Vijesti
Danas bojkot trgovina u Hrvatskoj zbog podivljalih cijena

U Hrvatskoj je za danas najavljen bojkot trgovina, trgovačkih lanaca i benzinskih crpki zbog stalnog rasta cijena, temeljem inicijative koja je krenula iz Facebook grupe “Halo, inspektore”, iza koje stoji Europski centar izvrsnosti potrošača (ECIP), a u međuvremenu su je podržala društva za zaštitu potrošača, sindikati, političke stranke, pa i sam ministar gospodarstva.
Ta inicijativa započela je porukama koje su se proteklih dana dijelile po društvenim mrežama. “24.1. u HR je bojkot protiv visokih cijena prehrane. Pozivaju se ljudi da taj dan nitko ništa ne kupuje, ali ništa. Osigurajte se za taj dan kao da je nedjelja”, stoji između ostalog u tim porukama. U međuvremenu, podršku su joj dala društva za zaštitu potrošača, sindikati, političke stranke, pa i ministar gospodarstva Ante Šušnjar.
Nezavisni hrvatski sindikati (NHS) u četvrtak su podržali poziv građana na bojkot trgovina, upozoravajući da nepodnošljiv rast cijena ugrožava životni standard i postignute rezultate rasta primanja građana. “Visina cijena i razina primanja lice su i naličje iste medalje koja određuje životni standard u zemlji”, poručili su Nezavisni hrvatski sindikati (NHS).
I oporbeni zastupnici u četvrtak su najavili su da će podržati bojkot trgovina u petak na koji su pozvani građani, naglasivši da, dok inflacija čerupa građane, Vlada u proračunu ubire blagodati neobuzdane inflacije, a trgovci se bogate na maržama, pa je zapravo riječ o bojkotu zbog Vladina nerada.
Sandra Benčić (Možemo!) kazala je da je njena stranka tri godine davala prijedloge mjera kojima bi se ublažila inflacija, posebno onaj dio inflacije koji ide iz pohlepe. Svaki njihov prijedlog, kao i drugih oporbenih stranaka, Plenković je odbijao, pa se ova inflacija koja je najveća u eurozoni može zvati ‘Plenkovićevom inflacijom’.
Saborski zastupnik HDZ-a Nikola Mažar istaknuo je, pak, da će “nastaviti tražiti od svih dionika da budu odgovorni i stoga neće, kao SDP ili Možemo!, ušićariti jeftine političke poene pa pozivati na bojkot”. “Ali poštujemo građane, poštujemo da neće ići u kupnju u petak. Naravno, i mi se tome pridružujemo. I idemo svi zajedno raditi da, s jedne strane odgovornom politikom štitimo najranjivije među nama, s druge strane da jačamo gospodarstvo, da jačamo međunarodni položaj Hrvatske”, rekao je.
U Ministarstvu gospodarstva u tijeku su dogovori oko proširenja liste proizvoda s ograničenim proizvodima, koji je Vlada najavila prošloga tjedna, a ministar Šušnjar je tijekom održavanja sastanaka iskazao podršku građanima, potrošačima koji kreću u akciju bojkota kupnje na jedan dan kako bi pokazali svoju snagu.
Udruga Glas poduzetnika (UGP), u četvrtak je izrazila iznenađenje pozivom ministra gospodarstva građana na bojkot trgovina, umjesto da se, kako kažu, uhvati posla i donese konkretne mjere za suzbijanje poskupljenja i visoke inflacije. Iz te udruge radi smanjenja poskupljenja predlažu smanjenje PDV-a, odnosno jedinstvenu stopu od pet posto na sve prehrambene proizvode kako bi se snizile cijene osnovnih namirnica, zatim reformu javnog sektora tj. digitalizaciju i optimizaciju kako bi se smanjio broj zaposlenih i troškovi te poticaje poljoprivredi s fokusom na proizvodnju i kupnju od lokalnih proizvođača i malih trgovaca i dr.
