Connect with us

Društvene mreže

Severina najavila duet s velikom glazbenom zvijezdom oduševila glamuroznim izdanjem: ‘Bomba si‘

Published

on

Pjevačica Severina Vučković (49) na svom je Instagram profilu najavila novi singl ‘‘Fališ mi‘‘. Severina je duet snimila s bugarskim glazbenikom Azisom, a otkrila je kako pjesma nastala u suradnji s Filipom Miletićem koji je autor brojnih hitova.

Pjevačica Severina Vučković (49) na svom je Instagram profilu najavila novi singl ‘‘Fališ mi‘‘. Severina je duet snimila s bugarskim glazbenikom Azisom, a otkrila je kako pjesma nastala u suradnji s Filipom Miletićem koji je autor brojnih hitova. S pratiteljima je podijelila najavu spota, a potom i nekoliko fotografija s priprema za snimanje. Pozirala je u upečatljiv haljinama s perlama i cirkonima, a ispod fotografija koje su ubrzo skupile preko 15 tisuća lajkova nanizali su se brojni komplimenti pratitelja –

Iza scene. Fališ mi. 31.03.12:00 h-  najavila je Severina izlazak svog novog dugo očekivanog singla koji je zasigurno oduševio njezine obožavatelje, prenosi Večernji list.

“Bomba si”, “Ajme”, “Jedna je kraljica”, “Čekamo”, “Koliko si slatka”, “Kraljica”, “Predivna”, “Boginja,” “Uvijek dobra Seve”, “Najbolja”, “Ljepotice”, “Najljepša dama na Balkanu”, “Uvijek najljepša”, samo je dio komentara. Inače, Severina je nedavno snimljena u izlasku, točnije na predstavljanju knjige svog dobrog prijatelja, umjetnika Dimitrija Popovića.

Pjevačica je oduševila jednostavnom, ali elegantnom modnom kombinacijom. Odabrala je odijelo bež boje koje je upotpunila zlatnom torbicom i sandalama na petu. Podsjetimo, pjevačica je početkom ožujka uživala u ljepotama Maldiva. Na odmor se uputila sa sinom Aleksandrom (10) i najboljom prijateljicom Sonjom Dvornik (36), a odsjeli su u odmaralištu Six Senses Laamu.

Severina je objavila nekoliko fotografija i pratiteljima pokazala kako uživa u čarima tropskog raja, a fotografijom u bikiniju oduševila je obožavatelje.

Kokos”, kratko je napisala pjevačica uz fotografiju na kojoj pozira na plaži u bikiniju i suknji s resicama te je istaknula svoju besprijekornu figuru.

Centralna.ba

Društvene mreže

Javna tribina u Vitezu– Opasnosti korištenja društvenih mreža

Published

on

By

U današnje vrijeme kada gotovo kompletna populacija koristi društvene mreže, opasnosti i izazovi koji proizlaze iz toga su velike i ostavljaju posljedice na pojedinca, porodicu i društvo u cjelosti.

Iz tog razloga odlučili smo se da putem javne tribine otvorimo ovu temu i razgovaramo o svemu onome što se dešava kada su u pitanju društvene mreže, i još važnije kako i na koji način se nositi sa izazovima koji su prisutni, poručili su iz BZK Preporod Vitez.

Organizatori pozivaju sve, bez obzira na starosnu dob, a posebno roditelje, djecu i omladinu, da izdvoje vrijeme i dođu na tribinu na kojoj će se sigurno moći dobiti dosta korisnih informacija jer predavač je jedan od najeminentijih stručnjaka iz ove oblasti u našoj zemlji ali i šire, prof.dr.sc. Hadžib Salkić.

Javna tribina održat će se u subotu, 4. svibnja 2024. godine u 13:00 sati u dvorani Vatrogasnog doma u Starom Vitezu.

Continue Reading

Društvene mreže

Influenseri gube svoj marketinški utjecaj globalno, prati li BiH taj trend ili i dalje vjeruje „one man show“ promociji

Published

on

By

Marketing trendovi se sve više mijenjaju na svjetskom i regionalnom tržištu, pa se tako i promocija proizvoda sve više seli na društvene mreže, uz kreiranje dinamičnijeg i zabavnijeg sadržaja, koji će privući pažnju publike i povećati prodaju proizvoda. Sve dominantniji u ovom segmentu su mnogobrojni bh. influenseri, koji kreiraju visokobudžetne online video kampanje za različite domaće, regionalne i svjetske brendove.

