Kim Kardashian ima 95, Obama 13 a papa Frano “tek” 3,7 milijuna pratitelja internet sljedbenika

77

Čitajući neke portale i prateći društvene mreže, čovjek bi pomislio da se svijet vrti oko Kim Kardashian.

Na Instagramu “Kim Internacionale” ima čak 95,8 milijuna pratitelja. Više fanova od nje ima tek pjevačica Selena Gomez. Za usporedbu, pjevačica Adele ima 25,4 milijuna, Barack Obama 13,8, a papa Frane 3,7 milijuna sljedbenika.

-- Oglas ---

Čitajući neke portale i prateći društvene mreže, čovjek bi pomislio da se svijet vrti oko Kim Kardashian. Na Instagramu “Kim Internacionale” ima čak 95,8 milijuna pratitelja. Više fanova od nje ima tek pjevačica Selena Gomez. Za usporedbu, pjevačica Adele ima 25,4 milijuna, Barack Obama 13,8, a papa Frane 3,7 milijuna sljedbenika, piše Slobodna Dalmacija. 

Fotografija Kim u poluprozirnom, dekoltiranom korzetu dobaci se do milijun i četiristo tisuća lajkova. Viđao sam na Facebooku odličnu, argumentiranu, otvorenu višekartičnu analizu globalne situacije s Trumpom i Plenkovićem doktorice politologije s pedesetak likova. Je li tajna u korzetu i make-upu? A svoju popularnost na Instagramu, čitamo, Kim zna dobro naplatiti. Za reklamiranje nekog proizvoda na toj mreži uzme pola milijuna dolara. Vojska od 95 milijuna pratitelja solidne platežne moći brzo vrati uloženo. Kimine sestre Khloe i Kourtne, čitamo, za objavu dobivaju 250 tisuća dolara, a polusestre Kendall i Kylie oko 400 tisuća dolara.

Naravno da Kim i njezine (polu)sestre do takvog statusa nisu došle preko noći. Već deset godina ide njihova TV emisija “Keeping Up With the Kardashians”. Osim toga, Kim je svojim smjelim kreacijama i izjavama stotine puta napunila šarenije medijske dijelove, sama ili s mužem Kanyeom Westom ili s obitelji. Zbog provokativnih odjevnih kombinacija i izjava koje završavaju u brojnim medijima, Kim masno plaćaju da se pojavi na nekim događanjima. Po onoj “tko se odjevno ne osiromaši, taj se na estradi ne obogati”, poduzetna Kim zna snimiti i golišave fotografije. A za održavanje vatre popularnosti zna u javnost procuriti i porno uradak. Curi uradak, ali curi i utržak, dobro zna Kim.

Osim obiteljskoga TV showa, 36-godišnja starleta ubire velike prihode od mobilnih igrica, navodno je s te stavke uprihodila 80 milijuna dolara. Ima vlastitu liniju odjeće, parfeme. Lani je zarađivala više nego pristojno gotovo sedam milijuna dolara mjesečno, što je više od 80 milijuna na godinu, više od milijun i pol na tjedan, 238 tisuća dolara na dan (računajući rad nedjeljom, navečer i blagdanom), gotovo 10 tisuća dolara na sat (cifra je to za koju Linda Evangelista nije ustajala iz postelje), 165 dolara po minuti… Ispada da u pet minuta Kim zaradi prosječnu hrvatsku plaću, a za kvarat ure plaću profesora na Ekonomskom fakultetu!

Naravno da analitičarsku maštu draškaju razlozi takvog sljedbeništva i zarade. Može se pretpostaviti da najviše ima mladih, ali i onih željnih sprdnje, pa i mržnje i zlobnih komentara. Ima i onih što prate vođe da se možda omaste. Ili onih što na ramenima nose sportske junake jer im se naprosto dive. Ima i onih koji samo slijepo slijede, kao gnu iz tisućitog reda. Ima i djevojaka – vjerojatno i znatno – koje, nažalost, kardashianstvo primaju bez zadrške.