Ekonomisti su uglavnom skeptični. Ekonomski analitičar Damir Novotny kazao je početkom tjedna za Hinu da ni organizirani potrošači ni Vlada ne mogu utjecati na kretanje inflacije. “Potrošači se možda mogu jedan dan organizirati i bojkotirati trgovce. Međutim, u tržišno orijentiranim ekonomijama kolektivne akcije potrošača nisu imale utjecaja na inflaciju, pa tako neće ni najavljeni bojkot hrvatskih potrošača, ako uopće bude masovan”, smatra Novotny. (Izvor: N1)
BiH
Evo koji su uslovi za isplatu neoporezivih 450 KM radnicima u FBiH

Ovom uredbom je omogućeno poslodavcima da svojim radnicima isplate mjesečnu pomoć.
Vlada Federacije Bosne i Hercegovine (FBiH) usvojila je na današnjoj hitnoj sjednici dvije uredbe kojima je utvrđena finansijska podrška poslodavcima kroz sufinansiranje doprinosa te je data mogućnost poslodavcima da radnicima isplate neoporezivu mjesečnu pomoć do 450 KM.
Ovom uredbom je omogućeno poslodavcima da svojim radnicima isplate mjesečnu pomoć, a propisani su pravo na isplatu pomoći radnicima od strane poslodavca, dinamika i visina isplate, kao i način realizacije.
Koraci ka fiskalnoj reformi
Kako je obrazloženo, Uredbom je omogućeno poslodavcima da svojim radnicima mogu isplatiti do 450 KM mjesečno na ime pomoći s ciljem ublažavanja posljedica povećanja troškova života, na način da se radnicima povećaju primanja iz osnova radnog odnose, a bez dodatnog opterećenja poslodavaca po osnovu plaćanja poreza na dohodak i doprinosa za obavezna osiguranja.
Usvajanjem ove uredbe, kao i ranije donesenom Odlukom o iznosu najniže plate za 2025. godinu, napravljeni su koraci ka fiskalnoj reformi, a koja se, između ostalog, odnosi na smanjenje zbirne stope doprinosa za obvezna osiguranja, kao i rasterećenje poslodavaca.Ko ima pravo na novčanu pomoć
Uredbom je propisano da pravo na pomoć ima lice koje ima zasnovan radni odnos sa poslodavcem u skladu sa članom 4. Zakona o radu.
Pravo na pomoć imaju poslodavaci koji redovno isplaćuju plate i uplaćuju doprinose za zaposlene u skladu sa važećim propisima, te nemaju neizmirenih obaveza po osnovu poreza i doprinosa, kao i izuzetno, ukoliko su zaključili sporazum sa Poreznom upravom Federacije BiH o odgodi ili plaćanju obaveza u ratama, u skladu sa posebnim propisima koji ovo reguliraju i uredno izmiruju obaveze u skladu sa zaključenim sporazumom.
Poslodavac može, na osnovu ove uredbe, izvršiti isplatu pomoći svojim radnicima do 450 KM mjesečno u skladu sa finansijskim mogućnostima i pravilima propisanim ovom uredbom.
Također, poslodavac može izvršiti isplatu pomoći radniku i u iznosu koji je manji od ovog iznosa. Ova pomoć može se isplatiti u periodu od dana stupanja na snagu Uredbe, a najkasnije do dana prestanka njenog važenja.
Uredbom je propisano i da poslodavac ne može primijeniti odredbe Uredbe na način da radniku umanji platu koja mu je obračunata i isplaćena za mjesec novembar 2024. godine.
Isplata pomoći će se vršiti isključivo na transakcijske račune radnika, a može biti mjesečno, najkasnije do zadnjeg dana u mjesecu za prethodni mjesec.
Poslodavac je dužan donijeti interni akt kojim će se, između ostalog, urediti iznos i uslovi isplate pomoći radnicima. Pojedinačni akti, koje donosi poslodavac za ostvarivanje ovog prava, obavezno se donose u pisanom obliku.
Poslodavac je dužan, do 7. u mjesecu za protekli mjesec u kojem je izvršena isplata pomoći, dostaviti nadležnoj Poreznoj ispostavi izvještaj o isplati pomoći, koja će izvršiti kontrolu ispunjenosti uslova. Porezna uprava je dužna zbirne podatke iz izvještaja dostaviti Federalnom ministarstvu finansija do kraja mjeseca za prethodni mjesec. Ministarstvo će mjesečno dostavljati Vladi Federacije BiH informaciju o izvršenim isplatama, u skladu sa ovom uredbom, s ciljem praćenja njenih efekata.
