u Sarajevu, koja se kreće od Doma sindikata, prema Udruženju poslodavaca, pa...

BiHprije 4 sata

Obilježena druga godišnjica smrti velikog Ivice Osima

U Sarajevu je na gradskom groblju Bare obilježena druga godišnjica od smrti Ivice Osima bosanskohercegovačkg nogometaša i trenera. Ivica Osim...

Društvoprije 4 sata

Travnik će biti domaćin 19. Svjetskog prvenstva dijaspore BiH u futsalu

U organizaciji Svjetskog saveza dijaspore Bosne i Hercegovine (SSD BiH), tradicionalno, 19. po redu Svjetsko prvenstvo dijaspore BiH u malom...

Sportprije 4 sata

Novotravničanin Ivan Franjić potpisao za njemački Wiesbaden

Novotravničanin Ivan Franjić potpisao je ekskluzivni ugovor sa ovogodišnjih prvakom regionalne lige Bayerna  SV Wehen Wiesbaden. Naš Novotravničanin i ofezivni...

Društvoprije 4 sata

Proslavljena 29. obljetnica vojno-redarstvene operacije „Bljesak“

Središnje spomen-slavlje, 1. svibnja u župnoj crkvi Sv. Vida u Okučanima predvodio je apostolski upravitelj Požeške biskupije Antun Škvorčević u...

Oglas
Oglas
LM