Moda
IZBOR FOTOMODELA FBIH: Džejla Garača – Gornji Vakuf-Uskoplje(FOTO)
IME: Džejla
PREZIME: Garača
DATUM ROĐENJA:6.1.2004.
GRAD: Gornji Vakuf-Uskoplje
ŠKOLOVANJE: Mješovita srednja škola Bugojno/medicinska škola
INTERESI: Moji interesi se prožimaju u različita polja kao što su slikanje i poziranje, aktivizam, sport, šminkanje i moda u slobodno vrijeme ali i formalno i neformalno obrazovanje.
KAKO SE PRIJAVILA NA NATJECANJE: Mama mi je poslala prijavu za takmičenje za koju sam se odmah zainteresovala jer je baviti se modelingom nešto što sam oduvijek sanjala.
PLANOVI ZA BUDUĆNOST: Moji planovi za budućnost su prvenstveno fokusirani na studij medicinskog fakulteta. U isto vrijeme voljela bih se aktivno baviti modelingom i snimati reklame za različite modne brendove. Nitko ne zna šta nosi budućnost ali ću definitivno dati sve od sebe da maksimalno napredujem u svim životnim poljima za koje budem zainteresovana.
O SEBI: Dosta sam komunikativna osoba, uživam da upoznajem novu sredinu, nove ljude, stvari i doživim nova iskustva. Posebno se osjećam kada se poslužim retrospektivom i shvatim koliko sam svaki dan korak iznad, koliko sam svaki dan zrelija osoba. Volim latino plesove koji se vežu za Španiju pa bih u skorije vrijeme voljela pored engleskog kojeg tečno pričam naučiti i španski jezik. Mislim da se svako osjeća posebno kad pomaže drugome pa tako i ja te je moj najveći san u budućnosti postati doktorica
Moda
BRICS+ Fashion Summit u Moskvi: Prihvatanje kulturne raznolikosti u modi
Zemlje BRICS+ imaju potencijal da transformišu globalnu modnu scenu, donoseći više kulturne raznolikosti i originalnosti. U Aziji, Africi i Latinskoj Americi sve je jači pokret za razvoj i unapređenje sopstvenih modnih industrija na svjetskom nivou. Ovo je bila jedna od ključnih tema BRICS+ Fashion Summita, održanog od 3. do 5. oktobra u srcu Moskve, u neposrednoj blizini Kremlja.
U posljednjih nekoliko godina, alijansa BRICS dobija na značaju zbog brzog ekonomskog rasta svojih članica. Modna industrija postaje sve važniji dio ovih ekonomija, zahvaljujući razvijenim ekosistemima za upravljanje lancima snabdijevanja, brendiranje i marketing. Ove godine, BRICS+ Fashion Summit potvrdio je ovaj rastući trend.
Srbija prepoznaje veliki potencijal u jačanju saradnje sa zemljama BRICS-a. Slađana Milojević, generalna direktorica klastera FACTS, učestvovala je na plenarnoj sesiji BRICS+ Fashion Summita i tom prilikom je istakla: „BRICS+ Fashion Summit ne znači samo saradnju između zemalja članica BRICS-a, već i sa njihovim partnerima. Bilo bi mi zadovoljstvo da pomognem srpskim kompanijama da uđu na rusko tržište, kao i da se tekstilna industrija Srbije ojača. Smatram da je ovo velika prilika, jer BRICS predstavlja moćan skup zemalja.“
Tokom trodnevnog skupa, stručnjaci modne industrije iz više od 100 zemalja razgovarali su o širokom spektru tema. Raspravljali su o najnovijim trendovima sa raznih nedjelja mode i o tome kako ekonomski uslovi u pojedinim zemljama utiču na organizaciju ovakvih događaja. Poslovni segment samita okupio je lidere modnih nedjelja sa Bliskog istoka, iz ASEAN regiona i Afrike. Svi učesnici su se složili da se danas sve veća pažnja poklanja ne samo izgledu odjeće, već i načinu na koji se ona proizvodi i njenom uticaju na životnu sredinu.