Ova uredba stupa na snagu danom donošenja i objavit će se u Službenim novinama Federacije BiH, a prestaje važiti 31.7.2025. godine.
BiH
Vlada FBiH utvrdila uredbe o refundaciji i sufinanciranju doprinosa, te o isplati neoporezive pomoći

Vlada Federacije Bosne i Hercegovine donijela je danas na hitnoj sjednici dvije uredbe kojima je utvrđena financijska podrška privatnim poslodavcima kroz refundaciju ili sufinanciranje doprinosa, te data mogućnost poslodavcima da radnicima isplate neoporezivu mjesečnu pomoć do 450 KM.
Uredba o mjerama financijske pomoći privatnim poslodavcima, obrtima i ostalim samostalnim djelatnostima u FBiH s ciljem održavanja postojećih radnih mjesta za 2025. godinu
Vlada Federacije BiH donijela je Uredbu o mjerama financijske pomoći privatnim poslodavcima, obrtima i ostalim samostalnim djelatnostima u Federaciji BiH s ciljem održavanja postojećih radnih mjesta za 2025. Ovom uredbom uređuju se uvjeti za dodjelu financijske pomoći, način dodjele, analiza efekata, kao i način izvještavanja.
Dodjela finansijske pomoći se odnosi na refundaciju već isplaćenog dijela doprinosa za zaposlene radnike za period od 1. siječnja do 31. prosinca 2025. Cilj dodjele financijske pomoći je održivost korisnika, očuvanje postojećih radnih mjesta i osiguranje podrške likvidnosti za ovaj period.
Ukupna financijska sredstva za provedbu ove uredbe su osigurana uProračunu FBiH za 2025. na razdjelu Federalnog ministarstvo razvoja, poduzetništva i obrta u iznosu 100.000.000 KM.
Sredstva financijske pomoći po ovoj uredbi namijenjena su održavanju postojećih radnih mjesta za 2025. za zaposlene radnike kod korisnika koji ispunjavaju uvjete po definiranoj metodologiji, a koristit će se za refundaciju isplaćenog dijela doprinosa za broj radnika koji je korisnik imao zaključno sa 30. studenim 2024., te koji su imali neto plaću manju od 1.000 KM i koji imaju kontinuitet u prijavi osiguranja radnika tijekom 2025.
Financijska pomoć dodjeljuje se korisnicima na osnovu Odluke Vlade Federacije BiH o raspodjeli sredstava, a isplaćuje mjesečno, odnosno, najkasnije 45 dana od završetka tekućeg mjeseca 2025.
Korisnici financijske pomoći će koristiti sredstva kao refundaciju već isplaćenog dijela doprinosa za predmetni period, a rezultati, odnosno, efekti financijske pomoći korisnicima će biti prezentirani u sklopu konačnog izvješća o dodijeljenoj financijskoj pomoći sa analizom efekata.
Financijska pomoć će se dodijeliti korisnicima (pravnim i fizičkim osoba) na osnovu podataka dobivenih od Porezne uprave Federacije BiH, a koji imaju sjedište na teritoriji Federacije BiH, imaju najmanje jednog zaposlenog radnika na dan 30. studenog 2024. koji je imao neto plaču manju od 1.000 KM i najmanje jednog zaposlenog radnika na kraju tekućeg mjeseca 2025., te imaju ostvarenu neto dobit od poslovanja (gospdarska društva) odnosno dohodak od samostalne djelatnosti (obrti i ostale samostalne djelatnosti) u posljednjem financijskom izvješću manju od 6.500 KM po zaposlenom radniku (prosječan broj radnika u 2024.).
Uvjeti su i da korisnici nemaju neizmirenih obaveza po osnovu doprinosa i poreza, zaključno sa krajem prethodnog mjeseca u odnosu na mjesec 2025. za koji se isplaćuje plaća, te da imaju aktivne transakcijske račune i da su očuvali postojeća radna mjesta.
