- oglas -

Grabar – Kitarović potrošila do sada 2,75 milijuna kuna, Škoro 2,24, Milanović 1,32

Pročitajte i ovo

Pogledajte snimak zlostavljanja žene u Jajcu: Muž udario suprugu automobilom

Portal Radiosarajevo.ba došao je u posjed snimka na kojem se vidi brutalno zlostavljanje jedne ženske osobe u Jajcu.Kako su kazali svjedoci ovog nemilog događaja, incident se...

NAKON ZAVRŠETKA PANDEMIJE: Evo kako većina zaposlenika u Njemačkoj želi raditi

Većina njemačkih zaposlenika želi zadržati mogućnost rada od kuće i nakon završetka pandemije koronavirusa, pokazala je studija.Sociolozi sa Sveučilišta...

U lipnju u FBiH 14,5 tisuća turista, 89,3 posto manje nego u lipnju prošle godine

Ukupan broj dolazaka turista u lipnju 2020. godine u Federaciji BiH iznosio je 14.543 što je za 89,3 posto...
- Advertisement -

Državno izborno povjerenstvo Hrvatske objavilo je jutros izvješće o dosadašnjem financiranju predizbornih kampanja.

Predsjednica Kolinda Grabar Kitarović dosad je potrošila 2,75 milijuna kuna, a dobila je 1,52 milijuna kuna donacija. Ona je potrošila i 740.000 kuna na oglašavanje.

Kolindu su donirali i stranački uglednici, primjerice predsjednik stranke Andrej Plenković, zamjenik predsjednika HDZ-a Milijan Brkić, potpredsjednik HDZ-a Tomislav Tolušić  i glavni tajnik Gordan Jandroković dali su po 10.000 kuna, kao i saborski zastupnik Josip Đakić.  Tomislav Čuljak je bio skromniji i dao tisuću kuna, kao i šef splitskog HDZ-a Petar Škorić.

Najveće donacije po 100.000 kuna su dale poljoprivedna tvtka Širjan i Radnik iz Križevaca koji je redovni donator HDZ-a i predsjednice.  Tvrtka Oštra Stina čije vjetroelektrane je otvorio Ivo Josipović i  koja koja je u suvlasništvu Kermas energije Danka Končara donirala je 30.000 kuna, a uspješna tvrtka Bernarda 10.000 kuna. I brat Milijana Brkića, Jozo dao je 10.000 kuna kao i Zvonimir Sunara Suki.

Zoran Milanović potrošio je 1,32 milijuna kuna, a od donatora, njih 44, prikupio je 693.630 kuna. Na oglašavanje je potrošio 12,393 kune. Najveću donaciju od 100.000 je dala tvrtka Neva logistika iz Jastrebarskog, zatim Izgradnja Zaprešić, 25.000 kuna. Dragan Čarapina, vlasnik međunarodne tvrtke IMR za koju je Milanović radio savjetovanje donirao ga je sa 30.000 kuna. Zanimljivo, stranački prvaci u SDP-u su dali veće donacije nego HDZ-ovi. Među donatorima nema predsjednika SDP-a Davora Bernardića, ali niti Rajka Ostojića ili Zlatka Komadine. Međutim, oni s kojima je Milanović dobar su dali po 30.000 kuna. Taj iznos su dali Željko Jovanović, Mihael Zmajlović, Neven Mimica, Biljana Borzan, dok su po 20.000 kuna dali Igor Dragovan ili Siniša Hajdaš Dončić. Orsat Miljenić koji Milanoviću vodi kampanju dao je kroz dvije donacije 26.000 kuna. Mirando Mrsić koji se posvađao s Bernardićem i sada vodi Demokrate dao je 30.000 kuna.

Arsen Bauk, predsjednik kluba SDP-a koji je poznat po svojoj bračkoj štedljivosti je izdvojio za Milanovića koji ga je postavio za ministra: 6.880 kuna

Miroslav Škoro je potrošio 2,24 milijuna kuna. Na oglašavanje je potrošio 380.625 kuna. Škoro nema velikih donacija koje su pojedinačno veće od 30.000 kuna. Ukupno je 71 donator, među kojima je i američko hrvatski kipar Nick Kačić Miošić koji je dao 30.000 kuna. Ukupno je prikupio 338.317 kuna, a Škoro je ionako tvrdio da je većinu potrošenog novca osigurao iz vlastita džepa.  Goran Suić, jedan od odvjetnika bivšeg premijera i šefa HDZ-a Ive Sanadera donirao je Škoru s 2.000 kuna

Mislav Kolakušić je pak ostavio većinu svojih izvješća praznima, a napisao je kako je potrošio 12 kuna na promidžbu.

Dario Juričan je objavio kako je potrošio 208.939 kuna, a od donatora je dobio 231.462 kuna. Najviše mu je donirala tvrtka Index promocija (200.000 kuna).

Ivan Pernar je potrošio 21.185 kuna, a dobio je samo 500 kuna donacija – od Hrvoja Pernara. Rubriku medijsko oglašavanje ostavio je praznom.

Katarina Peović potrošila je 88.531 kuna, a od donatora je dobila 20.220 kuna. Na medijsko oglašavanje je potrošila 24.570 kuna.

Dalija Orešković na oglašavanje nije trošila, no ukupni rashodi su joj 12.732 kuna. Nije navela donacije.

Dejan Kovač je u svojoj kampanji potrošio 37.494 kune, a primio je 19.653 kune donacija. Na oglašavanje je potrošio samo 641 kunu.

Anto Đapić nije trošio na oglašavanje, a ukupni trošak mu je samo 2439 kuna, a dobio je tek 2500 kuna donacija i to od Tomislava Pleše.

Nedjeljko Babić također nema nikakvih donacija navedenih kao ni troškova za kampanju, ali ni za medijsko oglašavanje, pišu 24sata.

Najnovije vijesti

Pogledajte snimak zlostavljanja žene u Jajcu: Muž udario suprugu automobilom

Portal Radiosarajevo.ba došao je u posjed snimka na kojem se vidi brutalno zlostavljanje jedne ženske osobe u Jajcu.Kako su kazali svjedoci ovog nemilog događaja, incident se...

NAKON ZAVRŠETKA PANDEMIJE: Evo kako većina zaposlenika u Njemačkoj želi raditi

Većina njemačkih zaposlenika želi zadržati mogućnost rada od kuće i nakon završetka pandemije koronavirusa, pokazala je studija.Sociolozi sa Sveučilišta u Konstanzu intervjuirali su 700...

U lipnju u FBiH 14,5 tisuća turista, 89,3 posto manje nego u lipnju prošle godine

Ukupan broj dolazaka turista u lipnju 2020. godine u Federaciji BiH iznosio je 14.543 što je za 89,3 posto manje u odnosu na lipanj...

HDZ BiH: Jedinstven stav hrvatskoga vrha prema HVO-u unosi novu dimenziju

Odluka predsjednika Milanovića o odlikovanju postrojbi HVO-a važan je politički čin, ne samo u kontekstu ravnopravne uloge u borbi s HV-om protiv srpske agresije,...

ZORAN MILANOVIĆ Hrvate moraju predstavljati oni koje su birali, ili neće vjerovati u BiH

"Redom Nikole Šubića Zrinskog odlikovao sam četiri gardijske brigade HVO-a i Specijalnu policiju. Njihovi pripadnici nedvojbeno imaju zasluge za uspješno provođenje operacije Oluja jer...

Povezane vijesti