- oglas -

Prvi detalji o novom Passatu: Više se neće proizvoditi u Njemačkoj

Pročitajte i ovo

Večernjak najavio pobjedu HDZ u Busovači, Novom Travniku, Jajcu, Uskoplju…

Strateškim djelovanjem koje uključuje animiranje hrvatskog biračkog tijela u domovini i iseljeništvu te fokusom na isključivo gospodarskim projektima kao...

JE LI NORMALNO DA… Donosimo odgovore na pet najneugodnijih pitanja o seksu koja se ženama motaju po glavi (a i frajerima)

 Masturbacija, 'neočekivani zvukovi' i glumljenje orgazma od strane partnera sigurno nisu ugodne teme niti nešto o čemu biste baš...

Slavenovi “Cibus likeri” osvojili zlatnu kvalitetu na Festivalu rakija u Pančevu u kategoriji likeri

Cibus likeri o kojima smo pisali u nekoliko navrata osvojili su zlatnu kvalitetu na Festivalu rakija u Pančevu u...
- Advertisement -

Danas se Passat pravi u čak 10 fabrika na tri kontinenta, a prodaje se u preko 100 zemalja širom svijeta

Sljedeća generacija Volkswagena Passat biće unificrana za sva svjetska tržišta, što znači da se evropski više neće razlikovati od američkog.

Sa preko 30 miliona proizvedenih primjeraka, VW Passat je jedan od najvažnijih modela u historiji ovog njemačkog proizvođača. Volkswagen se čak hvali da je u pitanju najprodavanija limuzina srednje klase svih vremena.

Danas se Passat pravi u čak 10 fabrika na tri kontinenta, a prodaje se u preko 100 zemalja širom svijeta.

Trenutno se pojedine verzije na velikim svjetskim tržištima značajno razlikuju, pa tako, na primjer, evropski Passat koristi savremenu MQB mehaničku platformu, dok je onaj koji se izrađuje u SAD za sjevernoameričko tržište zasnovan na PQ46 mehanici staroj više od 15 godina.

Kako saznaje Autocar, to će se promijeniti u sljedećoj generaciji Passata koji je u pripremi.

Ovaj izvor navodi da će novi Passat B9 koristiti unapređenju MQB mehaniku i da će biti unificiran za sva svjetska tržišta.

Osim toga, Passat koji će se prodavati u Evropi više se neće izrađivati u Njemačkoj, u Emdenu, gdje se sada sklapaju sedan i karavan.

Umjesto u matičnoj državi, VW će novi Passat izrađivati u susjednoj Češkoj, u Škodinoj fabrici u Kvasiniju, zajedno sa Superbom.

Zanimljivo je da, iako se spekulisalo da bi Volkswagen mogao da ukine Passat, čelnici su odlučili da ovaj model “preživi”, pa će nakon što se proizvodi još od 1972. nastaviti svoj život kroz još jednu generaciju.

Autocar piše da će B9 imati veće međuosovinsko rastojanje od aktuelne verzije, što će obezbijediti više prostora za noge putnicima koji sjede pozadi.

Takođe, karavan će nastavti da se proizvodi pored limuzine, zajedno sa “kros” verzijom Alltrack.

Najnovije vijesti

Večernjak najavio pobjedu HDZ u Busovači, Novom Travniku, Jajcu, Uskoplju…

Strateškim djelovanjem koje uključuje animiranje hrvatskog biračkog tijela u domovini i iseljeništvu te fokusom na isključivo gospodarskim projektima kao...

JE LI NORMALNO DA… Donosimo odgovore na pet najneugodnijih pitanja o seksu koja se ženama motaju po glavi (a i frajerima)

 Masturbacija, 'neočekivani zvukovi' i glumljenje orgazma od strane partnera sigurno nisu ugodne teme niti nešto o čemu biste baš jako željeli razgovarati sa svojim...

Slavenovi “Cibus likeri” osvojili zlatnu kvalitetu na Festivalu rakija u Pančevu u kategoriji likeri

Cibus likeri o kojima smo pisali u nekoliko navrata osvojili su zlatnu kvalitetu na Festivalu rakija u Pančevu u kategoriji likeri.Ovaj uspjeh je tim...

VANJA DŽAMBAS: Djeca dijabetičari i roditelji u SBŽ-u prepušteni sami sebi u epidemiji

Situacija s epidemijom koronavirusa otežala je funkcioniranje cijelog zdravstvenog sustava i u Bosni i Hercegovini, a s posebnim izazovima suočavaju se djeca oboljela od...

Austrija zabranjuje vizire: Evo zašto nisu dovoljni protiv korone

 “Mehanička sredstva zaštite poput ‘vizira’ ili ‘mini vizira’ su se pokazali neadekvatnima u sprječavanju širenja COVID-19 i moraju biti zabranjeni”, navodi se u objašnjenju...

Povezane vijesti