Deset proizvođača namještaja iz Bosne i Hercegovine, uz podršku USAID-Sida FIRMA Projekta i Vanjskotrgovinske komore Bosne i Hercegovine, izložili su svoj namještaj u posebno dizajniranom veleprodajnom izložbenom salonu u Londonu kao dio nastojanja da se podstakne izvoz Bosne i Hercegovine u Veliku Britaniju.
U bh. izložbenom salonu površine 200m2, koji se nalazi u objektu „Target House“ na Aveniji Bryant (Romford, šire područje Londona), izložen je namještaj firmi Scontoprom iz Prijedora, Urban i Vrbas iz Banjaluke, Ećo iz Sarajeva, Izazov iz Kalesije, FIS i Economic iz Viteza, Nova Forma iz Šamca, Standard iz Prnjavora, te Stil iz Cazina.
Organizaciju izložbenog salona USAID- Sida FIRMA Projekta i Vanjskotrgovinska komora BiH započeli su na inicijativu kompanija, neposredno prije zajedničkog izlaganja bh. kompanija na sajmu namještaja Interiors NEC u Birminghamu u januaru 2011. godine. Nakon nastupa na sajmu FIRMA je pomogla domaćim proizvođačima namještaja da uspostave i da se organiziraju u okviru Proizvodno-prodajne agencije (PPA) za tržište Velike Britanije, WoodLine Marketing Ltd, a od tada najmanje dvije bh. firme, Nova Forma i Krivaja, izvoze svoj namještaj preko Wood Line Marketinga u Veliku Britaniju.
U koordinaciji sa lokalnim partnerima u implementaciji projekta FIRMA – Sarajevskom regionalnom razvojnom agencijom (SERDA), Udruženjem „Drvni klaster u BiH“, Privrednom komorom Republike Srpske, Privrednom komorom Unsko-sanskog kantona i Regionalnom razvojnom agencijom REZ iz Zenice, WoodLine Marketing je u Velikoj Britaniji za firme iz BiH organizirao još nekoliko promotivnih događaja. Među njima su i pojedinačni poslovni susreti između bh. proizvođača i uvoznika i agenata iz Velike Britanije.
Kompanije su također izradile i zajedničku prezentaciju prilagođenu tržištu Velike Britanije, a pojavile su se i u dva poznata magazina posvećena namještaju u Velikoj Britaniji — Furniture Today i Interiors Monthly — i to u 2011. i januaru 2012. godine. Osim toga, WoodLine Marketing je organizirao i „kružne ture“ u okviru kojih su se u posebno opremljenim vozilima prevozili i distributivnim centrima izvan šireg područja Londona predstavljali uzorci namještaja iz BiH.
Očekuje se da će izložbeno-prodajni salon u Velikoj Britaniji, kao i prateće promotivne aktivnosti doprinijeti daljem uspjehu u smislu značajnog povećanja izvoza namještaja iz BiH u Veliku Britaniju i Irsku.
USAID-Sida FIRMA projekat otvara ovaj distributivni kanal i za druge bh. firme kako bi sarađivale i izvozile putem Proizvodno-prodajne agencije u Velikoj Britaniji. Nakon jednogodišnje podrške njihovim aktivnostima, očekuje se da će proizvođači namještaja iz BiH u narednom periodu izvršiti značajniji prodor na tržište Velike Britanije te uspostaviti uspješne i dugotrajne tržišne veze s firmom WoodLine Marketing Ltd. kao proizvodno-prodajnom agenicijom na tržištu Velike Britanije.