Rast prodaje diljem svijeta pomogao je BMW-u uzeti prvu startnu poziciju u sedmom godišnjem Millward Brown BrandZ Top 100 natjecanju.
Münchenska automobilska marka ubrzala je rast svog branda za 10%, a Toyota je pala za 10% i izgubila čelnu poziciju. Istraživanje pokazuje da je vrijednost branda BMW iznosi 24,6 milijardi funti. BMW je korist ostvario uglavnom od rekordne prodaje nakon uvođenja novih modela, prodajom 1.400.000 vozila ostvareno je povećanje prihoda od 12%.
Cjelokupni automobilski sektor koji se borio u BrandZ 2012. natjecanju osjetio je pad od 7% prodaje zbog određenih tržišnih kretanja u svijetu. Proizvođači će vrlo vjerojatno smanjiti troškove i iznose za ugrađene proizvode s poboljšanim stilom, tehnologijom i iskustvom za nove vožnje.
Tablica Top 100 brandova automobilske industrije izgleda kako je navedeno ispod. Vrijednosti branda navedene su u milijardama, a pored njih je izražen i rast/pad u postocima:
1. BMW 24,623 +10%
2. Toyota 21,779 -10%
3. Mercedes-Benz 16,111 +5%
4. Honda 12,647 -11%
5. 81 Nissan 9,853 -2%
6. Volkswagen 8,519 +15%
7. Ford 7,025 -5%
8. Audi 4,703 +23%
9. Hyundai 3,598 n/a
10. Lexus 3,392 -7%
(Centralna.ba)