- oglas -

MASTERCARD ISTRAŽIVANJE: Rekorde u online kupovini bilježe osnovne namirnice i iskustva

Pročitajte i ovo

Priveden predsjednik Nogometnog saveza Srbije

Predsjednik Fudbalskog saveza Srbije (FSS) Slaviša Kokeza priveden je u nedjelju na informativni razgovor u policiju, prenose Večernje novosti.Navode...

U BiH 448 novih slučajeva koronavirusa

U posljednja 24 sata u Bosni i Hercegovini registrirano je 448 novih slučajeva koronavirusa, a preminulo je osam osoba.U...

Nakon pada sa skele mladi Novotravničanin izgubio bitku za život

Kako doznaje naš portal jučer je u Mostaru preminuo mladi novotravničanin Čorbeg Admir, koji je preminuo od posljedica pada...
- Advertisement -
  • Život u karanteni donio je porast konzumiranja virtualnih iskustava za 30% – od filma do fitnesa
  • Jedna od 4 osobe vrši online donacije u dobrotvorne svrhe
  • Pribor za kosu, tegovi i knjige među najpopularnijim proizvodima koji se kupuju online u karanteni
  • 65% ljudi zabrinuto zbog online prevara

Sarajevo, 19.5.2020 – Online kupovina je nadmašila sve druge oblike potrošnje u proteklom mjesecu. Više od polovine europskih kupaca (57%) izjavilo je da više nego ikada kupuju online, a primjetan je i rekordan broj prijava na virtualna, online iskustva kao što su kućni fitnes, prijavljivanje na online stranice za filmove, TV i online učenje u karanteni.

- Advertisement -

 

Istaživanje kompanije Mastercard iz svibnja 2020. godine, a koje je provedeno na 15 tržišta i na uzorku od 12.500 osoba, otkrilo je kako svaki treći Europljanin (30%) troši više novaca na online virtualna iskustva, dvije od tri osobe (58%) gledaju TV ili filmove preko online pretplata na stranicama, više od četvrtine (26%) prisustvuje virtualnim vježbama, dok 24%  virtualno obilazi muzeje i druge sadržaje.

 

Prema istraživanju, trenutni način života nas je učinio i velikodušnijima, jer više od četvrtine ispitanika (28%) je izvršilo online donaciju proteklog mjeseca, a 14% je po prvi put izvršilo donaciju u poređenju sa rezultatima od prošle godine.

 

Građani širom Evrope koriste dodatno vrijeme u karanteni kao priliku da online nauče neke nove vještine. Dvije od pet osoba (37%) koriste online bankarstvo, više od četvrtine (28%) nabavlja svoje lijekove online, dok trećina (31%) uči kuhati uz pomoć online tutorijala.

Svaka deseta osoba (10%) uči da programira, 7% uči svirati muzički instrument online, a 14% prati online instrukcije za šišanje kose!

 

Pored povećanja od 36% u online kupovini osnovnih životnih namirnica, još neki od  najpopularnijih trendova su i porast online kupovine knjiga (32%), mašinica za kosu (19%) i opreme za vježbanje kao što su tegovi i podloge za vježbanje. (13%).

Istraživanje je također otkrilo da online kupovne navike oslikavaju ponašanja u stvarnom životu, pa četiri od pet korisnika (81%) su tipični detaljisti koji satima pretražuju različite stranice kako bi našli najbolju ponudu, dvije od tri osobe (66%) su “razgledači” koji kažu da redovno prave liste želja proizvoda, ali ih rijetko kada i kupuju. Polovina novih online kupaca (51%) kaže da je ostala lojalna standardnom načinu kupovine.

 

Skoro svi (87%) vode računa o tome što kupuju online, dok 65% brine da ne postane žrtva online prevara. U pokušaju da održi se sigurnost online kupovine, četiri od pet Europljana (81%) teži da kupuje od poznatih trgovaca, 80% provjerava recenzije i web site sa koga kupuju, a trećina (31%) konktaktira novog ili nepoznatog trgovca prije nego što izvrši kupovinu.

 

Mark Barnett, predsjednik Mastercard tržišta za Evropu izjavio je: “Svi se prilagođavamo novom načinu života i razumljivo je da više kupujemo online, ali ne radi se samo o osnovnim životnim namirnicama, već i virtualnim iskustvima, od filmova do fitnesa. Teška vremena mogu izvući najbolje iz nas i možemo pronaći utjehu i zadovoljstvo u porastu online donacija i ogromnom broju osoba koje uče da online obavljaju svakodnevne aktivnosti. Sada je više nego ikada ljudima potrebano pristup digitalnoj ekonomiji i svi mi u kompaniji Mastercard neprekidno radimo na tome da online iskustvo kupovine učinimo jednostavnijim, sigurnim i besprijekornim u smislu korisničkog iskustva za svakoga, bez obzira da li kupuje osnovne namirnice ili virtualna iskustava.”

