Kolege s portala Motor1 dobili su priliku sjesti za volan i popričati s dizajnerima i tvorcima 1500 KS snažnog supersportaša. Prenosimo njihove dojmove i ostale zanimljivosti vezane uz ovu jurilicu

Bugatti je započeo s prvim isporukama Chirona, a ujedno su počele i testne vožnje za birane medije. Tako su kolege s portala Motor1.com imali prilike sjesti za volan i popričati s dizajnerima i tvorcima ovog 1500 KS snažnog supersportaša čiju priču prenosimo.

-- Oglas ---

I dok se neki od proizvođača sportskih automobila odlučuju na hibridne pogone (Porsche 918, McLaren P1 i Ferrari LaFerrari), u Bugattiju su odlučili ostati vjerni klasičnom benzinskom motoru.

Ono po čemu su se istaknuli od ostalih je snaga 8,0-litrenog W16 motora- razvija čak 1500 KS (četvrtinu više od svog prethodnika Veyrona). Za snagu su između ostalog zaslužna i četiri turbopunjača. Kako to izgleda na papiru?

Ubrzanje do stotke za svjetlosnih 2,5 sekundi, brzinomjer će pokazati 200 km/h nakon manje od 6,5 sekundi, a brzinu od 300 km/h postiže za tek 13,5 sekundi. Što se maksimalne brzine tiče, znamo da je Veyron po tom pitanju bio rekorder za svoje vrijeme, a kako se čini, i Chiron bi to trebao postati.

Naime, iako je maksimalna brzina zasad ograničena na 420 km/h, iduće godine održat će se službena mjerenja na kojima Bugatti cilja na novi rekord.

I prema riječima Martina Grabowskog, jednog od šefova zaduženih za razvoj Chirona, to je vrlo izvjesno. “Sigurno je da će na službenim testiranjima Chiron ostvariti najbolji rezultat na svijetu. Čak bih se usudio reći da je pravo pitanje za koliko ćemo ga oboriti, a ne hoćemo li ga oboriti “.