Poveži se s nama

Društvene mreže

Kako bi izgledao Facebook 1939.? “Nije Hitler cvijeće, ali ni Poljaci nisu savršeni”

Objavljeno

HRVATSKI, regionalni i svjetski filofašisti ovih dana nalaze tople riječi opravdanja za agresiju Putinove Rusije na Ukrajinu.

PIŠE: VLASIMIR MATIJANIĆ/ index.hr

Pritom jedni vele da se na sirotog agresora obrušila silna kritika dok se šuti o američkim i NATO-ovim napadima na suverene države, drugi tvrde da su ga Ukrajinci pretjerano provocirali, treći mu zaista vjeruju kad kaže da želi denacificirati Ukrajinu i zaustaviti genocid nad Rusima, četvrti su glupi, ali sa stavom – što ne znači da glupana nema i u prethodnim skupinama putinofila.

Dapače.

Hitlerovi fanovi Nijemci iz Gdanjska tražili su ujedinjenje s Njemačkom

Za potrebe ovoga teksta teleportirali smo se u 1939. godinu, kad je jedan europski vladar po mnogočemu nalik na Vladimira Vladimiroviča anektirao teritorij susjedne države. Zvao se Adolf Hitler, a država je bila Poljska. Njemačka invazija počela je 1. rujna 1939. godine, a s njom, kako danas znamo, i Drugi svjetski rat. Poljska armija uništena je nakon nekih tjedan dana.

Oglas

Evo kakve bi statuse i komentare pisali fanovi Adolfa Hitlera netom nakon sloma Poljske da je, nekim čudom, postojao Facebook:

“Njemačko stanovništvo Gdanjska je željelo ujedinjenje s Njemačkom i zbog toga je Nacistička stranka imala mnogo pristaša u gradu. Hitler je tražio pripojenje Gdanjska i Gdynie tako da se Istočna Pruska teritorijalno poveže s Njemačkom. Nakon poljskog odbijanja je Hitler napao Poljsku i time je počeo 2. svj. rat. Ali tomu je prethodilo etničko čišćenje Nijemaca od strane Poljske i njezinih saveznika, po nekim procjenama nestalo ih je i ubijeno oko 58000. Takav genocid i teror nad njemačkim stanovništvom se nastavio i u ostalim Poljskim gradovima, što je bio pravi razlog Hitlerovog napada na Poljsku.”

“Koliko ja znam, nacisti su Poljacima nudili novi sporazum o nenapadanju na koji Poljaci nisu pristali. Znači, ako već tražimo krivce, treba ih tražiti na svim stranama, nisu ni Poljaci janjad.”

“Pa normalno da je anektirao Poljsku. Ovakva Poljska ugrožava njemačke granice, ona joj je meki trbuh.”

Oglas

“Vidiš li di je na karti Poljska, a di Njemačka? Je li trebao pustiti u svom dvorištu da Poljska raste i naoružava se?”

“Mi malo kao da zaboravljamo Versajski ugovor. Istočna Pruska bila je odvojena od Njemačke. Takvo stanje nije bilo ni prirodno, ni održivo. Normalno da su Nijemci to htjeli promijeniti”

“Pazi, ako ga misliš napadati zbog aneksije Poljske moraš znati tko je napao radio u Gleiwitzu. Bez toga nemamo o čemu pričati.”

“Znači, Poljaci napali njemački radio, teroriziraju Nijemce, a Njemačka na to ne bi smjela odgovoriti? LOL”

Oglas

“Da su se Poljaci predali, ne bi bilo žrtava”

“Žrtve njemačke akcije? Poljska imala 30 nepotpuno mobiliziranih jedinica, Njemačka ima 63 divizije. Poljska je išla sa starijim oružjem i pješaštvom na njemačke tenkove. To mogu samo budale. Sve bi bilo lakše i bez krvi da su se odmah predali. Sami su krivi”

“On nije terorist. Da jest, ne bi Ribbentrop potpisao s Molotovom.”

“On potpisuje sa sovjetima, a vi tvrdite da je ubojica i luđak? Pa ne bi s njima surađivao da je takav kakvim ga prikazujete?

“Nije on ništa započeo, pa ni u Weimarskoj republici nisu bili sretni s razgraničenjem.”