Sve više su u fokusu video kampanje, koje izazivaju emociju, dovoljno su duhovite, empatične, ali i zabavne, te imaju kvalitetan scenario, kao i postprodukciju. Trend angažovanja velikih marketinških agencija, zamijenio je trend angažovanja influensera, koji će pružiti klijentu kvalitetnu ideju za promociju, produkciju sadržaja, ali i na kraju veliki domet i vidljivost plasiranog sadržaja.

FILE PHOTO: Silhouettes of mobile users are seen next to a screen projection of Instagram logo in this picture illustration taken March 28, 2018. REUTERS/Dado Ruvic/Illustration

Influenseri kao mini agencije

Vremenom su influenseri postali mini agencije, koji imaju svoje timove saradnika za produkciju i kreiranje konkretnih video sadržaja, koji su postali konkurentni klasičnim marketinškim kampanjama.

Od influensera se sada traži konkretna ideja, oformljavanje tima za produkciju sadržaja, nadgledanje produkcije i preuzimanje kompletne uloge mini kreativne agencije. U ovom slučaju agencije su uglavnom koordinatori između klijenta i influensera ili naručioci usluga od samog kreatora sadržaja.

Online prodaja u sve većem porastu u našoj zemlji

Porast online prodaje u našoj zemlji i pokretanje sve više webshop-ova dovelo je do toga da se aktivacije usmjeravaju na konkretne rezultate, uz mjerljive parametre, koje influenseri mogu da ponude. Tako danas, pojedini influenseri uz promo kod koji dobiju od pojedinih brendova mogu da obezbijede direktnu prodaju, koja daje dodatni kredibilitet i realan povrat uloženih sredstava u promotivnu aktivnost.

U ovom segmentu oglašavanja najviše sredstava izdvajaju kompanije koje su dio beauty i modne industrije, različite farmaceutske kompanije, zdrava hrana, suplementacija i sportska oprema. Ovaj dio ponude je i najzastupljeniji u segmentu online prodaje, koja postavlja nove standardne kupovine i na domaćem tržištu.

Budućnost nam sasvim sigurno donosi sve veći fokus na online prodaju, dok će standardni prodajni objekti postati svojevrsni showroom prostori, gdje će se proizvodi moći probati, pogledati, ali ne i nužno kupiti. Nekoliko klikova pametnim telefonom dijeli nas od naručivanja proizvoda, pa do dostave na kućnu adresu, uz dodatne popuste i pogodnosti, koje su čak i veće nego u prodajnom objektu, što ovu opciju čini još atraktivnijom.

Influenseri – kreatori sopstvenih modnih brendova

Influenseri su i u ovom segmentu bili svojevrsni lideri, kako na svjetskom, tako i na domaćem tržištu, pa je sve više njih kreiralo sopstvene robne marke i brendove, koji su zauzeli važnu poziciju u online prodaji. Samo mali dio njih se odvažio za pokretanje fizičkih prodajnih objekata.

Tako se danas lansiranje novih kolekcija prati sa posebnom pažnjom online zajednice, kada je potrebno svega nekoliko sati da se svi dostupni proizvodi u potpunosti rasprodaju.

Tradicionalni način prodaje sve više mijenja, a brendovi imaju novi poredak vrijednosti proizvoda na tržištu, koji se mjeri koliko se o njemu priča u digitalnom prostoru.

Promjena u online prostoru je jedina konstanta

Ipak, trendovi se mijenjaju, te su predviđanja da će u narednim godinama doći do prezasićenja sadržajem kojim smo svakodnevno preplavljeni i preporukama od strane influensera na globalnom nivou. Angažman promo lica za potrebe promocije na društvenim mrežama na globalnom nivou je već ove godine u padu za 3%, što polako ukazuje i na sve manje angažmana influensera na svjetskom nivou. Pred nama je po ekonomskim pokazateljima godina stabilizacije, te će se mnogo više sredstava u narednim mjesecima izdvajati za različite promotivne aktivnosti. Možemo zaključiti da je protekli period kada su troškovi bili redukovani iziskivalo jeftinije načine promocije, te su u ovom slučaju influenseri bili idealan izbor „one man show propagande“.