Ovo se odnosi na one korisnike koji na kraju tekućeg mjeseca u 2025. imaju isti ili veći broj zaposlenih radnika od broja zaposlenih na dan 30. studenog 2024. Pravo na refundaciju omogućeno je i korisnicima koji imaju eventualno umanjenje broja radnika u odnosu na broj radnika na dan 30. studenog 2024., i to: mikro i mala poduzeća i obrtnici i ostale samostalne djelatnosti (do 50 zaposlenih) koji imaju maksimalno 30 posto manje zaposlenih, kao i ostali poslodavci (50 i više zaposlenih) do 10 posto manje zaposlenih, a zbog okolnosti na koje poslodavci nisu mogli utjecati.
Pravo na refundaciju omogućeno je i izvoznicima koji zbog poremećaja na tržištu imaju više od 20 posto pada prihoda u odnosu na isti mjesec prethodne godine, a mogu se obratiti Federalnom ministarstvu financija za odobrenje na refundaciju i u slučaju kada imaju više od 10 posto manje zaposlenih.
Uredbom su utvrđeni i izuzeci od prava, te maksimalno dozvoljeni iznos i mehanizam za dodjelu financijske pomoći, kao i način dodjele pomoći.
Uredbom su utvrđeni i koeficijenti za obračun financijske pomoći, a visina se izračunava množenjem jedinične vrijednosti koeficijenta sa brojem zaposlenih radnika na dan 30. studenoga 2024.
Koeficijent 1 u iznosu od 50 KM primjenjuje se za sve zaposlene radnike kojima su uplaćivani doprinosi na neto plaću od 800,01 do 999,99 KM, koeficijent 2 u iznosu od 100 KM za sve zaposlene radnike kojima su uplaćivani doprinosi na neto plaću od 700,01 do 800 KM, koeficijent 3 u iznosu od 150 KM za sve zaposlene radnike kojima su uplaćivani doprinosi na neto plaću od 620,01 do 700 KM i koeficijent 4 u iznosu od 300 KM za sve zaposlene radnike kojima su uplaćivani doprinosi na neto plaću do 620 KM.
Na osnovu metodologije dodjele financijske pomoći, Ministarstvo će objaviti konačne Odluke o dodjeli financijske pomoći korisnicima u Službenim novinama Federacije BiH najkasnije 45 dana po okončanju tekućeg mjeseca u 2025. Konačne liste korisnika će se objaviti na web stranicama Vlade Federacije BiH i Ministarstva po okončanju tekućeg mjeseca u 2025.
Uredba stupa na snagu narednog dana od dana objave u Službenim novinama FBiH.
Uredbom koja omogućava poslodavcima da radnicima isplate mjesečnu pomoć u neoporezivom iznosu do 450 KM je omogućeno poslodavcima da svojim radnicima isplate mjesečnu pomoć, a propisani su pravo na isplatu pomoći radnicima od strane poslodavca, dinamika i visina isplate, kao i način realizacije.
Kako je obrazloženo, Uredbom je omogućeno poslodavcima da svojim radnicima mogu isplatiti do 450 KM mjesečno na ime pomoći s ciljem ublažavanja posljedica povećanja troškova života, na način da se radnicima povećaju primanja iz osnova radnog odnose, a bez dodatnog opterećenja poslodavaca po osnovu plaćanja poreza na dohodak i doprinosa za obavezna osiguranja.
Usvajanjem ove uredbe, kao i ranije donesenom Odlukom o iznosu najniže plaće za 2025., napravljeni su koraci ka fiskalnoj reformi, a koja se, između ostalog, odnosi na smanjenje zbirne stope doprinosa za obvezna osiguranja, kao i rasterećenje poslodavaca.
Uredbom je propisano da pravo na pomoć ima lice koje ima zasnovan radni odnos sa poslodavcem u skladu sa članom 4. Zakona o radu. Pravo na pomoć imaju poslodavci koji redovno isplaćuju plaće i uplaćuju doprinose za zaposlene u skladu sa važećim propisima, te nemaju neizmirenih obaveza po osnovu poreza i doprinosa, kao i izuzetno, ukoliko su zaključili sporazum sa Poreznom upravom Federacije BiH o odgodi ili plaćanju obaveza u ratama, u skladu sa posebnim propisima koji ovo reguliraju i uredno izmiruju obaveze u skladu sa zaključenim sporazumom.