Oglas

“Neću reći da je Hitler cvijeće, ima on svojih mana, ali ni Poljaci nisu savršeni.”

“Gle, da bi raspravljali o ovome moraš shvatiti njemački koncept ‘Lebensrauma.’ Oni su ogromna nacija. Uostalom, otkud ti ideja da će se tamo živjeti lošije pod nacistima nego dosad?”

“Najlakše je pričati o Hitleru. U redu, nije savršen, ali kakav je Rydz-Śmigły? Zašto se o njemu šuti? On je bio idealan, a Hitler nije? Ma nemojte mi prodavati te priče.”

“Ček, ovdje sad govorimo je li u redu što je Hitler ušao u Poljsku, a pravimo se mutavi oko toga što su mu Britanija i Francuska odmah proglasile rat. Kao, on je ratoboran, a Churchill koji ga stalno izaziva nije? To su gluposti, ako želim biti objektivni, trebamo gledati cijelu sliku.”

Oglas

“Austrijanci su sami odlučili da će živjeti u Njemačkoj”

“Pokušavam biti objektivan. Austriju Hitler jest pripojio, ali tamo je raspisan referendum na kojem su skoro svi, ali stvarno skoro svi glasali za pripojenje Njemačkoj. Ja sam za to da se stanovnici određenih područja slobodno izjašnjavaju gdje žele živjeti. Ako Austrijanci žele biti u Njemačkoj, zašto ne bi bili? Tko kaže da i u Poljskoj neće biti referendum?”

“Nije naše da raspravljamo o svjetskoj politici. Moćnici se uvijek dogovore dok raja pati.”

“S jedne strane, Njemačka nam se politika čini preagresivnom, a s druge zaboravljamo u kakvoj je stanju bila Njemačka nakon Prvog svjetskog rata. Treba i to razumjeti, velika nacija koja je prošla kroz razna poniženja. Mislim da im Hitler vraća ponos. Ima on svojih grešaka, ali svaki problem treba cjelovito sagledati.”

“Pitao bih sve ove koji se tresu nad Hitlerovim namjerama u Poljskoj koliko su statusa objavili o američkom teroru nad Indijancima. Ili o Rooseveltovu načelu tzv. preventivne akcije. O tome nije pametno pisati, a Nijemce je ok nazivati ubojicama i teroristima?”

Oglas

Napomena: prvi komentar u tekstu kopiran je s hrvatske Wikipedije, a ostali su parafraze opravdanja za Putinovu agresiju na Ukrajinu koje je ovih dana moguće pročitati po društvenim mrežama.

Oglas

Društvene mreže

Influenseri gube svoj marketinški utjecaj globalno, prati li BiH taj trend ili i dalje vjeruje „one man show“ promociji

Objavljeno

Piše

Marketing trendovi se sve više mijenjaju na svjetskom i regionalnom tržištu, pa se tako i promocija proizvoda sve više seli na društvene mreže, uz kreiranje dinamičnijeg i zabavnijeg sadržaja, koji će privući pažnju publike i povećati prodaju proizvoda. Sve dominantniji u ovom segmentu su mnogobrojni bh. influenseri, koji kreiraju visokobudžetne online video kampanje za različite domaće, regionalne i svjetske brendove.

Sve više su u fokusu video kampanje, koje izazivaju emociju, dovoljno su duhovite, empatične, ali i zabavne, te imaju kvalitetan scenario, kao i postprodukciju. Trend angažovanja velikih marketinških agencija, zamijenio je trend angažovanja influensera, koji će pružiti klijentu kvalitetnu ideju za promociju, produkciju sadržaja, ali i na kraju veliki domet i vidljivost plasiranog sadržaja.

FILE PHOTO: Silhouettes of mobile users are seen next to a screen projection of Instagram logo in this picture illustration taken March 28, 2018. REUTERS/Dado Ruvic/Illustration

Influenseri kao mini agencije

Vremenom su influenseri postali mini agencije, koji imaju svoje timove saradnika za produkciju i kreiranje konkretnih video sadržaja, koji su postali konkurentni klasičnim marketinškim kampanjama.