Angažovanje agencija sa dugogodišnjim iskustvom u kreiranju velikih marketinških priča je bio i ostao imperativ ozbiljnih kompanija, koje posluju na domaćem, regionalnom i svjetskom tržištu, te se ove aktivnosti neće tek tako promijeniti. Kredibilitet koji nose veliki timovi stručnjaka su uvijek prvi izbor za 360 marketinški pristup.

Prehrambena industrija našla novu nišu za promociju novih proizvoda

Plasiranje novih proizvoda na tržište u segmentu prehrambenih proizvoda sve više prati saradnja sa influenserima kroz video sadržaje, koji izazivaju vještačku euforiju oko određenih proizvoda, pa se tako ekskluzivno pripremaju degustacije isključivo za influensere, koji otkrivaju nove okuse za javnost. Veoma često proizvodi se plasiraju nešto kasnije, kako bi se desila velika potražnja novih proizvoda u hipermarketima i interesovanje potrošača, te dodatna interakcija i upiti oko dostupnosti u prodaji.

Ovaj vid promocije je posebno fokusiran na TikTok i „new age“ generacije, koje su i najčešće konzumenti ovakve vrste sadržaja, ali i najviše slušaju preporuke koje im se plasiraju.

Prodaja definitivno evoluira, a fokus na online prodaji nas tek očekuje.

Bitno je napomenuti da je itekako teško naći pravog brend ambasadora za određeni brend, te u ovom slučaju nije svako promotivno lice – influenser idealan za našu marketinšku priču. Ovakva marketinška strategija traži ozbiljnu analizu tržišta, navika potrošača, ali i influensera, te dobra podudarnost vrijednosti koje dijeli brend i određeni brend ambasador, kako bi se dobili očekivani rezultati.

Za Forbes BiH piše Bojan Dragišić, PR i marketinški strateg

Continue Reading

Društvene mreže

U Travniku svečano otvoren treći “IT Reboot”, sajam informacijskih tehnologija

Published

on

By

Danas je u kongresnoj dvorani Srednjoškolskog centra u Travniku svečano otvoren III. IT REBOOT, sajam informacijskih tehnologija.

Nakon himne Bosne i Hercegovine sve prisutne pozdravio je Adis Arnautović direktor CEM-a koji je poželio dobrodošlicu u Travnik, te je kazao da je kroz IT Reboot do sad veliki broj mladih ljudi napravio iskorak, dobili su inspiraciju i ohrabrenje, da rade stvari gdje se uspjeh vidi odmah i sad.

Ministar gospodarstva SBK Sedžad Milanović pozdravio je učesnike konferencije i čestitao na organizaciji i uspjeh u tri dana konferencije koliko traje. Ministar je kazao da sve ideju, dobre i kvalitetne programe donesu u ministarstvo kao priiedlog da se podrže njihove START UP ideje.

U ime ministarstva obrazovanja, mladih, kulture i sporta obratio se ministar Bojan Domić koji je čestitao na izabranim temama, poželio uspješan rad, te se nada da će uz IT Reboot i digitalna konferencija dati uspješne rezultate i olakšati rad javnih ustanova, lokalnih uprava, jer to je izvodivo i realno, te će nam biti svima bolje, budite lisice koje traže svoju nišu, kazao je ministar.

Treći sajam IT Reboot otvorio je svečano načelnik općine Travnik gdin Kenan Dautović. Gdin Dautović pozdravio je sve prisutne po redu i časti, te je izrazio zadovoljstvo što je Travnik domaćin ovakvog sajma za mlade. Slogan trećeg IT Reboota je “Budućnost je danas”, sanjali smo veliko i dobili smo ove kvalitetne govornike na ova tri dana konferencije. Travnik je općina koja daje podršku mladim i ambiocioznim ljudima, ženskom poduzetništvu koje može podići ukupno gospodarstvo društva. Na ovom sajmu i konferenciji bit će predstavljen i logo turističke ponude Travnika,predstavit će se sajam stipendiranja i sajam poslova u BiH. Načelnik se na kraju zahvalio svim donatorima i svim vrijednim mladim ljudima, bez čijeg rada ovo ne bi uspjelo, zaključio je načeonik u svom obračanju.