Poslodavac može, na osnovu ove uredbe, izvršiti isplatu pomoći svojim radnicima do 450 KM mjesečno u skladu sa finansijskim mogućnostima i pravilima propisanim ovom uredbom. Također, poslodavac može izvršiti isplatu pomoći radniku i u iznosu koji je manji od ovog iznosa. Ova pomoć može se isplatiti u periodu od dana stupanja na snagu Uredbe, a najkasnije do dana prestanka njenog važenja.
Uredbom je propisano i da poslodavac ne može primijeniti odredbe Uredbe na način da radniku umanji plaću koja mu je obračunata i isplaćena za mjesec studeni 2024. Isplata pomoći će se vršiti isključivo na transakcijske račune radnika, a može biti mjesečno, najkasnije do zadnjeg dana u mjesecu za prethodni mjesec.
Poslodavac je dužan donijeti interni akt kojim će se, između ostalog, urediti iznos i uvjeti isplate pomoći radnicima. Pojedinačni akti, koje donosi poslodavac za ostvarivanje ovog prava, obavezno se donose u pisanom obliku.
Poslodavac je dužan, do 7. u mjesecu za protekli mjesec u kojem je izvršena isplata pomoći, dostaviti nadležnoj Poreznoj ispostavi izvještaj o isplati pomoći, koja će izvršiti kontrolu ispunjenosti uvjeta. Porezna uprava je dužna zbirne podatke iz izvještaja dostaviti Federalnom ministarstvu financija do kraja mjeseca za prethodni mjesec.
Ministarstvo će mjesečno dostavljati Vladi Federacije BiH informaciju o izvršenim isplatama, u skladu sa ovom uredbom, s ciljem praćenja njenih efekata.
Ova uredba stupa na snagu danom donošenja i objavit će se u Službenim novinama Federacije BiH, a prestaje važiti 31. jula 2025., saopćeno je iz Ureda Vlade FBiH za odnose s javnošću.
Društvo
Predstavnici MORSP HR posjetili i uvjerili se u kvalitetnu realizaciju projekata

„Novi Travnik možemo predstaviti kao primjer dobre prakse u provedbi projekata“, izjavili su predstavnici Ministarstva rada, mirovinskog sustava, obitelji i socijalne politike Vlade Republike Hrvatske, koji su boravili u Novom Travniku.Cilj ovog posjeta bio je uvjeriti se u kvalitetu izvedbe projekata financiranih sredstvima ovog Ministarstva. Jedan od tih projekata je obnova Gradske knjižnice.
„Izuzetno nam je stalo do projekata koje financiramo i želimo osigurati da novac bude kvalitetno utrošen. Ono što smo vidjeli, konkretno u Gradskoj knjižnici, možemo koristiti kao primjer drugima kako bi projekt trebao izgledati“, izjavila je Nada Zrinušić, ravnateljica Uprave za programe i projekte pri MORSP-u.Domaćin posjeta bio je gradonačelnik Stjepan Dujo, koji se zahvalio Ministarstvu i istaknuo kako Gradska uprava kontinuirano teži ka realizaciji kvalitetnih projekata.
„Prvenstveno želimo se zahvaliti što ste prepoznali kvalitetu projekata u Novom Travniku. Gradska knjižnica, kao i drugi projekti koje financira i podržava Vlada RH, od velike su važnosti za cjelokupno stanovništvo. Zaista drago nam je što vas imamo kao prijatelje“, rekao je gradonačelnik Dujo i podsjetio na činjenicu kako je Vlada RH u proteklim godinama uložila više od 2 milijuna konvertibilnih maraka u razvoj Novog Travnika.
Također, najavljeno je kako će Ministarstvo rada, mirovinskog sustava, obitelji i socijalne politike uskoro raspisati novi natječaj, a gradonačelnik je izrazio uvjerenje da će Novi Travnik svakako biti aplikant. Prilikom posjeta, predstavljeni su realizirani projekti koji se odnose na Dom zdravlja i Centar Duga.