Od influensera se sada traži konkretna ideja, oformljavanje tima za produkciju sadržaja, nadgledanje produkcije i preuzimanje kompletne uloge mini kreativne agencije. U ovom slučaju agencije su uglavnom koordinatori između klijenta i influensera ili naručioci usluga od samog kreatora sadržaja.

Online prodaja u sve većem porastu u našoj zemlji

Porast online prodaje u našoj zemlji i pokretanje sve više webshop-ova dovelo je do toga da se aktivacije usmjeravaju na konkretne rezultate, uz mjerljive parametre, koje influenseri mogu da ponude. Tako danas, pojedini influenseri uz promo kod koji dobiju od pojedinih brendova mogu da obezbijede direktnu prodaju, koja daje dodatni kredibilitet i realan povrat uloženih sredstava u promotivnu aktivnost.

Oglas

U ovom segmentu oglašavanja najviše sredstava izdvajaju kompanije koje su dio beauty i modne industrije, različite farmaceutske kompanije, zdrava hrana, suplementacija i sportska oprema. Ovaj dio ponude je i najzastupljeniji u segmentu online prodaje, koja postavlja nove standardne kupovine i na domaćem tržištu.

Budućnost nam sasvim sigurno donosi sve veći fokus na online prodaju, dok će standardni prodajni objekti postati svojevrsni showroom prostori, gdje će se proizvodi moći probati, pogledati, ali ne i nužno kupiti. Nekoliko klikova pametnim telefonom dijeli nas od naručivanja proizvoda, pa do dostave na kućnu adresu, uz dodatne popuste i pogodnosti, koje su čak i veće nego u prodajnom objektu, što ovu opciju čini još atraktivnijom.

Influenseri – kreatori sopstvenih modnih brendova

Influenseri su i u ovom segmentu bili svojevrsni lideri, kako na svjetskom, tako i na domaćem tržištu, pa je sve više njih kreiralo sopstvene robne marke i brendove, koji su zauzeli važnu poziciju u online prodaji. Samo mali dio njih se odvažio za pokretanje fizičkih prodajnih objekata.

Tako se danas lansiranje novih kolekcija prati sa posebnom pažnjom online zajednice, kada je potrebno svega nekoliko sati da se svi dostupni proizvodi u potpunosti rasprodaju.

Oglas

Tradicionalni način prodaje sve više mijenja, a brendovi imaju novi poredak vrijednosti proizvoda na tržištu, koji se mjeri koliko se o njemu priča u digitalnom prostoru.

Promjena u online prostoru je jedina konstanta

Ipak, trendovi se mijenjaju, te su predviđanja da će u narednim godinama doći do prezasićenja sadržajem kojim smo svakodnevno preplavljeni i preporukama od strane influensera na globalnom nivou. Angažman promo lica za potrebe promocije na društvenim mrežama na globalnom nivou je već ove godine u padu za 3%, što polako ukazuje i na sve manje angažmana influensera na svjetskom nivou. Pred nama je po ekonomskim pokazateljima godina stabilizacije, te će se mnogo više sredstava u narednim mjesecima izdvajati za različite promotivne aktivnosti. Možemo zaključiti da je protekli period kada su troškovi bili redukovani iziskivalo jeftinije načine promocije, te su u ovom slučaju influenseri bili idealan izbor „one man show propagande“.

Angažovanje agencija sa dugogodišnjim iskustvom u kreiranju velikih marketinških priča je bio i ostao imperativ ozbiljnih kompanija, koje posluju na domaćem, regionalnom i svjetskom tržištu, te se ove aktivnosti neće tek tako promijeniti. Kredibilitet koji nose veliki timovi stručnjaka su uvijek prvi izbor za 360 marketinški pristup.

Prehrambena industrija našla novu nišu za promociju novih proizvoda

Plasiranje novih proizvoda na tržište u segmentu prehrambenih proizvoda sve više prati saradnja sa influenserima kroz video sadržaje, koji izazivaju vještačku euforiju oko određenih proizvoda, pa se tako ekskluzivno pripremaju degustacije isključivo za influensere, koji otkrivaju nove okuse za javnost. Veoma često proizvodi se plasiraju nešto kasnije, kako bi se desila velika potražnja novih proizvoda u hipermarketima i interesovanje potrošača, te dodatna interakcija i upiti oko dostupnosti u prodaji.