Načelnik je kazao da je od danas Travnik postao Digital tax free, prvi grad u BiH gdje nema više fali ti jedan papir.

IT stručnjaci, konferencije, panel diskusije

Treći “IT Reboot” u Travnik dovodi regionalno popularne IT stručnjake, ekskluzivnu konferenciju, interaktivne panel diskusije, predavanja lidera u IT industriji, expo i gaming zonu, Kids Reboot corner, te Reboot challenge, TikTok i Instagram izazove za koje je osiguran nagradni fond u iznosu do 15.000,00 KM.Reboot, a IT Reboot je prvi sajam informacijskih tehnologija ovog tipa u BiH koji se organizira s ciljem kreiranja preduslova za razvoj IT industrije ne samo u Travniku, već i u cijeloj BiH.

Ove godine sajam promiče poduzetništvo žena i aspekte primejne umjetne inteligencije. Neka od regionalno uticajnijih imena u svijetu informacionih tehnologija i ekonomije će se pojaviti kao govornici na IT Reboot. Svoje priče, između ostalih ispričat će Emina Ganić, Nemanja Antić, Svetlana Cenić, te brojni drugi vrhunski predavači.

Continue Reading

Društvene mreže

Način na koji je učenik iz SAD-a riješio zadatak nasmijao je cijeli svijet, morate vidjeti ovaj hit

Published

on

By

Školski zadatak bio je jednostavan – zaokružiti najmanji od ponuđenih brojeva u svakom redu. A jedan je učenik iz SAD-a razmišljao izvan okvira i načinom na koji je riješio zadatak oduševio cijeli internet. 😂

Continue Reading

Društvene mreže

Tip iz Srbije prodavao je stol na rasklapanje, oglas je postao teški hit zbog urnebesnog opisa

Published

on

By

Prednosti ovakvog stola, prema autoru oglasa, posebno će biti od koristi jednoj neočekivanoj skupini ljudi. Morate vidjeti ovaj opis… 🤣

Continue Reading

Društvene mreže

Stanija otvorila natječaj za dečka: Postoji samo jedan uvjet

Published

on

By

Starleta Stanija Dobrojević nakon raskida sa Markom Markovićem nije baš imala sreću u odabiru emotivnih partnera, a sada je raspisala i javni natječaj za dečkom sa jednim posebnim zahtjevom.

Naime, Stanija trenutno uživa u Kini i svakodnevno kači fotke iz šopinga, restorana i obilaska grada, a u svemu tome očigledno joj fali muškarac.

Continue Reading

Društvene mreže

Tisuće lajkaju foru o razgovoru pacijenta i medicinske sestre, odmah će vam biti jasno zašto je hit

Published

on

By

Nostalgija, tuga, ljutnja, smijeh- ova fora izazvat će u vama cijeli spektar emocija, i to istovremeno…

Continue Reading

Društvene mreže

Fotografija se širi regijom: “Domišljati” Zagrepčanin proširio balkon

Published

on

By

U Zagrebu je posljednjih dana posebnu pažnju privukao stambeni blok u kojem je jedan od vlasnika prizemnog stana na neobičan način udvostručio površinu svog balkona.

Vlasnik jednog od stanova u centru Zagreba želio je veći balkon te je svoju ideju realizirao na neobičan način.

Kako se vidi sa fotografija koje su se proširile internetom, navedeni vlasnik je uklonio prednji zid balkona i na njega pričvrstio drvenu konstrukciju koja je oslonjena na tri stuba ukopana u zemlju. Da udvostruči površinu novog balkona pomogla mu je i činjenica da se stan nalazi u prizemlju.

Konstrukcija balkona je ‘otvorenog tipa’, pa će se vlasnik moći još bolje prilagoditi sunčevim zracima. Ali zbog veće udobnosti “domišljati” Zagrepčanin sad će se naći pod lupom komšija.

Jedan od sugrađana komentirao je inovativni projekt za hrvatski portal Dnevnik.hr. Kako je rekao, u stambenim blokovima možete vidjeti svakakve ludosti, ali ova je među najčudnijima do sada.

Ne zna se da li je gradnja legalna i kako se arhitektura sviđa njegovim susjedima.