Društvo
Gradonačelnik Dujo s predstavnicima EPHZHB obišao građevinske radove u N.Travniku

U novotravničkom naselju Bare započela je izgradnja zgrade Elektroprivrede HZHB. Tom prilikom, gradonačelnik Novog Travnika, Stjepan Dujo, s predstavnicima Uprave JP HZ HB, obišao je gradilište gdje su u tijeku radovi na iskopima. Sama investicija veća je od 3 milijuna i 400 tisuća konvertibilnih maraka. Ovaj infrastrukturni projekt doprinosit će daljnjem razvoju i unapređenju usluga Elektroprivrede HZ HB na ovom području.
Društvo
Novotravničko naselje sutra bez struje

Elektrodistribucija HZ HB d.d. Mostar obavještava svoje korisnike da će sutra, 5. veljače, doći do prestanka u napajanju električnom energijom na dalekovodu 10 V Sebešić koji napaja dio naselja Zubići.
Društvo
Općina Vitez: Natječaj za dodjelu studentskih stipendija, ove godine uvećan iznos na 260.000,00 KM ukupno

Općinski načelnik Boris Marjanović raspisuje natječaj za dodjelu studentskih stipendija za akademsku 2024./2025. godinu. Ono što posebno vrijedi istaknuti jeste kako je Općina Vitez ove godine utvrdila rekordan iznos za ovu namjenu te je u Proračunu za 2025. godinu osigurano 260.000,00 KM.
Mjesečni iznos stipendije koji se dodjeljuje tako sada iznosi 130,00 KM, a isti se dodjeljuje za 10 mjeseci kalendarske godine u ukupnom iznosu od 1.300,00 KM.
Stipendiju bez bodovanja dobivaju učenici generacije srednje škole za prvu godinu studija (bez obzira primaju li neku drugu stipendiju), studenti romske populacije, studenti bez oba roditelja i student invalid sa postotkom invalidnosti 90% i 100%.
Uz bodovanje općinska stipendija dodjeljuje se u sljedećim kategorijama:
- studenti sa prosjekom ocjena 8,0 i više ili 3,5 i više -25% sredstava
- studenti deficitarnih zanimanja-25% sredstava
- studenti slabijeg socioekonomskog statusa-50% sredstava
Iz jedne obitelji stipendiju mogu dobiti dva studenta ili više njih pod uvjetom da zadovoljavaju kriterije i bodovnu listu. Za dodatne informacije možete pozvati na 030/718-224 ili kontaktirati na email: katica.radman@opcinavitez.info.
Natječaj ostaje otvoren 20 dana od dana objavljivanja na web stranici općine i na oglasnoj ploči završno sa 24.2.2025. godine do 14:00.
Natječaj i ostalu dokumentaciju možete preuzeti u nastavku:
Obrazac za stipendije bez bodovanja (HRV)
Obrazac za stipendije bez bodovanja (BOS)
Društvo
Proslavite Dan zaljubljenih u pivnici “Stella” Novi Travnik

VALENTINOVO U PIVNICI STELLA ❤️🎶
Proslavite Dan zaljubljenih u posebnoj atmosferi Pivnice Stella! Očekuje vas večer ispunjena ljubavlju, dobrom energijom i vrhunskom muzikom.
🥘 Večera za dvije osobe 🥖 50 KM
➡️ Plata od sira za dvije osobe
➡️ Piletina ispunjena mozzarellom u pesto umaku
➡️ Sočni brownies sa sladoledom
🎧 DJ EXIT – donosi najbolji mix ljubavnih hitova i party ritmova koji će zagrijati atmosferu!
📅 Petak, 14.02.2025. // 19:30
📍 Pivnica Stella
📢 Rezervacije su otvorene – osigurajte svoje mjesto na vrijeme!
📞 030 332 626 ili 063 829 516
Vidimo se! 🍻❤️
Politika
Sazvana 74. sjednica Vlade SBK – 2025.g.

