- oglas -

Završetak Pelješkog mosta kasni tri mjeseca

Pročitajte i ovo

Granični policajac osuđen na pet mjeseci zatvora jer je primio 20 eura mita

 Sud Bosne i Hercegovine, nakon prihvatanja sporazuma o priznanju krivnje,izrekao je presudu kojom je granični policajac Rajo Kikić proglašen...

Novak Đoković s porodicom odmara u hotelu Pino na Trebeviću

Najbolji teniser svijeta Novak Đoković stigao je u Sarajevo s porodicom, a odmor je započeo u hotelu Pino na...

Prostitutke na ulicama: Zahtijevaju od vlasti da dozvoli otvaranje bordela

 Prostitutke u Hamburgu prosvjedovale su zahtijevajući od vlasti da dozvoli otvaranje bordela u Njemačkoj, nakon što su više mjeseci...
- Advertisement -

Završetak Pelješkog mosta kasni najmanje tri mjeseca, a Hrvatskim cestama je od kašnjenja gradnje mosta veći problem kašnjenje radova na dionici ceste Doli-Sparagović koju gradi grčka kompanija Avax, piše u ponedjeljak Jutarnji list.

Projekt izgradnje mosta Pelješac i nove spojne pelješke ceste suočava se s dva velika problema. Završetak izgradnje mosta kasnit će najmanje tri mjeseca jer IGH i Invest inženjering, tvrtke koje obavljaju nadzor izgradnje, ne mogu u Kini obaviti kontrolu kvalitete izrade elemenata čelične rasponske konstrukcije mosta, a bez toga elementi ne mogu biti upućeni u Hrvatsku.

Zbog pandemije koronavirusa djelatnici ovih tvrtki ne mogu otići u Kinu pa se sad traži mogućnost angažmana neke strane kompanije koja bi u Kini obavila taj posao. Razgovara se s jednom američkom i njemačkom tvrtkom, prenosi Hina pisanje Jutarnjeg lista.

Rješenje se mora postići u što kraćem roku jer bi u suprotnom moglo doći do zaustavljanja proizvodnje čeličnih elemenata, što bi pak dovelo do puno duže odgode završetka mosta. Početkom godine u Hrvatsku je stiglo tek 29 elemenata konstrukcije od njih 165 koliko ih treba biti dopremljeno.

Hrvatskim cestama kao investitoru daleko veći je problem kašnjenje radova na 18 kilometara dugoj dionici pelješke ceste od Sparagovića do Doli koju gradi grčka kompanija Avax. Grci su na gradilište uvedeni u prosincu 2019. a u ovih šest mjeseci obavljeno je samo krčenje terena na trasi.

Rok za izgradnju dionice je 28 mjeseci, a sugovornici za Jutarnji kažu da Grci taj rok mogu dosegnuti samo ako ozbiljno krenu raditi.

Do sada su zastoj radova pravdali koronavirusom, iako ta činjenica primjerice nije zaustavila Strabag čiji radnici odlično napreduju na prvoj dionici ove ceste od Jadranske magistrale do Sparagovića.

Usporedbe radi, Strabag je na gradilište uveden tek mjesec dana ranije od Avaxa, piše u ponedjeljak Jutarnji list.

Najnovije vijesti

Granični policajac osuđen na pet mjeseci zatvora jer je primio 20 eura mita

 Sud Bosne i Hercegovine, nakon prihvatanja sporazuma o priznanju krivnje,izrekao je presudu kojom je granični policajac Rajo Kikić proglašen...

Novak Đoković s porodicom odmara u hotelu Pino na Trebeviću

Najbolji teniser svijeta Novak Đoković stigao je u Sarajevo s porodicom, a odmor je započeo u hotelu Pino na Trebeviću gdje ga je srela...

Prostitutke na ulicama: Zahtijevaju od vlasti da dozvoli otvaranje bordela

 Prostitutke u Hamburgu prosvjedovale su zahtijevajući od vlasti da dozvoli otvaranje bordela u Njemačkoj, nakon što su više mjeseci bili zatvoreni zbog pandemije virusa...

Sarajevski kiseljak isplatio regres svim svojim zaposlenicima

Bez obzira na poslovne izazove koje je donijela pandemija, najveći proizvođač mineralne vode u BiH, kompanija Sarajevski kiseljak, nastavila je tradiciju te i ove...

Đikić: Bude li opuštanja, virus preuzima ritam

 Direktor Instituta za biokemiju u Frankfurtu, znanstvenik Ivan Đikić rekao je u nedjelju kako je u vezi koronavirusa važno znati da će virus preuzeti...

Povezane vijesti