Oglas

Ovaj vid promocije je posebno fokusiran na TikTok i „new age“ generacije, koje su i najčešće konzumenti ovakve vrste sadržaja, ali i najviše slušaju preporuke koje im se plasiraju.

Prodaja definitivno evoluira, a fokus na online prodaji nas tek očekuje.

Bitno je napomenuti da je itekako teško naći pravog brend ambasadora za određeni brend, te u ovom slučaju nije svako promotivno lice – influenser idealan za našu marketinšku priču. Ovakva marketinška strategija traži ozbiljnu analizu tržišta, navika potrošača, ali i influensera, te dobra podudarnost vrijednosti koje dijeli brend i određeni brend ambasador, kako bi se dobili očekivani rezultati.

Za Forbes BiH piše Bojan Dragišić, PR i marketinški strateg

Oglas

Nastavi čitati

Društvene mreže

U Travniku svečano otvoren treći “IT Reboot”, sajam informacijskih tehnologija

Objavljeno

Piše

Danas je u kongresnoj dvorani Srednjoškolskog centra u Travniku svečano otvoren III. IT REBOOT, sajam informacijskih tehnologija.

Nakon himne Bosne i Hercegovine sve prisutne pozdravio je Adis Arnautović direktor CEM-a koji je poželio dobrodošlicu u Travnik, te je kazao da je kroz IT Reboot do sad veliki broj mladih ljudi napravio iskorak, dobili su inspiraciju i ohrabrenje, da rade stvari gdje se uspjeh vidi odmah i sad.

Ministar gospodarstva SBK Sedžad Milanović pozdravio je učesnike konferencije i čestitao na organizaciji i uspjeh u tri dana konferencije koliko traje. Ministar je kazao da sve ideju, dobre i kvalitetne programe donesu u ministarstvo kao priiedlog da se podrže njihove START UP ideje.

U ime ministarstva obrazovanja, mladih, kulture i sporta obratio se ministar Bojan Domić koji je čestitao na izabranim temama, poželio uspješan rad, te se nada da će uz IT Reboot i digitalna konferencija dati uspješne rezultate i olakšati rad javnih ustanova, lokalnih uprava, jer to je izvodivo i realno, te će nam biti svima bolje, budite lisice koje traže svoju nišu, kazao je ministar.

Oglas

Treći sajam IT Reboot otvorio je svečano načelnik općine Travnik gdin Kenan Dautović. Gdin Dautović pozdravio je sve prisutne po redu i časti, te je izrazio zadovoljstvo što je Travnik domaćin ovakvog sajma za mlade. Slogan trećeg IT Reboota je “Budućnost je danas”, sanjali smo veliko i dobili smo ove kvalitetne govornike na ova tri dana konferencije. Travnik je općina koja daje podršku mladim i ambiocioznim ljudima, ženskom poduzetništvu koje može podići ukupno gospodarstvo društva. Na ovom sajmu i konferenciji bit će predstavljen i logo turističke ponude Travnika,predstavit će se sajam stipendiranja i sajam poslova u BiH. Načelnik se na kraju zahvalio svim donatorima i svim vrijednim mladim ljudima, bez čijeg rada ovo ne bi uspjelo, zaključio je načeonik u svom obračanju.

Načelnik je kazao da je od danas Travnik postao Digital tax free, prvi grad u BiH gdje nema više fali ti jedan papir.

IT stručnjaci, konferencije, panel diskusije

Treći “IT Reboot” u Travnik dovodi regionalno popularne IT stručnjake, ekskluzivnu konferenciju, interaktivne panel diskusije, predavanja lidera u IT industriji, expo i gaming zonu, Kids Reboot corner, te Reboot challenge, TikTok i Instagram izazove za koje je osiguran nagradni fond u iznosu do 15.000,00 KM.Reboot, a IT Reboot je prvi sajam informacijskih tehnologija ovog tipa u BiH koji se organizira s ciljem kreiranja preduslova za razvoj IT industrije ne samo u Travniku, već i u cijeloj BiH.