BRICS+ Fashion Summit u Moskvi okupio je modne predstavnike sa gotovo svih kontinenata, koji su sa sobom donijeli različite kulture i tradicije. Dizajneri iz zemalja u razvoju naglasili su važnost očuvanja i prikazivanja kulturnog nasljeđa u svojim kreacijama. Na primjer, Randy Madray iz Gvajane govorio je o tome kako bira odjeću za prvu damu svoje zemlje za međunarodne događaje.
Pored poslovnog programa, BRICS+ Fashion Summit organizovao je i inovativni modni kurs za najbolje ruske studente, sa predavanjima profesora iz različitih dijelova svijeta. Glavna tema kursa bila je „Nova tržišta – Nove perspektive: Kreiranje uspješnog brenda u eri globalizacije“, uz učešće stručnjaka iz Rusije, Turske, Južne Afrike i Indije. Ovaj međunarodni forum upotpunjen je modnim revijama u okviru Moscow Fashion Week-a, koji se održava od 4. do 9. oktobra. Više od 120 ruskih i međunarodnih dizajnera predstaviće svoje kolekcije, a mnogi će prvi put prikazati svoje radove na ovoj prestižnoj platformi u srcu Moskve.
Prošlogodišnji BRICS+ Fashion Summit okupio je vodeće ljude modne industrije iz 60 zemalja, koji su se dogovorili o zajedničkoj podršci mladim talentima. Učesnici su naglasili značaj razvoja lokalnih modnih brendova koji ističu kulturne vrijednosti svojih zemalja i regiona. Ovaj fokus na očuvanju kulturnog nasljeđa čini BRICS+ Fashion Summit jedinstvenim u odnosu na ostale modne događaje u svijetu.
Za više informacija, posetite zvanični nalog BRICS+ Fashion Summita
Moda
DUBAI: Odlični rezultati Anite Kupreškić na svjetskom natjecanju
Proteklih dana Dubai je okupio brojne najbolje kozmetičare i profesionalce iz cijeloga svijeta, koji su se natjecali, družili i usvajali nova znanja u svijetu ljepote.
Kako je ranije Viteški.ba javljao, na ovom svjetskom natjecanju poznatijem kao Univerzalna liga trajne šminke (WULOP) Dubai Prvenstvo 2024. u Ujedinjenim Arapskim Emiratima bila je i poznata kozmetičarka Anita Kupreškić, vlasnica renomiranog salona u Vitezu.
Nakon nekoliko dana predviđenog programa, za znanje, vještine i sve druge kozmetičarske tehnike Vitežanka Anita je osvojila četvrto mjesto u kategoriji Eyeliner Shading i osmo mjesto u kategoriji Powder Brows. Posebnost ovih nagrada je u tome što je Vitežanka unatoč velikoj konkurenciji uspjela zauzeti ova dva važna mjesta. Aniti čestitamo na priznanjima, a vjerujemo kako će sa usvojenim znanjem doći u Vitez i nastaviti itekako uspješan rad.
Moda
Vitežanka Anita Kupreškić na svjetskom natjecanju trajne šminke u Dubaiu
Nevjerojatni Dubai okuplja najbolje kozmetičare iz cijeloga svijeta.
Vitez, ali i okolica mogu biti ponosni jer je na ovo svjetsko natjecanje u Ujedinjene Arapske Emirate otišla i poznata kozmetičarka iz Viteza Anita Kupreškić, vlasnica itekako renomiranog salona.
Domaćini su Aniti uputili dobrodošlicu na ovom prestižnom svijetu natjecanja. Inače, Univerzalna liga trajne šminke (WULOP) DUBAI Prvenstvo 2024. okuplja vrhunske majstore i umjetnike iz cijeloga svijeta. Ona ima čast, ali i privilegiju predstaviti svoje vještine, a organizatori navode, uzbuđenje tu ne prestaje, uz natjecanje svi će imati priliku za učenje od međunarodnih vrhunskih majstora uz demonstracije uživo, a kasnije i na slavljeničku zabavu u čast prvacima.