Na osnovu člana 28. Zakona o Vladi Srednjobosanskog kantona (Službene novine Srednjobosanskog kantona, broj: 5/03 – pročišćeni tekst i 14/03) i člana 9. Poslovnika o radu Vlade Srednjobosanskog kantona (Službene novine Srednjobosanskog kantona, broj 12/16 – prečišćeni tekst),
S A Z I V A M
74. sjednicu Vlade Srednjobosanskog kantona, za četvrtak, 6. 2. 2025. godine, u 9 sati
DNEVNI RED
1. Zapisnik sa 73. sjednice Vlade Srednjobosanskog kantona – sekretar Vlade
2. Godišnji plan i program održavanja regionalnih puteva na području Srednjobosanskog kantona za 2025. godinu – Kantonalna direkcija za puteve
3. Godišnji plan i program projektovanja, rekonstrukcije i sanacije regionalnih puteva na području Srednjobosanskog kantona za 2025. godinu – Kantonalna direkcija za puteve
4. Prijedlog odluke o usvajanju Akcionog plana Strategije socijalno neprofitnog stanovanja Srednjobosanskog kantona za period 2023. – 2030.godina – Ministarstvo zdravstva i socijalne politike
5. Prijedlog odluke o izdvajanju sredstava za nabavku opreme za potrebe Kantonalnog tužilaštva Travnik – Ministarstvo pravosuđa i uprave
6. Prijedlog odluke o usvajanju Programa korištenja sredstava sa pozicije „Ugovorene i druge usluge – Ekonomsko-socijalnom vijeću za područje Srednjobosanskog kantona“ za 2025. godinu – Ministarstvo privrede
7. Prijedlog odluke o usvajanju Programa korištenja sredstava sa kriterijima raspodjele sa pozicije „Subvencije privatnim preduzećima i preduzetnicima – za učešće na sajmovima i izložbama“ za 2025. godinu – Ministarstvo privrede
8. Prijedlog odluke o izdvajanju sredstava za sufinansiranje Agencije za privatizaciju (za mjesec januar 2025. godine) – Stručna služba Vlade
9. Prijedlog odluka o izdvajanju sredstava za nabavku roba i usluga za potrebe škola – Ministarstvo obrazovanja, nauke, mladih, kulture i sporta
a) Osnovna škola „13. rujan“, Jajce
b) Osnovna škola „Vitez“, Vitez (h)
c) Osnovna škola „Berta Kučera“, Jajce (22.777,56 KM)
d) Osnovna škola „Hasan Kjafija Pruščak“, Prusac (Donji Vakuf)
e) Osnovna škola Kaćuni, Kaćuni (Busovača)
f) Osnovna škola „Dubravica“, Vitez
g) Osnovna škola „Ivan Goran Kovačić“, Gojevići, Fojnica
h) Osnovna škola „Berta Kučera“, Jajce (1.394,70 KM)
i) Osnovna škola „Uskoplje“, Gornji Vakuf – Uskoplje
j) Osnovna škola „Travnik“, Travnik
k) Srednja strukovna škola Fojnica u Kiseljaku
l) Katolički školski centar „Petar Barbarić“, Osnovna škola, Travnik
10. Prijedlog odluke o davanju saglasnosti Srednjoj mješovitoj školi „Zijah Dizdarević“, Fojnica za raspisivanje konkursa za popunu upražnjenih radnih mjesta – Ministarstvo obrazovanja, nauke, mladih, kulture i sporta
11. Prijedlog odluke o davanju saglasnosti školama za raspisivanje konkursa za popunu upražnjenih radnih mjesta (Osnovna škola „Kaonik“, Kaonik (Busovača) i dr.) – Ministarstvo obrazovanja, nauke, mladih, kulture i sporta
12. Prijedlog odluke o davanju saglasnosti školama za zaključivanje ugovora o djelu za obavljanje poslova upražnjenih radnih mjesta Srednja stručna škola, Bugojno“ i dr.) Ministarstvo obrazovanja, nauke, mladih, kulture i sporta
13. Prijedlog odluke o davanju suglasnosti školama za zaključivanje ugovora o djelu za obavljanje poslova upražnjenih radnih mjesta (Katolički školski centar „Petar Barbarić“, Osnovna škola, Travnik i dr.) Ministarstvo obrazovanja, nauke, mladih, kulture i sporta
