- oglas -

Građani u BiH se ne žale na rast cijena, zaprimljeno manje od 10 prijava

Pročitajte i ovo

Drama u Hrvatskoj: Evakuirane Terme Tuhelj, u bolnici 16 osoba

Posjetitelji bazena u tuheljskim toplicama, u Hrvatskoj, evakuirani su danas poslijepodne zbog isparavanja hemikalija, od kojeg je dio posjetitelja...

DJ Solomun spektakularnim nastupom označio kraj 28. izdanja SFF-a

DJ Solomun, pravog imena Mladen, rođeni Travničanin, večeras je priredio spektakularan nastup pred hiljadama Sarajlija i gostiju ovog grada. Njegov...

Kada politika zasjeni sportske uspjehe: Država u kojoj se na kraju sve ispolitizira

Kao i sve u ovoj državi tako i veliki uspjesi sportaša se na kraju ispolitiziraju. Tako je i sa...
- Advertisement -

Institucija ombudsmana za zaštitu potrošača u BiH u ovoj je godini zaprimila preko 400 različitih žabi potrošača, no iznenađujuće mali broj njih odnosio se na porast cijena u trgovinama i na benzinskim pumpama, rečeno je Feni iz te institucije.

- Advertisement -

U najvećoj mjeri žalbe su se odnosile na sektor usluga od općeg ekonomskog interesa (opskrba energijom, voda, telekomunikacije), sektor usluga u trgovini (roba s nedostatkom, garantnim rokovima), sektor turizma (propušteni aranžmani), kažu iz spomenute institucije.

Pritom napominju kako se iznenađujuće mali broj žalbi, ispod 10, odnosio na rast cijena, promjene cijena roba i usluga u trgovinama robe široke potrošnje (prehrana, tekstil) i benzinskih pumpi.


“Žalbe su u koordinaciji s nadležnim entitetskim i županijskim inspektoratima razmatrane i prema istim su rješavani predmeti”, navode iz Institucije ombudsmana za zaštitu potrošača u BiH.

Iz te institucije ponovno apeliraju na potrošače da vode računa o različitim cijenama istih ili sličnih proizvoda na različitim prodajnim lokacijama te sukladno tome donose odluke o kupovinama. Uz to, da sve nepravilnosti koje uoče prijave Instituciji ombudsmana ili inspektoratima te da vode računa o budućoj kupovini kod svih onih trgovina kod kojih je uočeno kršenje prava potrošača i “kazne” iste odabirući njihovu konkurenciju.

Također podsjećaju kako su u veljači ove godine donijeli preporuku vladama entiteta i Brčko distrikta BiH da u suradnji s nadležnim ministarstvima odnosno odjeljenjima usvoje dodatne mjere neposredne kontrole cijena te da uspostave održive mehanizme robnih rezervi i vrše pojačano ulaganje u razvoj domaće proizvodnje.

Pored navedenog, Institucija je u ovoj godini održala javne konzultacije s inspekcijskim tijelima vezanim za online trgovinu kao i sastanak s Federalnom upravom za inspekcijske poslove u cilju ostvarenja kvalitetnije suradnje.

Centralna.ba

Najnovije vijesti

Drama u Hrvatskoj: Evakuirane Terme Tuhelj, u bolnici 16 osoba

Posjetitelji bazena u tuheljskim toplicama, u Hrvatskoj, evakuirani su danas poslijepodne zbog isparavanja hemikalija, od kojeg je dio posjetitelja...

DJ Solomun spektakularnim nastupom označio kraj 28. izdanja SFF-a

DJ Solomun, pravog imena Mladen, rođeni Travničanin, večeras je priredio spektakularan nastup pred hiljadama Sarajlija i gostiju ovog grada. Njegov nastup zatvorio je Sarajevo Film...

Kada politika zasjeni sportske uspjehe: Država u kojoj se na kraju sve ispolitizira

Kao i sve u ovoj državi tako i veliki uspjesi sportaša se na kraju ispolitiziraju. Tako je i sa veličanstvenim uspjesima Lane Pudar koji...

Kraj utakmice u Zenici: Bukvić heroj Tuzlaka, u samom finišu odbranio penal

U okviru 6. kola mtel Premijer lige BiH, ekipa Sarajeva je na stadionu Bilino polje dočekala Slobodu. Iako su domaći imali dominaciju na terenu,...

Radončić: Neće biti Čovićevog trećeg entiteta, ali ni Hrvati ne smiju biti nacionalna manjina

Večeras je na unutarstranačkoj tribini Saveza za bolju budućnost BiH u Mostaru, između ostalih, govorio i predsjednik SBB-a Fahrudin Radončić. - Kada su u pitanju...

Povezane vijesti