Centralna.ba

Continue Reading

Društvene mreže

Majka zvana hrabrost: Golim rukama izvukla zmiju iz motornog prostora kćerinog automobila!

Published

on

By

Mama iz Teksasa impresionirala je internet neustrašivim uklanjanjem zmije iz motornog prostora automobila svoje kćeri u trenutku koji je uhvaćena kamerom.

Nicole Graham nije oklijevala dok je vadila veliku zmiju iz motornog prostora automobila svoje kćeri Haylie.

Za Fox 26 Houston rekla da je zmija, koju je opisala kao neotrovnu štakorsku zmiju, pobjegla u blok motora Mini Coopera nakon što ju je uklonila iz obližnjeg kokošinjca, gdje je vjerojatno tražila jaja. “O moj Bože!”, može se čuti Haylie kako uzvikuje dok gleda mamu kako se bori sa zmijom.

“Nemojte ovo pokušavati kod kuće”, rekla je Nicole lokalnoj pridruženoj stanici Foxa, ističući da kroz svoj posao ima iskustva u rukovanju sa zmijama. “Ako ste primijetili, nosila sam rukavice i imala sam dugačak štap sa sobom”.

Nicole je vlasnica tvrtke The Garden Hen koja se bavi gradnjom kokošinjaca u dvorištima i objasnila je da je borba sa zmijama dio posla. “Štakorske zmije, poznate i kao Kokošje zmije, vole ulaziti u kokošinjce i jesti kokošja jaja”, rekla je za Fox 26. “One obično ne traže ptice ili perad osim ako su relativno male, ali stvarnost je da su jaja veliki dio njihove prehrane baš kao i mali glodavci”.

“Diranje zmija nije za svakoga. Očito, uvijek morate biti oprezni jer to možda nije uvijek neotrovna zmija, definitivno može biti otrovnica”, rekla je Nicole. “Dakle, samo budite oprezni”. Štakorske zmije česte su u mnogim dijelovima Sjeverne Amerike, ali ne predstavljaju prijetnju ljudima.

Centralna.ba

Continue Reading

Najnovije vijesti

Društvo11 minuta ago

Pomozi.ba pokrenulo apel za liječenje: David (23) iz Novog Travnika treba našu pomoć

“Moj otac je penzioner, a mama roditelj njegovatelj i nisu u mogućnosti da mi plate liječenje”, piše David za kojeg...

BiH14 minuta ago

Imenovanje direktora SIPA-e danas na Vijeću ministara BiH

Za danas je zakazana sjednica Vijeća ministara BiH koja će biti održana u Sarajevu, a na dnevnom redu, između ostalog,...

Sport54 minute ago

Sasari osvojio 17. Memorijalni turnir “Mirza Delibašić”

Košarkaši italijanskog Dinamo Sasarija, koji s klupe predvodi legenda bh. košarke Nenad Marković, osvojio je 17. izdanje Memorijalnog turnira “Mirza...

BiH56 minuta ago

Pretežno oblačno vrijeme s kišom

U BiH će danas biti pretežno oblačno sa slabom kišom, a više padavina očekuje se u jutarnjim časovima na sjeveru...

Crna kronika9 sati ago

Haos na Lašvi: Napadnuti navijači Širokog Brijega

Navijači Širokog Brijega, Škripari, napadnuti su na povratku s utakmice koju je njihov klub igrao protiv dobojske Sloge, potvrđeno je...

Društvo9 sati ago

Profesor čija predavanja se ne propuštaju u srijedu gostuje na Centralna Business forumu 

Motivacijski govor profesora dr. Kasima Tatića održat će se na Centralna Business Forumu u srijedu, 18. 09 2024. U hotelu...

BiH14 sati ago

Preminuo Jago Lasić, bivši čelnik Privredne komore FBiH

U subotu je u svojoj 75. godini života preminuo Jago Lasić, bivši dugogodišnji predsjednik Privredne/Gospodarske komore FBiH i poznati ekonomski...

Društvo14 sati ago

Priča koja budi nadu: Bugojanac i Travničanka iz Sarajeva svjedoče otvorenosti životu

U naselju Lepenica, smještenom u općini Kiseljak, zabilježen je primjer doseljavanja mlade osmočlane obitelji Batinić, koja očekuje dolazak devetog člana....

Advertisement
Advertisement