14. Prijedlog odluke o davanju saglasnosti za nabavku roba i usluga za potrebe Općinskog suda u Travniku – Ministarstvo pravosuđa i uprave
15. Prijedlog odluka o davanju saglasnosti roba i usluga za potrebe MUP-a – Ministarstvo unutrašnjih poslova
a) za nabavku usnika za alkometre
b) za nabavku rezervnih dijelova za računarsku opremu
c) za nabavku filtera za gas maske
d) za nabavku potrošnog materijala za foto printer
16. Prijedlog zaključka o davanju saglasnosti za isporuku toplotne energije – Kantonalna uprava za civilnu zaštitu
17. Prijedlog zaključka o davanju saglasnosti za isporuku električne energije – Kantonalna uprava za civilnu zaštitu
18. Prijedlog zaključka o davanju saglasnosti za nabavku Microsoft licence – Kantonalna uprava za civilnu zaštitu
19 Prijedlog zaključka o davanju saglasnosti za nabavku usluga za potrebe Ministarstva poljoprivrede, vodoprivrede i šumarstva – Ministarstva poljoprivrede, vodoprivrede i šumarstva
20. Prijedlog zaključka o davanju saglasnosti za nabavku fiksne telefonije i interneta – Ured za javne nabavke potrebe korisnika Budžeta SBK
21. Saglasnost na Odluku o izuzeću od primjene Zakona o javnim nabavkama za nabavku pravnih usluga i pravnog savjetovanja – Ministarstvo pravosuđa i uprave
22. Saglasnost na Odluku Općinskog suda u Kiseljaku o izuzeću od primjene Zakona o javnim nabavama za zakup prostora – Ministarstvo pravosuđa i uprave
23. Saglasnost za zaključivanje ugovora o stručnom osposobljavanju bez zasnivanja radnog odnosa – Ministarstvo zdravstva i socijalne politike
24. Saglasnost za povećanje plaće zbog obavljanja poslova drugog radnog mjesta – Ministarstvo pravosuđa i uprave
25. Izvještaji općina o utrošku doniranih sredstava iz oblasti civilne zaštite – Kantonalna uprava za civilnu zaštitu
a) Općina Donji Vakuf
b) Općina Bugojno
c) Općina Kiseljak
26. Izvještaji o radu inspekcija za prvu sjednicu u mjesecu februar 2025. – Stručna služba Vlade
a) Ministarstvo privrede
b) Ministarstvo poljoprivrede, vodoprivrede i šumarstva
27. Izvještaji o realiziranju zaključaka Vlade za prvu sjednicu u mjesecu februar 2025. – Stručna služba Vlade
a) Ministarstvo pravosuđa i uprave
b) Ured za evropske integracije, fondove, odnose sa javnošću i kvalitetu prema međunarodnom standardu
28. Izvještaj o provedenim postupcima javnih nabavki za 2024. godinu – Ured za javne nabavke
29. Razrješenja i imenovanja
a) Prijedlog odluke o imenovanju zamjenika kantonalnog pravobranioca – Ministarstvo pravosuđa i uprave
PREMIJER KANTONA
Tahir Lendo, dipl. ing.
Srednja Bosna
OGLAS ZA POSAO: Potrebna dva djelatnika u službi Vlade SBK

Na osnovu članka 23. Zakona o namještenicima u organima državne službe u Federaciji BiH i članka 29. Pravilnika o unutrašnjoj organizaciji Službe za zajedničke poslove ravnatelj Službe za zajedničke poslove objavljuje javni oglas.
Radi se o prijemu namještenika u radni odnos:
1. Viši referent za poslove pisarnice u Službi za zajedničke poslove na neodređeno radno vrijeme, 1 izvršitelj
2. Pomoćni radnik-spremačica u Službi za zajedničke poslove na neodređeno radno vrijeme, 1 izvršitelj
Radni odnos za upražnjena radna mjesta zasniva se na neodređeno vrijeme, a kandidati koji ispunjavaju uvjete iz Javnog oglasa prilažu dokaze o ispunjavanju općih i posebnih uvjeta.