Takav interes pokazuje i banalizaciju, izostanak ili izvrnutost kriterija. Dok prate objave sestara Kardashian, čuju se prigovori, mlade se malo može vidjeti na raspravama o raspodjeli svjetskog bogatstva, ekologiji, globalnom zatopljenju i zatupljenju… U domaćim prilikama zamjera im se da ne sudjeluju u stranačkom životu, i prijeporima iz novije povijesti iako ih sigurno i iz statusa Kim Kardashian zaskaču ustaše, partizani i četnici, “komunjare” i “hadezenjare” i ostali.
Iako sumnjaju neki da nosi ih pogrešan put, kako bi rekao Balašević, digitalna mladost, kao i analogne generacije prije njih, i dalje traži zabavu, smijeh i akciju bilo koje vrste.

Uče, odrađuju koliko već škola i roditelji pred njih postavljaju zahtjeva i uzimaju onoliko zadovoljstva koliko mogu dobiti u osiromašenoj domovini. Kako će ta Instagram generacija reagirati kad dođe kap koja će preliti čašu, teško je prognozirati. Facebook generacija izišla je na prosvjede koji su društveni IT stručnjaci neutralizirali prije nego što dublje prodre u sustav. Ali nema dileme da će i Instagram generacija prijeći s Kim Kardashian na društvene probleme kad školske i studentske klupe zamijene čekaonicama zračnih ili autobusnih luka ili zavoda za zapošljavanje.

Tko zna, možda to bude već i dogodine, na pedesetu obljetnicu generacije 1968., koja je uz Janis Joplin, Joan Baez ili Grace Slick sigurno imala i neku svoju Kim Kardashian. Ali kad se trebalo boriti za studentske slobode i ljudska prava, ta generacija prešla je na djela, akciju i Herberta Marcusea.

Kada se pogleda ponuđeni institucionalni sadržaj za mlade u Hrvatskoj, i Crkva ne nudi adekvatnu web zanimaciju da ih udalji od efemernog svijeta starleta. Političke stranke u tu svrhu nude volontiranje, stare političke lisce i vukove, stoljeće sedmo, 41. i 91. Ministarstvu prosvjete mladi, mislim, ne bi povjerovali ni oprostili ni da im umjesto norijade priredi kimijadu. U taj prazan tinejdžerski prostor i u škole zato pokušava uletjeti prvo lice Facebook prosvjeda i ovog saziva Sabora Ivan Pernar sa svojim srednjoškolskim populizmom.

Njegovi su uleti znak koliko društvo mari za mlade. Političari su zauzeli Facebook, što je bio jasan znak mladima da bježe u Irsku ili na Instagram. Donald Trump postao je prvi čovjek Bijele kuće i Twittera, još samo da Putin i Erdogan kreiraju profile. U usporedbi s njima Kim se čini kao svetica. A izgleda da svaka generacija ima neku svoju Kim. Generacija moga oca imala je Kim Novak iz “Vrtoglavice”, moja je imala čak tri: Kim Basinger, pa Kim Wilde, i Kim Deal, basisticu iz grupe Pixies. A da žene ne budu zapostavljene, već pola stoljeća svaka ima svoga Kima. Najprije Kim Il-sunga, pa Kim Jong-ila. A danas Kim Jong-una, poslije kojega možda neće ostati nitko i ništa.

Sama Kim Kardashian uklapa se u obrazac starleta koje ispune medijski prostor, a da se svi pitaju odakle je ova došla. Kao što je, na primjer, bila danas zasluženo zaboravljena Paris Hilton. Američku politiku posljednjih desetljeća snažno obilježavaju moćne obitelji, najprije Bushevi, pa Clintonovi, sada Trumpovi. Obitelj Kardashian, naravno, nije takva obitelj.