I konačno, kada je riječ o nagradama, pet izvanrednih pobjednika (kategorije uključujući sjenčanje obrva, učinak trajnog ruža za usne, Microblading, Eyeliner i Hair Stroke with Device) će biti okrunjeni za prvaka UAE i otputovat će u Tursku za svjetsko finale.
Društvo
Spektakularan Izbor za Fotomodela Srednjobosanskog kantona oduševio publiku
Moda
Da li ste spremni za outdoor?! Otkrijte kako se pripremiti za avanture na otvorenom ovog ljeta
Kada govorimo o outdoor aktivnostima, prva asocijacija često su robusne planinarske cipele i praktične, ali ne nužno atraktivne odjevne kombinacije. Međutim, savremeni trendovi u outdoor opremi dokazuju da funkcionalnost i stil nisu međusobno isključivi. Današnja outdoor odjeća dizajnirana je da pruži maksimalnu zaštitu i udobnost, istovremeno ne zanemarujući estetski aspekt.
Odabir prave opreme: Balans između funkcionalnosti i stila
Uzmimo za primjer moderne planinarske jakne. Izrađene od naprednih materijala koji su istovremeno lagani i otporni na vremenske uvjete, ove jakne dolaze u živopisnim bojama i modernim krojeva koji se ne bi postidjeli ni na modnim pistama. Slično tome, vodootporne hlače za planinarenje više nisu ograničene na nekoliko osnovnih boja – sada ih možete pronaći u raznim stilovima koji se lako mogu prilagoditi i za casual gradske outfite.
Za one koji preferiraju aktivnosti na vodi, inovacije u dizajnu kupaćih kostima i opreme za plažu su jednako impresivne. Moderne verzije klasičnog pareo za plažu, na primjer, nisu samo komad tkanine za pokrivanje nakon kupanja. Današnji pareo za plažu dolazi u raznim materijalima i dizajnima koji ga čine višenamjenskim – od elegantne suknje za večernji izlazak do praktičnog pokrivača za piknik na plaži.
Tehnologija u službi prirode: Pametni dodaci za outdoor avanture
Dok je cilj outdoor aktivnosti često bijeg od tehnologije, određeni pametni dodaci mogu značajno unaprijediti vaše iskustvo u prirodi. Vodootporni pametni satovi s GPS funkcijom postali su nezamjenjivi za planinare i trkače, pružajući ne samo informacije o ruti i tempu, već i vitalne podatke o zdravstvenom stanju.
Solarne punjače za mobilne uređaje drugo su izvrsno tehnološko rješenje za duže boravke u prirodi. Ovi lagani i prenosivi uređaji omogućuju vam da ostanete povezani čak i na najudaljenijim lokacijama, što je posebno važno iz sigurnosnih razloga.
Za ljubitelje fotografije, kompaktni vodootporni fotoaparati ili akcijske kamere postali su must-have dodatak za bilježenje avantura. Ovi uređaji ne samo da su otporni na vremenske uvjete, već su dovoljno mali da ne ometaju vaše aktivnosti.
Mentalna priprema: Ključ uspješnog outdoor iskustva
ok je fizička priprema i odgovarajuća oprema neophodna za outdoor aktivnosti, mentalna priprema često se zanemaruje. Međutim, upravo je ovaj aspekt ključan za potpuno uživanje u prirodi i suočavanje s neočekivanim izazovima.
Prakticiranje mindfulness tehnika može značajno unaprijediti vaše outdoor iskustvo. Ove tehnike vam pomažu da budete prisutni u trenutku, potpuno svjesni svog okruženja i vlastitih reakcija. To je posebno korisno kada se suočavate s izazovnim situacijama poput strmog uspona ili neočekivane promjene vremena.
