- oglas -

L’Oréal otkriva budućnost ljepote koju pokreće tehnologija

Pročitajte i ovo

Ekipa MNK Uzdol pobjednik turnira u Krčevinama

Proteklih dana u Vitezu, točnije u Mjesnoj zajednici Krčevine igran je malonogometni turnir na kojemu je devetnaest prijavljenih ekipa...

Novi šok za hrvatsku košarku, Finska u velikoj drami odnijela pobjedu i ostavila Hrvate bez SP-a

Hrvatski košarkaši poraženi su od Finske sa 79-81 (17-21, 17-22, 27-17, 18-21) u utakmici posljednjeg kola skupine C prvog...

Ivo Josipović se u centru Zagreba autom zabio u kafić

Bivši predsjednik Republike Hrvatske, Ivo Josipović večeras je u Zagrebu prouzročio lakšu prometnu nesreću. U Ambruševoj ulici u centru...
- Advertisement -

Na najvećoj europskoj tehnološkoj konferenciji i izložbi Viva Technology 2022., L’Oréal je predstavio svoju viziju budućnosti ljepote. Svojim najnovijim tehnološkim rješenjima, lider industrije nas vodi kroz istraživanje Web 3.0 i metaverzuma ljepote u kojem brendovi L’Oréal portfelja predvode nova, impresivna iskustva njege i ljepote, zasnovana na tehnološkim inovacijama.

- Advertisement -

L’Oréal već više od jednog stoljeća oblikuje budućnost ljepote kako bi korisnicima pružio jedinstvena, multi-senzorna iskustva. U Web 2.0 eri, tvrtka je predvodila unaprjeđenja u dijagnostici kože, tele-konzultacijama i virtualnom testiranju proizvoda, tvrde u kompaniji.

Sada, L’Oréal postavlja temelje za Web 3.0  iskustva ljepote za nove generacije korisnika. U takozvanoj “on-chain” ljepoti, proizvođači i potrošači će se okupljati na novim platformama i zajedno oblikovati novu ekonomiju industrije ljepote.


„U tvrtki L’Oréal vjerujemo da ljepota počiva na spoju znanosti i tehnologije te da će te moćne sile oblikovati budućnost industrije“, izjavila je Barbara Lavernos, zamjenica generalnog direktora, zadužena za istraživanje, inovacije i tehnologiju u tvrtki L’Oréal. „Spajajući naše, više od stoljeća dugo, znanstveno znanje s najsuvremenijim fizičkim i digitalnim tehnološkim inovacijama, mijenjamo i pojačavamo iskustva ljepote kako bismo ispunili želje, snove i težnje naših potrošača diljem svijeta.

Yves Saint Laurent Beauté Scent-Sation jedinstveno rješenje za prodajna mjesta koristi slušalice s više senzora koje prate i analiziraju emocionalne odgovore potrošača na različite mirise u cilju kreiranja preporuka za odgovarajuće proizvode. Stvoren u partnerstvu s vodećom neurotehnološkom tvrtkom EMOTIV, Scent-Sation pomaže potrošačima da se kreću kroz raznolik svijet mirisa kako bi odabrali savršen parfem za sebe.

Yves Saint Laurent Beauté Rouge Sur Mesure je uređaj za kućnu upotrebu s ugrađenom umjetnom inteligencijom koji nudi vrhunsku personalizaciju ruževa za usne. Samo jednim dodirom, uređaj analizira tisuće mogućih prilagođenih boja koje bi odgovarale tonu kože ili odjeći korisnika i u samo nekoliko sekundi proizvodi prilagođenu nijansu koja se pohranjuje u odvojivi pretinac za korištenje u pokretu.

L’Oréal Water Saver, koji je časopis TIME proglasio jednim od 100 najboljih izuma u 2021. godini, revolucionarna je glava tuša koja koristi tehnologiju raketnih motora za efikasno iskustvo pranja kose, dok istovremeno smanjuje potrošnju vode za 61% u usporedbi sa standardnim metodama. Dizajniran za profesionalnu industriju salona, L’Oréal Water Saver ima potencijal uštedjeti milijardi litara vode godišnje.

Lancôme Absolue Dual-LED Youth Treatment je novi uređaj koji koristi patentiranu LED svjetlosnu terapiju  za liječenje kože i smanjenje pojave finih linija i bora. Lancôme Shade Finder osigurava precizno usklađivanje nijansi podloge (pudera), s mogućnošću otkrivanja do 22.500 jedinstvenih nijansi kože te je dostupan u trgovinama i online, u više od 30 zemalja.    Lancôme Skin Screen pruža dijagnostiku kože u trgovini, s mogućnošću procjene više od 13 različitih stanja kože

SkinCeuticals Pro 1:1 potrošačima pruža mogućnost online dermatoloških savjeta putem privatnih video konzultacija s profesionalnim medicinskim estetičarom. Ova besplatna usluga procjenjuje jedinstvene potrebe klijenta za njegom kože i predlaže personalizirani režim.

Osim navedenih inovacija, kroz inovativni „on-chain“ pristup L’Oréal brendovi redefiniraju metaverzum ljepote. Neke od inovacija podrazumijevaju NFT rješenja, kripto kolekcije i osnaživanje digitalnih umjetnika u usponu.

Najnovije vijesti

Ekipa MNK Uzdol pobjednik turnira u Krčevinama

Proteklih dana u Vitezu, točnije u Mjesnoj zajednici Krčevine igran je malonogometni turnir na kojemu je devetnaest prijavljenih ekipa...

Novi šok za hrvatsku košarku, Finska u velikoj drami odnijela pobjedu i ostavila Hrvate bez SP-a

Hrvatski košarkaši poraženi su od Finske sa 79-81 (17-21, 17-22, 27-17, 18-21) u utakmici posljednjeg kola skupine C prvog kruga europskih kvalifikacija za Svjetsko...

Ivo Josipović se u centru Zagreba autom zabio u kafić

Bivši predsjednik Republike Hrvatske, Ivo Josipović večeras je u Zagrebu prouzročio lakšu prometnu nesreću. U Ambruševoj ulici u centru grada autom se zabio u...

NEVJEROJATNO: Muškarac i žena nazvali benzinsku postaju i uspjeli nagovoriti zaposlenicu da im otkrije kodove raznih kartica

U subotu navečer, 2. srpnja 2022. godine, oko 19.30 sati, dva nepoznata počinitelja (muškarac i žena) nazvala su benzinsku postaju u Ichenhausenu, u okrugu...

MINISTARSTVO POTVRDILO: Morski pas ubio dvije žene

Dvije žene su poginule u napadu morskog psa u mjestu Sal Hashis u blizini Hurgade, priopćilo je egipatsko Ministarstvo za zaštitu životne sredine, i...

Povezane vijesti