- oglas -

Nintendo neće popraviti konzolu korisnicima koji su bezobrazni prema njihovim zaposlenicima

Pročitajte i ovo

ODBJEGLI GENERAL ARMIJE BIH: Interpol raspisao crvenu međunarodnu tjeralicu za Sakibom Mahmuljinom

Međunarodna policijska agencija Interpol danas je raspisala crvenu tjeralicu za Sakibom Mahmuljinom kojeg je Sud Bosne i Hercegovine osudio...

Medvedev upozorio NATO: Ne šaljite Ukrajini sustave Patriot

BIVŠI ruski predsjednik Dmitrij Medvedev upozorio je NATO da Ukrajini ne šalje proturaketne obrambene sustave Patriot jer će postati...

Legenda Njemačke se divi Hrvatu: On je najbolji napadač na svijetu po završnici

ANDREJ KRAMARIĆ je protiv Kanade odigrao jednu od najboljih utakmica u reprezentativnoj karijeri. U 4:1 pobjedi dao je golove...
- Advertisement -

Zaposlenici u službama za korisnike i serviseri ponekad nastradaju od gnjevnih korisnika nezadovoljnih uređajima i servisima koje koriste.

- Advertisement -

Korisnici koji su nezadovoljni s uslugama ili proizvodima koje su kupili, često pokucaju na krivu adresu pa zbog politike kompanije ili uređaja koji je neispravan (ili se krivo koristi) nastradaju agenti u službi za korisnike ili serviseri. Korisnici prema njima ponekad znaju biti agresivni, vrijeđaju ih i psuju, dok su oni manje-više nemoćni.

Japanski odjel Nintenda toj praksi želi stati na kraj te su prošlog mjeseca nadopunili uvjete korištenja svojih proizvoda i usluga s dijelom koji se odnosi na odnos korisnika, odnosno kupaca Nintendovih uređaja prema zaposlenicima. Prema tim novim uvjetima, korisnici se trebaju suzdržati od prijetnji i uvreda prema zaposlenicima, također ne smiju ugroziti njihovu privatnost, zatražiti besplatan popravak ako je uređaju istekla garancija, zatražiti ispriku od zaposlenika bez razloga te više puta uputiti isti upit ili kritiku. Ono što je zanimljivo, a mnogima i sporno, jest što te novi uvjeti uključuju i “klevetničke komentare” na društvenim mrežama i internetskim stranicama.

U slučaju da se korisnici ne pridržavaju tih pravila, Nintendo može odbiti popraviti ili zamijeniti neispravan uređaj. Također, ako za to bude potrebe, kontaktirat će i policiju.

Dok je dio oko vrijeđanja, zlostavljanja i kršenja privatnosti zaposlenika jasan, problematičan dio odnosi se na višestruke zahtjeve za popravkom i kritike. Naime, u slučaju da je korisnik opravdano nezadovoljan s uslugom ili mu uređaj nije popravljen, jasno je kako će morati više puta zatražiti da se njegov slučaj riješi. Što se društvenih mreža tiče, često je tanka granica između slobode govora i klevete, tako da ćemo tek u praksi vidjeti na kakve će objave Nintendo reagirati.Usprkos tome, dosadašnje reakcije na ovaj Nintendov potez većinom su pozitivne te su na TechSpotu izdvojili komentar jednog PR stručnjaka koji je rekao kako bi njihov primjer mogao imati pozitivan efekt i na druge kompanije.

Najnovije vijesti

ODBJEGLI GENERAL ARMIJE BIH: Interpol raspisao crvenu međunarodnu tjeralicu za Sakibom Mahmuljinom

Međunarodna policijska agencija Interpol danas je raspisala crvenu tjeralicu za Sakibom Mahmuljinom kojeg je Sud Bosne i Hercegovine osudio...

Medvedev upozorio NATO: Ne šaljite Ukrajini sustave Patriot

BIVŠI ruski predsjednik Dmitrij Medvedev upozorio je NATO da Ukrajini ne šalje proturaketne obrambene sustave Patriot jer će postati legitimna meta te je nazvao...

Legenda Njemačke se divi Hrvatu: On je najbolji napadač na svijetu po završnici

ANDREJ KRAMARIĆ je protiv Kanade odigrao jednu od najboljih utakmica u reprezentativnoj karijeri. U 4:1 pobjedi dao je golove za 1:1 i 3:1, što...

U Zagrebu održana 69. Svečana glavna izvještajna skupština HKD Napredak

U organizaciji Središnje uprave HKD Napredak te uz svesrdnu pomoć Napretkove Glavne podružnice u Zagrebu, uz nazočnost oko 150 napretkovaca i gostiju, Hrvatsko kulturno društvo Napredak...

Hrvatskoj prijeti najteži mogući ždrijeb ako bude druga u skupini

HRVATSKA nogometna reprezentacija u četvrtak od 16 sati igra posljednju utakmicu grupne faze Svjetskog prvenstva u Kataru. Suparnik će joj u Al Rayyanu biti...

Povezane vijesti