- oglas -

Elon Musk poziva proizvođače automobila da nastave s oglašavanjem na Twitteru

Pročitajte i ovo

Ona je među deset najljepših na svijetu. U svojoj Bosni nije dobila priliku, a onda je dospjela na naslovnicu Voguea

Zamislite da surfate internetom i onda slučajno ugledate svoju fotografiju i podatak da ste proglašeni jednom od najljepših neobičnih...

Putin: Pobijedit ćemo u Ukrajini, kao što smo pobijedili u Staljingradu prije 80 godina

Ruski predsjednik Vladimir Putin je tijekom današnjeg govora povodom 80. godišnjice odlučujuće bitke za Staljingrad usporedio današnju borbu protiv...

NJEMAČKA: Hrvat trakom vezao staricu i ukrao joj par stotina eura. Uhićen u Švicarskoj

Opsežne istrage dovele su kriminalistički odjel sjedišta policije u Ludwigsburgu na trag 42-godišnjem Hrvatu koji se sumnjiči da je...
- Advertisement -

Elon Musk poziva proizvođače automobila da nastave s oglašavanjem na Twitteru nakon njegove kupnje diva društvenih medija.

- Advertisement -

Od trenutka kada je najbogatija osoba na svijetu kupila Twitter, najveći svjetski proizvođači automobila pauzirali su oglase na platformi, uključujući Volkswagen, Stellantis i General Motors. Musk ih sada želi natrag.

Dok je ranije ovog tjedna govorio na Twitter Spacesu, Musk je obećao da neće davati nepoštene prednosti Tesli i rekao da se nada da će drugi direktori automobila postati aktivniji na platformi. “Pokušat ćemo biti što pošteniji”, rekao je Musk.

Podsjetimo, General Motors je bio prvi veliki proizvođač automobila koji je obustavio oglašavanje na Twitteru nakon Muskove akvizicije.

“Surađujemo s Twitterom kako bismo razumjeli smjer platforme pod njihovim novim vlasništvom”, rekli su tada iz General Motorsa. “Kao što je uobičajeno poslovanje sa značajnom promjenom medijske platforme, privremeno smo pauzirali naše plaćeno oglašavanje. Naša komunikacija s korisnicima na Twitteru nastavit će se.”

Ubrzo nakon što je General Motors pauzirao oglašavanje, Stellantis je slijedio taj primjer, obustavljajući oglašavanje za sve svoje marke, uključujući Dodge, Ram, Jeep, Fiat, Peugeot i Alfa Romeo.

Musk je već priznao da su prihodi Twittera pretrpjeli veliki pad otkako je preuzeo 27. listopada. Također je priznao da je 44 milijarde dolara koje je platio za tvrtku daleko premašilo neto vrijednost tvrtke. Da nije imao nadolazeće suđenje o kojem se trebao brinuti nakon što se prethodno povukao iz pravno obvezujućeg ugovora o kupnji tvrtke društvenih medija, Musk možda ne bi nastavio s akvizicijom.

Najnovije vijesti

Ona je među deset najljepših na svijetu. U svojoj Bosni nije dobila priliku, a onda je dospjela na naslovnicu Voguea

Zamislite da surfate internetom i onda slučajno ugledate svoju fotografiju i podatak da ste proglašeni jednom od najljepših neobičnih...

Putin: Pobijedit ćemo u Ukrajini, kao što smo pobijedili u Staljingradu prije 80 godina

Ruski predsjednik Vladimir Putin je tijekom današnjeg govora povodom 80. godišnjice odlučujuće bitke za Staljingrad usporedio današnju borbu protiv Ukrajine i njezinih zapadnih saveznika...

NJEMAČKA: Hrvat trakom vezao staricu i ukrao joj par stotina eura. Uhićen u Švicarskoj

Opsežne istrage dovele su kriminalistički odjel sjedišta policije u Ludwigsburgu na trag 42-godišnjem Hrvatu koji se sumnjiči da je 15. svibnja 2022. navečer napao...

Turska osudila grupu zapadnih zemalja da pokušavaju uništiti njenu turističku industriju

Turska je u četvrtak osudila grupu zapadnih zemalja koje su privremeno zatvorile svoje konzulate u Istanbulu zbog sigurnosnih razloga, optužujući ih da vode "psihološki...

Filmska pljačka: U vlaku za Frankfurt ukraden ruksak pun dijamanata

Ono što zvuči kao scena iz akcijskog filma zapravo se dogodilo u vožnji brzim vlakom ICE-om u srijedu. Kako javlja policija, kineskom poduzetniku na putu...

Povezane vijesti