Oglas

Ove godine sajam promiče poduzetništvo žena i aspekte primejne umjetne inteligencije. Neka od regionalno uticajnijih imena u svijetu informacionih tehnologija i ekonomije će se pojaviti kao govornici na IT Reboot. Svoje priče, između ostalih ispričat će Emina Ganić, Nemanja Antić, Svetlana Cenić, te brojni drugi vrhunski predavači.

Nastavi čitati

Društvene mreže

Način na koji je učenik iz SAD-a riješio zadatak nasmijao je cijeli svijet, morate vidjeti ovaj hit

Objavljeno

Piše

Školski zadatak bio je jednostavan – zaokružiti najmanji od ponuđenih brojeva u svakom redu. A jedan je učenik iz SAD-a razmišljao izvan okvira i načinom na koji je riješio zadatak oduševio cijeli internet. ?

Nastavi čitati

Društvene mreže

Tip iz Srbije prodavao je stol na rasklapanje, oglas je postao teški hit zbog urnebesnog opisa

Objavljeno

Piše

Prednosti ovakvog stola, prema autoru oglasa, posebno će biti od koristi jednoj neočekivanoj skupini ljudi. Morate vidjeti ovaj opis… ?

Nastavi čitati

Društvene mreže

Stanija otvorila natječaj za dečka: Postoji samo jedan uvjet

Objavljeno

Piše

Starleta Stanija Dobrojević nakon raskida sa Markom Markovićem nije baš imala sreću u odabiru emotivnih partnera, a sada je raspisala i javni natječaj za dečkom sa jednim posebnim zahtjevom.

Naime, Stanija trenutno uživa u Kini i svakodnevno kači fotke iz šopinga, restorana i obilaska grada, a u svemu tome očigledno joj fali muškarac.

Oglas

Nastavi čitati

Društvene mreže

Tisuće lajkaju foru o razgovoru pacijenta i medicinske sestre, odmah će vam biti jasno zašto je hit

Objavljeno

Piše

Nostalgija, tuga, ljutnja, smijeh- ova fora izazvat će u vama cijeli spektar emocija, i to istovremeno…

Nastavi čitati

Društvene mreže

Fotografija se širi regijom: “Domišljati” Zagrepčanin proširio balkon

Objavljeno

Piše

U Zagrebu je posljednjih dana posebnu pažnju privukao stambeni blok u kojem je jedan od vlasnika prizemnog stana na neobičan način udvostručio površinu svog balkona.

Vlasnik jednog od stanova u centru Zagreba želio je veći balkon te je svoju ideju realizirao na neobičan način.

Kako se vidi sa fotografija koje su se proširile internetom, navedeni vlasnik je uklonio prednji zid balkona i na njega pričvrstio drvenu konstrukciju koja je oslonjena na tri stuba ukopana u zemlju. Da udvostruči površinu novog balkona pomogla mu je i činjenica da se stan nalazi u prizemlju.

Konstrukcija balkona je ‘otvorenog tipa’, pa će se vlasnik moći još bolje prilagoditi sunčevim zracima. Ali zbog veće udobnosti “domišljati” Zagrepčanin sad će se naći pod lupom komšija.

Oglas

Jedan od sugrađana komentirao je inovativni projekt za hrvatski portal Dnevnik.hr. Kako je rekao, u stambenim blokovima možete vidjeti svakakve ludosti, ali ova je među najčudnijima do sada.

Ne zna se da li je gradnja legalna i kako se arhitektura sviđa njegovim susjedima.

Centralna.ba

Oglas

Nastavi čitati

Društvene mreže

Majka zvana hrabrost: Golim rukama izvukla zmiju iz motornog prostora kćerinog automobila!

Objavljeno

Piše

Mama iz Teksasa impresionirala je internet neustrašivim uklanjanjem zmije iz motornog prostora automobila svoje kćeri u trenutku koji je uhvaćena kamerom.

Nicole Graham nije oklijevala dok je vadila veliku zmiju iz motornog prostora automobila svoje kćeri Haylie.

Za Fox 26 Houston rekla da je zmija, koju je opisala kao neotrovnu štakorsku zmiju, pobjegla u blok motora Mini Coopera nakon što ju je uklonila iz obližnjeg kokošinjca, gdje je vjerojatno tražila jaja. “O moj Bože!”, može se čuti Haylie kako uzvikuje dok gleda mamu kako se bori sa zmijom.

