- oglas -

MASTERCARD ISTRAŽIVANJE: Rekorde u online kupovini bilježe osnovne namirnice i iskustva

Pročitajte i ovo

Granični policajac osuđen na pet mjeseci zatvora jer je primio 20 eura mita

 Sud Bosne i Hercegovine, nakon prihvatanja sporazuma o priznanju krivnje,izrekao je presudu kojom je granični policajac Rajo Kikić proglašen...

Novak Đoković s porodicom odmara u hotelu Pino na Trebeviću

Najbolji teniser svijeta Novak Đoković stigao je u Sarajevo s porodicom, a odmor je započeo u hotelu Pino na...

Prostitutke na ulicama: Zahtijevaju od vlasti da dozvoli otvaranje bordela

 Prostitutke u Hamburgu prosvjedovale su zahtijevajući od vlasti da dozvoli otvaranje bordela u Njemačkoj, nakon što su više mjeseci...
- Advertisement -
  • Život u karanteni donio je porast konzumiranja virtualnih iskustava za 30% – od filma do fitnesa
  • Jedna od 4 osobe vrši online donacije u dobrotvorne svrhe
  • Pribor za kosu, tegovi i knjige među najpopularnijim proizvodima koji se kupuju online u karanteni
  • 65% ljudi zabrinuto zbog online prevara

Sarajevo, 19.5.2020 – Online kupovina je nadmašila sve druge oblike potrošnje u proteklom mjesecu. Više od polovine europskih kupaca (57%) izjavilo je da više nego ikada kupuju online, a primjetan je i rekordan broj prijava na virtualna, online iskustva kao što su kućni fitnes, prijavljivanje na online stranice za filmove, TV i online učenje u karanteni.

 

Istaživanje kompanije Mastercard iz svibnja 2020. godine, a koje je provedeno na 15 tržišta i na uzorku od 12.500 osoba, otkrilo je kako svaki treći Europljanin (30%) troši više novaca na online virtualna iskustva, dvije od tri osobe (58%) gledaju TV ili filmove preko online pretplata na stranicama, više od četvrtine (26%) prisustvuje virtualnim vježbama, dok 24%  virtualno obilazi muzeje i druge sadržaje.

 

Prema istraživanju, trenutni način života nas je učinio i velikodušnijima, jer više od četvrtine ispitanika (28%) je izvršilo online donaciju proteklog mjeseca, a 14% je po prvi put izvršilo donaciju u poređenju sa rezultatima od prošle godine.

 

Građani širom Evrope koriste dodatno vrijeme u karanteni kao priliku da online nauče neke nove vještine. Dvije od pet osoba (37%) koriste online bankarstvo, više od četvrtine (28%) nabavlja svoje lijekove online, dok trećina (31%) uči kuhati uz pomoć online tutorijala.

Svaka deseta osoba (10%) uči da programira, 7% uči svirati muzički instrument online, a 14% prati online instrukcije za šišanje kose!

 

Pored povećanja od 36% u online kupovini osnovnih životnih namirnica, još neki od  najpopularnijih trendova su i porast online kupovine knjiga (32%), mašinica za kosu (19%) i opreme za vježbanje kao što su tegovi i podloge za vježbanje. (13%).

Istraživanje je također otkrilo da online kupovne navike oslikavaju ponašanja u stvarnom životu, pa četiri od pet korisnika (81%) su tipični detaljisti koji satima pretražuju različite stranice kako bi našli najbolju ponudu, dvije od tri osobe (66%) su “razgledači” koji kažu da redovno prave liste želja proizvoda, ali ih rijetko kada i kupuju. Polovina novih online kupaca (51%) kaže da je ostala lojalna standardnom načinu kupovine.

 

Skoro svi (87%) vode računa o tome što kupuju online, dok 65% brine da ne postane žrtva online prevara. U pokušaju da održi se sigurnost online kupovine, četiri od pet Europljana (81%) teži da kupuje od poznatih trgovaca, 80% provjerava recenzije i web site sa koga kupuju, a trećina (31%) konktaktira novog ili nepoznatog trgovca prije nego što izvrši kupovinu.

 

Mark Barnett, predsjednik Mastercard tržišta za Evropu izjavio je: “Svi se prilagođavamo novom načinu života i razumljivo je da više kupujemo online, ali ne radi se samo o osnovnim životnim namirnicama, već i virtualnim iskustvima, od filmova do fitnesa. Teška vremena mogu izvući najbolje iz nas i možemo pronaći utjehu i zadovoljstvo u porastu online donacija i ogromnom broju osoba koje uče da online obavljaju svakodnevne aktivnosti. Sada je više nego ikada ljudima potrebano pristup digitalnoj ekonomiji i svi mi u kompaniji Mastercard neprekidno radimo na tome da online iskustvo kupovine učinimo jednostavnijim, sigurnim i besprijekornim u smislu korisničkog iskustva za svakoga, bez obzira da li kupuje osnovne namirnice ili virtualna iskustava.”

