- oglas -

Jeste li znali? Zašto Ferrari ne dopušta svojim zaposlenicima da kupuju nove aute iz tvornice

Pročitajte i ovo

Od prodaje Titove vile u New Yorku BiH dobiva 7,5 milijuna dolara

Vila je prodana za ukupnu cijenu od 50 milijuna dolara, a 15 posto pripalo je Bosni i Hercegovini Prodana je...

Osam najčešćih razloga mutnog vida – neki su vrlo česti, a neki će vas iznenaditi

Ponekad se problemi s vidom mogu javiti jer ste umorni nakon cjelodnevnog gledanja u ekran, ali nekada su i...

Uposlenima u Elektroprivredi BiH pomoć u iznosu 750 KM, rudari neće dobiti ništa

Uposlenima u Elektroprivredi BiH bit će isplaćena jednokratna novčana pomoć u iznosu od po 750 KM, ali prema odluci...
- Advertisement -

Ferrari je upleten u mnoge priče koje izazivaju veliku znatiželju. Oduvijek se spekuliralo da marka ne prodaje svoje automobile bilo kome tko ih može platiti, već kome oni odluče. Govori se i da proizvođač ne voli da vlasnici stavljaju wrap-folije na njihove automobile.

- Advertisement -

I premda danas nećemo ulaziti u istinitost tih priča, govorit ćemo o još jednoj zanimljivosti koja okružuje propetog konja – činjenicu da Ferrari ne dopušta svojim zaposlenicima kupnju njegovih novih automobila. Talijanski proizvođač je popularan zbog tretmana svojih klijenata. Među ostalim je i zabrana kupnje novih automobila ako ste zaposlenik marke, iako je istina da plaća prosječnog radnika teško dopušta kupnju vozila ove cijene.

Ali što ako dotični radnik dođe do tog novca? Radnik Enrico Galliera u intervjuu za The Drive je potvrdio da ova zabrana postoji i danas, te da se odnosi na veliku većinu radnika različitih razina. I sam ističe da jedna od rijetkih iznimaka dolazi iz Formule 1, jer ako ste vozač Ferrarija, onda možete kupiti njihov automobil. Carlos Sainz, dakle, i njegov partner bili bi iznimka.


Neki od razloga zašto Ferrari zabranjuje kupnju novih automobila od osoblja marke proizlaze iz nemogućnosti uvođenja komercijalnih popusta ako ste zaposlenik. Ova praksa je uobičajena u robnim markama generaliziranih proizvođača i u mnogim drugim. Ferrari nije jedan od njih.

A ako vam se ovaj razlog čini nedovoljnim, evo još jednog. Ferrari smatra da bi kupnja njihovog automobila od strane njihovih zaposlenika mogla potaknuti glasine o netransparentnosti poslovanja, koje bi na marketinškoj razini bile vrlo jake, prenosi agencija.

Centralna.ba

Najnovije vijesti

Od prodaje Titove vile u New Yorku BiH dobiva 7,5 milijuna dolara

Vila je prodana za ukupnu cijenu od 50 milijuna dolara, a 15 posto pripalo je Bosni i Hercegovini Prodana je...

Osam najčešćih razloga mutnog vida – neki su vrlo česti, a neki će vas iznenaditi

Ponekad se problemi s vidom mogu javiti jer ste umorni nakon cjelodnevnog gledanja u ekran, ali nekada su i posljedica stanja poput hipertenzije i...

Uposlenima u Elektroprivredi BiH pomoć u iznosu 750 KM, rudari neće dobiti ništa

Uposlenima u Elektroprivredi BiH bit će isplaćena jednokratna novčana pomoć u iznosu od po 750 KM, ali prema odluci Upravnog odbora ovog poduzeća, na...

Ekonomski instituti: Zbog porasta cijene plina Njemačku 2023. čeka recesija

Vodeći njemački ekonomski instituti procjenjuju da će njemačko gospodarstvo sljedeće godine ući u recesiju, proizlazi iz redovite jesenske analize, objavljene danas. "Zbog snažno poraslih cijena plina, troškovi energije...

PROMETNA NESREĆA: Kamion se zabio u benzinsku postaju

Nesvakidašnja prometna nezgoda u kojoj je kamion udario u bezinsku postaju dogodila se u Drinovcima. Kamion koji je dolazio na benzinsku crpku nije se na vrijeme...

Povezane vijesti