Više daje na Osborneove, Gotovčeve ili Dvornikove, familije čiji se obiteljski život odvijao pred očima milijuna. Kako smo vidjeli, kad se tako pomiješaju posao i obitelj, ne prođe dobro. Ljudi su se voljeli i vole se smijati njihovim ludostima, glupostima, čuditi se njihovim zaradama, i čekati da se konačno psihički slome i padnu. A kad se to neminovno dogodi, onda će ih sažalijevati. Tada će netko drugi biti zvijezda trenutka, a tadašnji sljedbenici će se pitati: tko je uopće bila ta, kako ste ono rekli, Kim Kardashian? I njezina obitelj?

Kako je Kim Kardashian zaludila svijet?

Kimberly Noel Kardashian, poznatija kao Kim Kardashian, američka je starleta, pornozvijezda, glumica i model. Rođena je 21. listopada 1981. u Los Angelesu.

Najpoznatija je po snimci svoga seksualnog odnosa s bivšim dečkom Ray J-jem. Riječ je o privatnom porniću koji je mladoj djevojci otvorio vrata prema današnjoj ulozi kraljice reality showa. Naime, Kim očito nije znala kako se proslaviti (visoka je samo 159 centimetara) pa je onda “slučajno” na internet pustila pornić koji je pogledan milijune puta.

PornHub navodi da je njezin kućni uradak najgledaniji pornić na internetu. Inače, u medijima se spominje da njezinu karijeru vodi mama. Nakon pornića uslijedila je reality emisija “Keeping Up with the Kardashians” koja se emitirala na popularnom televizijskom programu E! Entertainment TV. U emisiji “glumi” zajedno sa svojom obitelji. Kim je također poznata i po emisiji “Kourtney and Kim Take New York”. Ona doslovce svaki mjesec zaradi milijune dolara na – ničemu.

Evo otprilike čime se ona bavi i zbog čega je vole milijuni. Naime, zovu je i kraljica selfieja, koja je po tko zna koji put uspjela unovčiti opsjednutost svojim likom i ljubav prema fotografiranju same sebe. Pa je tako Kim bila angažirana u kampanji za jednu veliku tvrtku, u sklopu koje je snimila i promotivni video u kojemu svojim obožavateljima objašnjava – kako snimiti savršen selfie, tj. sebeslik.

– Ako pred sobom nemate ogledalo pomoću kojeg ćete namjestiti najbolju pozu i kut snimanja, svakako osigurajte idealno svjetlo koje će zamagliti sve ono što ne želite da se vidi te istaknuti sve lijepo na vama što želite pokazati – savjetuje Kim.

Sljedeća bitna stvar je da otkrijete položaj glave i kut snimanja koji će izvući najbolje od vašeg lica, a Kim, naravno, vrlo dobro zna koji je njezin idealni položaj.

– Za mene je savršen kut kada je moja brada usmjerena put dolje u odnosu na kameru – otkriva Kim, što nije iznenađujuće jer u ovakvom položaju oči izgledaju veće, lice uže, a podbradak se ne vidi pa svakako i sami isprobajte upravo ovaj položaj glave.

Sada, međutim, tek stižemo do ključnog detalja za savršeni selfie, a on bi vam, pripremite se, mogao oduzeti poprilično vremena.

– Dok poziram, snimim i po 300 fotografija dok ne postignem savršenu – priznaje Kim, kojoj se mora priznati da, makar zbog vremena i truda koji ulaže u ovu aktivnost, s pravom nosi titulu kraljice selfieja.

Kim Kardashian izdala je i novu verziju svojih tzv. emojija, dakle “smajloguzića”, koji prikazuju Kiminu guzu koju pljeska ruka njezina muža, repera Kanyeja Westa.
“Ovi novi emojiji su odvratni, ti si žena koja ima dvoje male djece i trebala bi početi poštovati samu sebe…”

“Molim te, prestani degradirati žene svojim ponašanjem”, neki su od brojnih negativnih komentara na Facebooku.

No, iako je ljudi kritiziraju, ipak je i dalje prate i svakim klikom na njezin profil donose joj milijune.

Dnevnik.ba