 

10 najpopularnijih virtuelnih iskustava tokom izolacije:

  1. 75% redovno obavlja video pozive sa porodicom, prijateljima i radnim kolegama
  2. 58% se pretplatilo na online TV/ streaming stranice poput Netflix-a ili Amazon Prime Video
  3. 36% gleda online komedije ili stand-up komedije
  4. 32% posjećuje online svirke
  5. 31% igra online video igrice
  6. 30% pohađa sate kuhanja ili pretražuje online recepte
  7. 26% pohađa virtuelne fitnes sate
  8. 24% online obilazi muzeje i druga zanimljiva mjesta
  9. 22% online uči novi jezik
  10. 20% igra online kvizove sa prijateljima

 

10 NAJPOPULARNIJIH PROZVODA U IZOLACIJI:

  1. Knjige (32%)
  2. Kuhinjski pribor (22%)
  3. Farbe za kose (19%)
  4. Društvene igre (18%)
  5. Puzle (17%)
  6. Mašinice za kosu (15%)
  7. Kompjuteri/ kompjuterska oprema (13%)
  8. Jastuci (13%)
  9. Tegovi / Fitnes oprema (13%)
  10. Umjetnost i hobi (12%)

 

Mastercard savjeti za sigurnu online kupovinu:

  • Izaberite sigurne stranice: Plaćajte online samo putem sigurnih stranica. Sigurne stranice počinju sa ‘https’ i imaju prikazan simbol zaključanog lokota u pretraživaču
  • Čuvajte svoje bankovne podatke: Nikada ne dijelite svoje bankovne podatke ili detalje kredite kartice putem e-maila, SMS poruka, društvenih mreža ili u nepoznatim telefonskim pozivima
  • Redovno ažurirajte svoje sigurnosne postavke: Obavezno ažurirajte sigurnosnu zaštitu na svakom uređaju na kome planirate da izvršite online kupovinu, bilo da je u pitanju telefon, laptop ili tablet
  • Vjerujte svom instinktu: Ako vidite online ponudu koja je suviše dobra da bi bila istinita, vjerovatno je tako. Uvijek istražite ako niste sigurni

 

O Mastercard-u

Mastercard (NYSE: MA), www.mastercard.com,  je globalna tehnološka kompanija u oblasti platne industrije. Mi upravljamo najbržom mrežom plaćanja u svijetu, povezujući potrošače, financijske institucije, trgovce, vlade i poduzeća u više od 210 zemalja i teritorija. Mastercard proizvodi i rješenja svakome čine lakše, sigurnije i efikasnije svakodnevne trgovačke aktivnosti poput kupovine, putovanja, vođenja poslovanja, upravljanja financijama. Pratite nas na Twiteru  @MastercardNews, pridružite se diskusiji na Beyond the Transaction Blog  i subscribe za najnovije vijesti na Engagement Bureau.

 

Neprocjenjivo digitalno iskustvo:

Mastercard kreira jedinstvena i nezaboravna iskustva po kojima je poznat u fizičkom svijetu i prikazuje ih online kroz Neprocjenjiva Digitalna Iskustva. Ovakav vid događaja povezuje međusobno ljude širom svijeta i njihove strasti na lokalnom i globalnom nivou. Primjeri iz Europe su:

 

KulinarstvoŠpanijaVirtualno kuhanje sa dobitnikom 4 Michelin zvjedice, kuharom Angel Leon-om.

Naučite da kuhate jela iz Aponiente-a, koje potpisuje svjetski priznati kuhar.

Uživo 21.5.
Umjetnost i kulturaŠpanija

Globalno dostupno

Thyssen Bornemisza muzej

Tri privatna videa samo za Mastercard klijente i njihovu djecu u kojima pripovjedač Margalida Alberti će ispričati 3 priče za djecu na osnovu djela iz Thyssen muzeja. Manje poznate obiteljske priče koje će inspirirati djecu pričom o vrijednostima poput empatije, radoznalosti i mašte.

 

Uživo

14.5.

 

MuzikaTurskaUživajte u jazz muzici od kuće u ekskluzivnoj radio emisiji koju uređuju direktori Istanbul Jazz FestivalaUživo 20.5.
SportItalijaNeprocjenjivo iznenađenje sa 4 nogometne legende Intera (igrači ili bivši igrači)18-22.5 ili 25-29. 5

(Datum će biti naknadno potvrđen)

Za više informacija posjetite Priceless.com

 

Napomena za urednike

Istraživanje je obavila nezavisna istraživačka agencija Fly research koja je na više od 15 tržišta sprovela online anketu u periodu 4-11.5.2020. godine. Sudionici su bili  muškarci i žene različitih godina, stariji od 18 godina.

Najnovije vijesti

Granični policajac osuđen na pet mjeseci zatvora jer je primio 20 eura mita

 Sud Bosne i Hercegovine, nakon prihvatanja sporazuma o priznanju krivnje,izrekao je presudu kojom je granični policajac Rajo Kikić proglašen...

Novak Đoković s porodicom odmara u hotelu Pino na Trebeviću

Najbolji teniser svijeta Novak Đoković stigao je u Sarajevo s porodicom, a odmor je započeo u hotelu Pino na Trebeviću gdje ga je srela...

Prostitutke na ulicama: Zahtijevaju od vlasti da dozvoli otvaranje bordela

 Prostitutke u Hamburgu prosvjedovale su zahtijevajući od vlasti da dozvoli otvaranje bordela u Njemačkoj, nakon što su više mjeseci bili zatvoreni zbog pandemije virusa...

Sarajevski kiseljak isplatio regres svim svojim zaposlenicima

Bez obzira na poslovne izazove koje je donijela pandemija, najveći proizvođač mineralne vode u BiH, kompanija Sarajevski kiseljak, nastavila je tradiciju te i ove...

Đikić: Bude li opuštanja, virus preuzima ritam

 Direktor Instituta za biokemiju u Frankfurtu, znanstvenik Ivan Đikić rekao je u nedjelju kako je u vezi koronavirusa važno znati da će virus preuzeti...

Povezane vijesti