“Nemojte ovo pokušavati kod kuće”, rekla je Nicole lokalnoj pridruženoj stanici Foxa, ističući da kroz svoj posao ima iskustva u rukovanju sa zmijama. “Ako ste primijetili, nosila sam rukavice i imala sam dugačak štap sa sobom”.

Oglas

Nicole je vlasnica tvrtke The Garden Hen koja se bavi gradnjom kokošinjaca u dvorištima i objasnila je da je borba sa zmijama dio posla. “Štakorske zmije, poznate i kao Kokošje zmije, vole ulaziti u kokošinjce i jesti kokošja jaja”, rekla je za Fox 26. “One obično ne traže ptice ili perad osim ako su relativno male, ali stvarnost je da su jaja veliki dio njihove prehrane baš kao i mali glodavci”.

“Diranje zmija nije za svakoga. Očito, uvijek morate biti oprezni jer to možda nije uvijek neotrovna zmija, definitivno može biti otrovnica”, rekla je Nicole. “Dakle, samo budite oprezni”. Štakorske zmije česte su u mnogim dijelovima Sjeverne Amerike, ali ne predstavljaju prijetnju ljudima.

Centralna.ba

Oglas

Nastavi čitati

Društvene mreže

Bosanac koji ne zna bočno parkirati razbjesnio je Splićane, morate vidjeti kako je ostavio auto

Objavljeno

Piše

Ljudski bezobrazluk ponekad ne poznaje granice. To će vam najbolje dočarati fotke snimljena neki dan u Splitu.

Ovaj tip iz BiH bi definitivno trebao uzeti par dodatnih sati s instruktorom vožnje da savlada bočno parkiranje. A da postoje, ne bi mu škodile niti instrukcije iz ljudskosti. ?

Nastavi čitati

Najnovije vijesti

BiHprije 2 sata

Bh. radnici u ugostiteljstvu odlaze zbog boljih plaća: Umjesto 757 KM zarade do 2.000 eura

Jedan od najvećih izazova s kojima se posljednjih godina susreće bh. gospodarstvo je nedostatak radnika, koji je nedvojbeno vezan uz...

Sportprije 2 sata

Musa i Hezonja prvi izborili Final.four Eurolige

U KOŠARKAŠKOJ Euroligi odigrane su treće utakmice četvrtfinala. Fenerbahče je u Istanbulu svladao Monaco 89:78 i vodi 2:1 u pobjedama,...

BiHprije 3 sata

Pravoslavni vjernici obilježavaju Veliki četvrtak

Pravoslavni vjernici obilježavaju Veliki četvrtak kao sjećanje na Tajnu ili Posljednju večeru Isusa Hrista i njegovih učenika. Ovo je jedan...

BiHprije 3 sata

Umjereno do pretežno oblačno i nestabilno vrijeme, temperatura do 25 stepeni

U Bosni i Hercegovini će danas biti umjereno do pretežno oblačno i nestabilno vrijeme.  Povremeni lokalni pljuskovi i grmljavina su...

Sportprije 10 sati

Dortmund u prvoj utakmici slavio protiv PSG

BORUSSIA je u prvoj utakmici polufinala Lige prvaka pobijedila PSG 1:0. Jedini gol u sjajnoj utakmici zabio je Niclas Füllkrug...

Sportprije 11 sati

Novotravničanin potpisao za HMNK Rama

Jučer je i službeno novotravničani  Sabahudin Petak postao novi igrač HMNK Rama! U klub HMNK Rama Petak stiže iz MNK...

Scenaprije 11 sati

Dobro je znati: Šta uraditi do dolaska Hitne pomoći ako vas ugrize zmija?

Poskok je pepeljastosive do smećkaste ili crvenkasto smećkaste boje, a naraste do 65 cm, rijetko do 90 cm. Na glavi...

Društvoprije 11 sati

BORIS MARJANOVIĆ: Vitez činimo ugodnijim mjestom za život, poslovna zajednica nam je jaka, pojedine obitelji se vraćaju

Provedbom niza aktivnosti, kojima se u značajnoj mjeri mijenja slika općine i podiže kvaliteta života, infrastrukturni projekti koji su realizirani,...

Oglas
Oglas
LM