Također je važno razviti fleksibilnost i adaptabilnost. Priroda je nepredvidiva i planovi se često moraju mijenjati u posljednjem trenutku. Prihvatanje ove činjenice i razvijanje sposobnosti da se brzo prilagodite novim okolnostima ključno je za uživanje u outdoor aktivnostima.
Održivost u fokusu: Odgovoran pristup prirodi
S povećanjem popularnosti outdoor aktivnosti, raste i svijest o potrebi za odgovornim pristupom prirodi. Održivost je postala ključna riječ u svijetu outdoor opreme i aktivnosti.
Mnogi proizvođači outdoor opreme sada koriste reciklirane materijale u proizvodnji svoje odjeće i opreme. Od jakni izrađenih od recikliranih plastičnih boca do kampirske opreme proizvedene od biorazgradivih materijala, opcije za ekološki osvještene outdoor entuzijaste su brojne.
Osim toga, princip “ne ostavljaj trag” postao je mantra za odgovorne outdoor entuzijaste. Ovaj pristup podrazumijeva minimiziranje našeg utjecaja na prirodu – od pravilnog odlaganja otpada do izbjegavanja ometanja lokalne flore i faune.
Socijalni aspekt: Outdoor aktivnosti kao način povezivanja
Iako se outdoor aktivnosti često percipiraju kao solo avanture ili bijeg od civilizacije, one zapravo pružaju izvrsne prilike za socijalno povezivanje. Grupna planinarenja, kampiranja ili dani na plaži s prijateljima mogu stvoriti nezaboravne uspomene i ojačati veze.
Mnogi gradovi sada imaju aktivne outdoor klubove koji organiziraju redovne izlete i aktivnosti. Ovo je izvrsna prilika ne samo za upoznavanje istomišljenika, već i za učenje od iskusnijih outdoor entuzijasta.
Društvene mreže i aplikacije za outdoor aktivnosti također su promijenile način na koji se povezujemo kroz ove hobije. Platforme za dijeljenje ruta, savjeta i iskustava stvorile su globalne zajednice outdoor entuzijasta.
Spremnost kao ključ uživanja u outdooru
Biti spreman za outdoor ne znači samo imati pravu opremu ili biti u dobroj fizičkoj kondiciji. Radi se o holističkom pristupu koji uključuje mentalnu pripremu, odgovoran odnos prema prirodi i otvorenost za nova iskustva.
Bez obzira jeste li iskusni planinar ili tek počinjete istraživati čari outdoor aktivnosti, uvijek ima prostora za učenje i napredak. Možda ćete otkriti da vas aktivnosti koje nikad niste razmatrali, poput birdwatchinga ili geo-cachinga, fasciniraju i otvaraju potpuno nove perspektive.
Stoga, dok planirate svoje sljedeće outdoor iskustvo, razmislite o svim aspektima pripreme. Od odabira višenamjenskog pareo za plažu koji može služiti kao pokrivač za piknik, do mentalnih vježbi koje će vam pomoći da ostanete smireni u neočekivanim situacijama – svaki detalj doprinosi ukupnom iskustvu.
Outdoor aktivnosti nude jedinstvenu priliku za povezivanje s prirodom, samim sobom i drugima. One nas podsjećaju na našu povezanost s planetom i važnost očuvanja njegove ljepote za buduće generacije. Stoga, pripremite se, izađite van i dopustite prirodi da vas iznenadi, inspirira i transformira. Jer na kraju dana, najbolje avanture su one za koje smo dobro pripremljeni, ali ostavljaju prostor za spontanost i čuđenje.
Moda
Microinfluenser godine | Sara Kordić: “Najveca mana kada radite za sebe je to što morate biti konstantno dostupni, vaše radno vrijeme nikad ne prestaje”
Ekipa N24 se svaki put iznova trudi da medijski prostor pruži onima koji to zaslužuju pa tako i ovaj put. Došli smo na ideju da obavimo kratki intervju s našom Sarom Kordić iz Busovače i upoznamo njezinu bajku.
