Print-GS d.o.o. Travnik investira dva miliona KM u gradnju nove hale

499

Potaknuta sjajnim poslovnim rezultatima postignutim u 2018. godini kada je ostvarila rast dobiti od 10 posto i povećanje prometa od 15 posto, štamparija Print-GS d.o.o. iz Travnika, koja je trenutno usmjerena na proizvodnju kartonske ambalaže, i u 2019. godini planira povećanje prometa, i to čak za 20 posto.

Poslovni optimizam nije bezrazložan jer, kako ističe Asim Hidić, direktor kompanije Print-GS, svakodnevno rade na edukaciji, sticanju iskustva, znanja i ideja kako bi usavršili štamparsku tradiciju dugu skoro 115 godina.

Sa direktorom Hidićem razgovarali smo o tome koji faktori su utjecali na to da se Print-GS nađe u vrhu brzorastućih kompanija u BiH, o uspješnoj poslovnoj strategiji i kvalitetu usluga, odnosu prema zaposlenim, kao i najznačajnijim investicijama koje planiraju realizirati.

Predstavite nam kompaniju Print-GS i vrste proizvoda i usluga koje pruža u okviru svog portfolia?

„Nekadašnja štamparija Borac Travnik, danas štamparija Print-GS d.o.o., od 1904. godine uspješno posluje u oblasti štampe i mnogih drugih grafičkih usluga. Pod nazivom Print-GS Travnik poslujemo od 2008. godine. Bogati asortiman štamparije Print-GS sadrži proizvode od papira i kartona, kao što su: knjige tvrdog i mekog poveza, poslovne knjige, registratori. Izrađujemo komercijalnu i transportnu ambalažu za farmaceutsku i prehrambenu industriju, kataloge, prospekte, brošure, fascikle, kalendare, etikete, naljepnice, vrećice i niz drugih proizvoda od papira i kartona. U sastavu kompanije je i vlastita maloprodaja kroz koju na tržište plasiramo cjelokupan kancelarijski materijal te proizvode od kože i poslovnu galanteriju.“

Koji faktori su utjecali na to da Print-GS bilježi brzi rast?

„Početkom 2009. pa sve do kraja 2010. godine Bosnu i Hercegovinu, kao i ostatak svijeta, pogodila je ekonomska kriza koja nije zaobišla ni našu kompaniju. Izgubili smo tada značajne ugovore koje smo trebali realizovati. Početkom 2011. godine stvari su krenule nabolje, najviše zahvaljujući vjeri, radu i trudu cijelog kolektiva i vlasnika koji su od početka vjerovali da Print-GS može biti jedna uspješna priča. Samo zajedničkim radom i trudom cijelog kolektiva koji djeluje u istom pravcu mogu se ostvariti značajni rezultati. Pojedinac ne može ništa napraviti ako nema podršku cijelog tima.“

Kakvi su rezultati poslovanja u 2018. i koliko sada imate zaposlenih?

„Kompanija Print-GS je u 2018. godini ostvarila dobit od 10 posto i povećanje prometa od 15 posto. U kompaniji je trenutno 40 zaposlenih, od čega su dva inženjera grafičke struke.“

Da li je Print-GS proširio mrežu svojih klijenata i koliko ih sada imate?

„Print GS je na kraju 2017. godine sa svojih top 20 klijenata ostvario 89.45 posto prometa. Klijenti su prepoznali kvalitet proizvoda i usluga, te smo sa 20 top klijenata na kraju 2018. godine zabilježili 93.68 posto ukupnog godišnjeg prometa, od čega 20 posto izvoza.“

U čemu se ogleda uspješna poslovna strategija štamparije?

„Dugogodišnje postojanje i zadovoljstvo klijenata, konstantna briga za kvalitet, poštivanje rokova, visoka tehnološka i kadrovska opremljenost, investicije u ljude i nove tehnologije recept su naše kvalitete.“

Koje su najznačajnije investicije koje je Print-GS do sada realizirao?

„Živimo u promjenljivom vremenu gdje konkurencija brzo napreduje, širi se i razvija. Naša kompanija je od 2014. godine, prateći trendove na svjetskom i evropskom tržištu, odredila pravac u kojem bi trebala ići tako da smo od tada u infrastrukturu i mašine uložili više od milion KM. Print-GS svakodnevno djeluje na obrazovanju, sticanju iskustva, znanja i ideja kako bi usavršio štamparsku tradiciju.“

Šta je okarakterisalo poslovanje kompanije u 2018. godini?

„Osim povećanja prometa za 15 posto, što je svojevrstan rekord za Print-GS, naše poslovanje je okarakterisalo i to što su zaposlenici kompanije u aprilu 2018. godine, kao nagradu za predan rad, uživali u posjeti Solunu i manastirskom kompleksu Meteori u Grčkoj. Naime, u znak zahvalnosti za odlične poslovne rezultate, naša kompanija već šestu godinu organizuje zajednička putovanja za svoje radnike. Tako smo prethodnih godina obilazili destinacije u Italiji, Češkoj, Slovačkoj, Turskoj, a naša kompanija snosila je kompletne troškove prevoza i boravka za radnike. Sada planiramo četverodnevno putovanje zaposlenika u Beograd, čime će biti nagrađeni za poslovni uspjeh postignut 2018. godine.“

Možete li reći nešto o najznačajnijim projektima i novitetima koje planirate u 2019.?

„Kompanija Print-GS je u 2018. godini učestvovala u projektu C2C koji sufinansira inovativne ideje i nove proizvode, tako da u 2019. godini očekujemo realizaciju projekta. Na tržište planiramo plasirati program za djecu (bojanke, slovarice, mozgalice, slikovnice). Jedan dio proizvoda već se nalazi na tržištu i jako smo zadovoljni reakcijom kupaca i prodajom. Također, u 2019. godini planirali smo povećanje prometa za 20 posto. Plan nam je ići u izgradnju nove hale do kraja 2020. godine, čime bismo mogli znatno povećati proizvodne mogućnosti, a samim tim i prihod. Samo ta investicija iznosila bi više od dva miliona KM“.

(Razgovarala: Irena VASIĆ-DOBRIĆ