 

10 najpopularnijih virtuelnih iskustava tokom izolacije:

  1. 75% redovno obavlja video pozive sa porodicom, prijateljima i radnim kolegama
  2. 58% se pretplatilo na online TV/ streaming stranice poput Netflix-a ili Amazon Prime Video
  3. 36% gleda online komedije ili stand-up komedije
  4. 32% posjećuje online svirke
  5. 31% igra online video igrice
  6. 30% pohađa sate kuhanja ili pretražuje online recepte
  7. 26% pohađa virtuelne fitnes sate
  8. 24% online obilazi muzeje i druga zanimljiva mjesta
  9. 22% online uči novi jezik
  10. 20% igra online kvizove sa prijateljima

 

10 NAJPOPULARNIJIH PROZVODA U IZOLACIJI:

  1. Knjige (32%)
  2. Kuhinjski pribor (22%)
  3. Farbe za kose (19%)
  4. Društvene igre (18%)
  5. Puzle (17%)
  6. Mašinice za kosu (15%)
  7. Kompjuteri/ kompjuterska oprema (13%)
  8. Jastuci (13%)
  9. Tegovi / Fitnes oprema (13%)
  10. Umjetnost i hobi (12%)

 

Mastercard savjeti za sigurnu online kupovinu:

  • Izaberite sigurne stranice: Plaćajte online samo putem sigurnih stranica. Sigurne stranice počinju sa ‘https’ i imaju prikazan simbol zaključanog lokota u pretraživaču
  • Čuvajte svoje bankovne podatke: Nikada ne dijelite svoje bankovne podatke ili detalje kredite kartice putem e-maila, SMS poruka, društvenih mreža ili u nepoznatim telefonskim pozivima
  • Redovno ažurirajte svoje sigurnosne postavke: Obavezno ažurirajte sigurnosnu zaštitu na svakom uređaju na kome planirate da izvršite online kupovinu, bilo da je u pitanju telefon, laptop ili tablet
  • Vjerujte svom instinktu: Ako vidite online ponudu koja je suviše dobra da bi bila istinita, vjerovatno je tako. Uvijek istražite ako niste sigurni

 

O Mastercard-u

Mastercard (NYSE: MA), www.mastercard.com,  je globalna tehnološka kompanija u oblasti platne industrije. Mi upravljamo najbržom mrežom plaćanja u svijetu, povezujući potrošače, financijske institucije, trgovce, vlade i poduzeća u više od 210 zemalja i teritorija. Mastercard proizvodi i rješenja svakome čine lakše, sigurnije i efikasnije svakodnevne trgovačke aktivnosti poput kupovine, putovanja, vođenja poslovanja, upravljanja financijama. Pratite nas na Twiteru  @MastercardNews, pridružite se diskusiji na Beyond the Transaction Blog  i subscribe za najnovije vijesti na Engagement Bureau.

 

Neprocjenjivo digitalno iskustvo:

Mastercard kreira jedinstvena i nezaboravna iskustva po kojima je poznat u fizičkom svijetu i prikazuje ih online kroz Neprocjenjiva Digitalna Iskustva. Ovakav vid događaja povezuje međusobno ljude širom svijeta i njihove strasti na lokalnom i globalnom nivou. Primjeri iz Europe su:

 

KulinarstvoŠpanijaVirtualno kuhanje sa dobitnikom 4 Michelin zvjedice, kuharom Angel Leon-om.

Naučite da kuhate jela iz Aponiente-a, koje potpisuje svjetski priznati kuhar.

Uživo 21.5.
Umjetnost i kulturaŠpanija

Globalno dostupno

Thyssen Bornemisza muzej

Tri privatna videa samo za Mastercard klijente i njihovu djecu u kojima pripovjedač Margalida Alberti će ispričati 3 priče za djecu na osnovu djela iz Thyssen muzeja. Manje poznate obiteljske priče koje će inspirirati djecu pričom o vrijednostima poput empatije, radoznalosti i mašte.

 

Uživo

14.5.

 

MuzikaTurskaUživajte u jazz muzici od kuće u ekskluzivnoj radio emisiji koju uređuju direktori Istanbul Jazz FestivalaUživo 20.5.
SportItalijaNeprocjenjivo iznenađenje sa 4 nogometne legende Intera (igrači ili bivši igrači)18-22.5 ili 25-29. 5

(Datum će biti naknadno potvrđen)

Za više informacija posjetite Priceless.com

 

Napomena za urednike

Istraživanje je obavila nezavisna istraživačka agencija Fly research koja je na više od 15 tržišta sprovela online anketu u periodu 4-11.5.2020. godine. Sudionici su bili  muškarci i žene različitih godina, stariji od 18 godina.

Najnovije vijesti

Priveden predsjednik Nogometnog saveza Srbije

Predsjednik Fudbalskog saveza Srbije (FSS) Slaviša Kokeza priveden je u nedjelju na informativni razgovor u policiju, prenose Večernje novosti.Navode...

U BiH 448 novih slučajeva koronavirusa

U posljednja 24 sata u Bosni i Hercegovini registrirano je 448 novih slučajeva koronavirusa, a preminulo je osam osoba.U posljednja 24 sata Zavodu za...

Nakon pada sa skele mladi Novotravničanin izgubio bitku za život

Kako doznaje naš portal jučer je u Mostaru preminuo mladi novotravničanin Čorbeg Admir, koji je preminuo od posljedica pada sa skele.Čorbeg je rođeni novotravničanin,...

Čuvajte se tihog ubojice: Kako jednostavno poboljšati rad pluća

Pluća su jedan od važnijih organa u ljudskom tijelu i kako bismo ih očuvali zaista nam ne treba puno truda. Najštetnije za zdravlje pluća...

Evo kakvo nas vrijeme očekuje narednih dana

Temperatura će se zadržati na razini ovotjedne, kao i sunčano vrijeme.U Bosni će danas prije podne će prevladavati umjereno do pretežno oblačno vrijeme, uz...

Povezane vijesti