- oglas -

Otkriveno koliko su pali prihodi Twittera od Muskova preuzimanja kompanije

Pročitajte i ovo

TUŽNO: Mlada košarkašica Ivona (19) izgubila bitku sa opakom bolešću

Nakon godinu dana borbe sa akutnom leukemijom i liječenja u Turskoj, košarkašica iz Crne Gore Ivona Đikanović je, nažalost,...

Neugodna bolest hara među učenicima škole: Pozvani i epidemiolozi

Pojavio se svrab u splitskoj Osnovnoj školi Sućidar. Zaraženo je nekoliko učenika. Neki nastavnici su već u ponedjeljak iskomunicirali s...

Cijene rabljenih automobila padaju, tržište se normalizira

Nakon što je nestašica čipova u vrijeme pandemije uzrokovala velike poremećaje na tržištu automobila, a rabljenim autima cijena je...
- Advertisement -

Nakon Muskova preuzimanja Twittera, dio oglašivača privremeno je (ili dugoročno) odustao od reklamiranja na toj platformi tako da je bilo jasno da kompanija ne može očekivati dobre financijske rezultate za posljednji kvartal. O kakvom se padu prihoda radi saznali smo ovaj tjedan zahvaljujući medijskim izvještajima, ne i službenim podacima iz tvrtke.

- Advertisement -

Kako je u razgovoru sa zaposlenicima objasnio šef globalne prodaje i marketinga Chris Riedy, prihodi tvrtke u posljednja tri mjeseca prošle godine iznosili su nešto više od milijardu dolara, što je samo 72 posto u odnosu na interne planove tvrtke za to razdoblje. U odnosu na isto razdoblje godinu dana ranije, Twitter je zabilježio pad od čak 35 posto. Iako je, nakon svih burnih događanja proteklih nekoliko mjeseci kada su Musk i Twitter bili jedna od glavnih tema u medijima te kada je gotovo svakodnevno neka nova kompanija prekinula oglašavanje na toj mreži, minus bio očekivan, ipak je riječ o prilično značajnom padu.

U Muskovoj kompaniji ne očekuju neko poboljšanje niti na početku ove godine. Interni cilj ekipe u Twitteru postavljen je na 732 milijuna dolara prihoda za prvi ovogodišnji kvartal, što je u odnosu na isto razdoblje 2022., pad od skoro 40 posto.

Pored uobičajenih krivaca za većinu problema s kompanijama u posljednje vrijeme (inflacija i rat u Ukrajini), Riedy je spomenuo i njihove interne probleme s uvođenjem pretplate Twitter Blue, što je također utjecalo na pad prihoda.

Na probleme s velikom padom prihoda Twittera još je ranije upozorio i jedan od menadžera u ovoj društvenoj mreži Siddharth Rao. On je rekao kako su dnevni prihodi tvrtke pali za 40 posto u odnosu na isto razdoblje prošle godine te kako je čak više od 500 ključnih oglašivača pauziralo svoju potrošnju na njihovoj platformi od kada je Musk preuzeo kontrolu nad kompanijom.

Novinari su kontaktirali ekipu iz Twittera i od njih zatražili komentar situacije, no još nisu dobili nikakav odgovor na upite.

Izvor: NY Post

 

Najnovije vijesti

TUŽNO: Mlada košarkašica Ivona (19) izgubila bitku sa opakom bolešću

Nakon godinu dana borbe sa akutnom leukemijom i liječenja u Turskoj, košarkašica iz Crne Gore Ivona Đikanović je, nažalost,...

Neugodna bolest hara među učenicima škole: Pozvani i epidemiolozi

Pojavio se svrab u splitskoj Osnovnoj školi Sućidar. Zaraženo je nekoliko učenika. Neki nastavnici su već u ponedjeljak iskomunicirali s roditeljima i pozvali ih na...

Cijene rabljenih automobila padaju, tržište se normalizira

Nakon što je nestašica čipova u vrijeme pandemije uzrokovala velike poremećaje na tržištu automobila, a rabljenim autima cijena je odjednom otišla u nebo, čini...

Dizalica sa gradilišta mosta u Počitelju završila u provaliji

Manja dizalica koja se koristila za radove na dionici autoputa Zvirovići - Počitelj, iz za sada nepoznatih razloga, završila je u provaliji. Detalje o uzroku...

Nostalgično prisjećanje Nine Badrić na čovjeka koji ju je “otkrio”: Skenderija, Dino i ja

Nina Badrić podijelila je nostalgičnu objavu na svom Instagram profilu, a na njoj u sarajevskoj Skenderiji pozira uz Dinu Dvornika. Hrvatska pjevačica Nina Badrić na...

Povezane vijesti