U današnjem digitalnom dobu svijet brzo mijenja i sa njim dolaze nove zvijezde koje osvajaju naše ekrane i srca. Među njima je upravo i Sara, mlada i dinamična influenserka koja je svojim autentičnim pristupom i neiscrpnom energijom uspjela da prikupi tisuće pratitelja na društvenim mrežama. Njena priča je inspirativna kombinacija strasti, rada i neodoljive karizme koja privlači sve više fanova svakog dana.
1. Draga Saro, prije svega hvala ti što si se odazvala našem pozivu i odvojila svoje vrijeme za kratko upoznavanje i ulazak u tvoj svijet. Reci nam nešto o sebi?
Prije svega hvala na pozivu cijeloj ekipici N24 portala! Moje ime je Sara, rodjena u Novoj Biloj te živim i radim u Busovači. Bachelor sam Ekonomskog fakulteta, smjer Poduzetnički menadžment. Vjerujem da ste svi čuli za brend Cocopat, koji smo osnovali mama, moje dvije sestre i ja, tako da je to moj “full time” posao.
2. Dobitnica si nagrade za Microinfluensera godine? Jesi li očekivala nagradu, kakve promjene je ta nagrada unijela u tvoj život?
Kao prvo jako sam počašćena što su me primjetili i izabrali da konkuriram sa drugim Microinfluenserima. Iskreno, potajno sam se nadala, kao i svi, no nisam očekivala da ću osvojiti nagradu. Od promjena mogu navesti napredak poslovanja sa klijentima i učestovanja u novim kampanjama.
3. Kada se javlja ljubav za Instagram, društvene mreže, influenserski svijet?
Vierovali ili ne, ja sam bila ona osoba koja je tvrdila da se nikad nece snimati za Instagram i izlagati svoj privatni zivot, no u nekom trenutku, radi promocije naseg brenda, to je jednostavno postao prirodni iduci korak. I tad se radja moja ljubav prema tom nacinu komunikacije.
4. Na koji način funkcionira tvoj sadašnji posao s obzirom da si i jedna od osnivačica torbica brenda Cocopat?
Cocopat je brend iza kojeg stoje mama i tri kćerke. Nastao iz male dječije sobice prije nešto više od 10 godina. Trenutno naš kolektiv broji oko 15 divnih žena. S obzirom da sam ja zadužena za marketing i društvene mreže, jako lako uskladjujem posao i influens jer sam u biti ispred kamere i ekrana 0-24 gdje stvaram kontent za oba profila, organiziram spiskove, komuniciram sa klijentima, partnerima i dobavljačima.
5. Koje su mane a koje vrline tvog posla?
Kao što već svi znaju jako je teško a u jednu ruku i lako raditi sam za sebe.
Najveca mana kada radite za sebe je to što morate biti konstantno dostupni, vaše radno vrijeme nikad ne prestaje. No dobra stvar je to što se sav taj trud isplati kada vidite dobre rezultate i zadovoljne kupce.
6. Je li teško danas uspijeti u malom gradu, sredini?
Mozda bi bilo tesko uspjeti da se pretvaram da sam nesto sto nisam, ali svi koji me poznaju znaju da sam uzivo ista kao i “online”.
7. Po tvom misljenju tko je najuspješniji do sad na polju influensera kada govorimo o prostorima Središnje Bosne? Čiji rad iznimno cijeniš?
Moja mama je moj najdraži influenser haha…Salim se, volim da pratim influensere koji šire pozitivnu energiju što naše, što strane.
8. Što bi promjenila u današnjem svijetu mode da možeš?
Iskreno ne bih ništa promijenila jer se trenutno toliko ljudi ne opterećuju sa stilom kao prije.
Ne pratim toliko slijepo modne trendove, ali volim poneki ubaciti u svoj stil. Ja se uvijek vodim tim da je udobno ali stylish.
9. Odakle crpiš energiju i motivaciju za posao kojim se baviš?
Crpim energiju iz svakodnevnih situacija, te iz društvenih mreža(Instagram, Tiktok, Pinterest) i po meni je to neiscrpan izvor motivacija i ideja. Stay tuned!
10. Za kraj, što možemo očekivati od tebe u skorije vrijeme?
Planiram da nastavim sa razvojem našeg brenda, dok se i dalje razvijam kao influenser. A u skorije vrijeme možete očekivati niz uzbudljivih projekata i sadržaja????.
Ovo je bila kratka priča s našom Sarom, djevojkom koja svojim radom i kreativnošću može biti uzor drugima!
Zahvaljujemo se Sari na izdvojenom vremenu i želimo joj puno sreće u nastavku!
n24.ba
Moda
MIRNA MIŠKOVIĆ: Svoju strast za trepavicama pretvorila u životni poziv.
Kozmetika se razvija velikom brzinom i ukoliko želite uspjeti u ovom poslu morate pratiti sve trendove kako bi mogli ispoštovati svaki zahtjev klijentice na najbolji mogući način.
Mirna Mišković iz Viteza, magistrica kemijei biologije koja je svoju strast za trepavicama pretvorila u životni poziv, piše N24.ba.
Odrasla je u malom gradu gdje je završila osnovnu i srednju školu prije nego što je svoje obrazovanje nastavila u Mostaru. Tamo se zaljubila u nadogradnju ekstenzija trepavica, što je navelo da 2021. godine otvori svoj salon “Lashes by MM” u Starom tržnom centru u Mostaru. Danas svojim klijenticama ne nudi samo ljepotu, već i sigurnost i brigu o njihovim prirodnim trepavicama.
Za početak želim dobar dan svima. Ja sam Mirna Mišković. Dolazim iz Viteza gdje sam završila osnovnu i srednju školu. Obrazovanje sam nastavila u Mostaru i tako sam postala magistrica kemije i biologije. Neočekivano laganim koracima sam ušla u svijet trepavica i tako se zaljubila u ovaj posao koji trenutno radim.
Na zadnjoj godini fakulteta odlučila sam se educirati za nadogradnju ekstenzija trepavica uz podrušku svojih najbližih. Završetkom edukacije prvenstveno sam mislila da će mi to biti hobi koji ću povremeno raditi, međutim taj se hobi jako brzo pretvorio u nešto ozbiljnije što je prešlo u ljubav prema ovom poslu. Želja da ostanem u Mostaru pretvorila se u stvarnost tako što sam dobila poziv da radim svoj posao u jednom salonu gdje sam usavršavala svoje znanje. Nakon nekog vremena odlučila sam se napraviti veliki korak i u rujnu 2021. godine otvorila sam vlastiti salon pod nazivom “Lashes by MM” koji možete posjetiti u Starom tržnom centru u Mostaru.
Nakon odrađene nadogradnje trepavica svaka klijentica dobije pravilnik o održavanju trepavica. Ono što je najvažnije jest da izbjegavaju kontakt trepavica sa vodom 24 h nakon ugradnje i da izbjegavaju korištenje uljanih proizvoda. Veliku važnost predajem redovnom čišćenju ekstenzija trepavica( preporučujem čišćenje pjenom) kako bi se izbjegle infekcije i bakterije na oku. Također je bitno da se oči ne trljaju jako i da se ekstenzije ne čupkaju kako bi spriječili oštećenje prirodnih trepavica. Ukoliko želite imati uvijek uredne ekstenzije trepavica, morate dolaziti redovno na korekcije/nadopune.
Prije početka samog tretmana razgovaram sa klijenticom kako bih utvrdila njene želje i zahtjeve. Preporučim oblik, dužinu i debljinu dlake ovisno sa kakvim prirodnim trepavicama raspolažem i kako ne bi došlo do oštećenja istih prirodnih, a istovremeno da izvučem maksimum onoga što klijentica želi. Jako je bitno da klijentica bude spremna na kompromis i da se prepusti u ruke lash tehničara.
Što se tiče alergija, one nisu baš tako česte, a očituju se jakim svrbežom i oteknućem kapaka, kao i crvenilom. Ukoliko dođe do alergijske reakcije savjetujem da posjete prvu ljekarnu i uzmu kapi ili tablete protiv alergije. Nakon što se alergijska reakcija smiri, klijentice dolaze na skidanje ekstenzija.
Prije nego se odlučite za ovaj tretman, vrlo je važno odabrati stručnu i educiranu osobu koja zna prepoznati jeste li kandidat za ekstenzije i koji stil bi vam najviše odgovarao. Poželjno je da klijentica dođe na tretman bez šminke na očima i sa spremljenom fotografijom ekstenzija, kako bi ubrzali sam proces dogovora i startali sa radom. Također, klijentice moraju ostaviti dovoljno slobodnog vremena i pripremiti se na ležanje budući da je to tretman koji traje maksimalno 2 h.
Ekstenzije traju 3-4 tjedna i nakon toga je potrebno doći na nadopunu trepavica. Međutim, kao i sve druge dlake na našem tijelu, i trepavice rastu u različitim ciklusima. Životni vijek prirodnih trepavica je 20-40 dana i varira od osobe do osobe. Želiš li uvijek imati predivne, pune trepavice, svakako preporučujem nadopunu svaka 2-3 tjedna.
Kad je u pitanju ovaj posao ima mnogo prednosti, ali i mnogo izazova. Prednost je što kroz ovaj posao upoznaš dosta ljudi gdje se razviju velika prijateljstva i što radiš posao koji je san svake žene jer žene vole kozmetiku i sve što se tiče nje. Jedan od izazova je što ovaj posao zahtjeva puno vremena, gdje najviše ispaštaju najbliži.
Kao drugi primjer mogla bih navesti kako se kozmetika razvija velikom brzinom i ukoliko želite uspjeti u ovom poslu morate pratiti sve trendove kako bi mogli ispoštovati svaki zahtjev klijentice na najbolji mogući način.
Vremenom kada vidite da sve ide u pravom smjeru i kada se isplatio svaki vaš trud, onda vam je samo nebo granica.
Poruka za sve čitatelje je da sebe stave na prvo mjesto i da uvijek pronađu vremena za sebe i za ono što ih ispunjava. Vjerujte u sebe i živite svoje snove.
Svima vam želim osmijeh i sreću na licu i da radite ono što volite.
Događanja
Travnik Fashion Weekend 10. svibnja otvara svoja vrata
Gospodarstvo
Torbice iz Busovače prepoznatljive diljem svijeta: Jeste li već vidjeli novu kolekciju COCOPAT SPRING-SUMMER 2024
“U srcu Bosne i Hercegovine mjesecima se radi na novim modelima i osvježenjima koje smo s nestrpljenjem i ponosom jedva čekali da podijelimo s vama.
Naša nova kolekcija proljeće/ljeto 2024. predstavlja spoj hrabrosti, elegancije i trendi dizajna koji će osvojiti svaku od vas.
Sa četiri nova modela donosimo inspiraciju, igru boja i tekstura koje će dodati dašak svježine vašem stilu.
Bilo da se radi o casual ili elegantnim prigodama, naše torbice će biti vaš savršen modni dodatak koji će privući poglede i istaknuti vašu jedinstvenost. Hvala vam što prepoznajete kvalitet jer, na to smo najponosniji. Na nase kupce koji nam se uvijek, bez iznimke – vracaju”, poručio je Cocopat tim.
U nastavku pogledajte novu kolekciju: