- oglas -

Bosanske zimske papuče od ovčijeg krzna došle do kupaca u SAD-u

Pročitajte i ovo

Liverpool na Anfieldu bolji od Topnika

U derbi susretu 3. kola englesle Premier lige Liverpool je na Anfiledu pobijedio Arsenal sa 3:1.Topnici su poveli u...

VIDEO: Na lokalitetima Središnje Bosne Crvena jabuka i Josip Pejaković snimili spot za pjesmu ” Tvrđava”

U produkciji CROATIA RECORDSA na predivnim povjesnim utvrdama Središnje Bosne i njenom bajkovitom planinskom krajoliku,  Crvena jabuka i legendarni...

Doktorica se prijavila za Miss BumBum World pa sada ne može naći posao

Model i doktorica Rayane Laura Souza (26) koja živi u Boliviji prošle godine prijavila se za takmičenje Miss BumBum World i tvrdi da...
- Advertisement -

Tim ‘Intuitive’ predvođen Tahirom i Sabinom Bisić proizveo je papuče od ovčijeg krzna. Veći dio prodaje realiziraju online, pa su kupce pronašli širom Evrope, pa i u SAD-u. Nadaju se da će biti prepoznate i u BiH.

Ajna Ključanin iz ‘Intuitiva’ tima pojašnjava da su povezali standardni oblik kućnih papuča s bosanskom ovčijim krznom. Napravili su kombinaciju, ugodnu za zimski period. Na dizajnu je radila Sabina Bisić, a uključene su i žene koje šiju i pripremaju ‘Intuitivine’ proizvode.

Kreativna direktora ‘Intuitive’ Sabina Bisić naglašava da njihovi proizvodi (papuče i espadrile) imaju poseban dizajn, a koriste domaće resurse i sirovine gdje je to moguće.

Njihova priča je već prepoznata kao primjer dobre prakse investicija dijaspore u kreativni sektor u Bosni i Hercegovini.

Nedavna prezentacija te kompanije u Biznis centru bh. dijaspore, u organizaciji USAID Projekta “Diaspora Invest”, naišla je na interes javnosti, poduzetnika, dizajnera i distributera.

– Ti jedinstveni proizvodi iz Bosne i Hercegovine pronašli su poveznicu sa svijetom, putem online prodaje. Spoj bosanske tradicije i svjetskih trendova učinio je ‘Intuitivu’ prepoznatljivim unutar BiH, ali i izvan granica  – poručili su iz Biznis centra bh. dijaspore.

Ranije ove godine tim ‘Intuitive’ predvođen Tahirom i Sabinom Bisić domaćojjavnost ponudio je espadrile, kupce su pronašle širom svijeta. Ti mladi ljudi odlučili su investirati u domovinu i pokrenuti novi brand, temeljen na bosanskim prirodnim materijalima, te nastavljaju s razvojem ponude.

 

(FENA/md)

Najnovije vijesti

Liverpool na Anfieldu bolji od Topnika

U derbi susretu 3. kola englesle Premier lige Liverpool je na Anfiledu pobijedio Arsenal sa 3:1.Topnici su poveli u...

VIDEO: Na lokalitetima Središnje Bosne Crvena jabuka i Josip Pejaković snimili spot za pjesmu ” Tvrđava”

U produkciji CROATIA RECORDSA na predivnim povjesnim utvrdama Središnje Bosne i njenom bajkovitom planinskom krajoliku,  Crvena jabuka i legendarni Josip Pejaković snimili su video...

Doktorica se prijavila za Miss BumBum World pa sada ne može naći posao

Model i doktorica Rayane Laura Souza (26) koja živi u Boliviji prošle godine prijavila se za takmičenje Miss BumBum World i tvrdi da zbog toga od tada nije...

TRAGEDIJA Srbijanac pao kroz prozor javne kuće i poginuo

Muškarac koji je u petak ispao kroz prozor bordela u Cirihu i poginuo je Srbijanac (28), ali njegovo ime nije objavljeno.Kako je saopćila gradska policija...

AUSTRIJA: Od 2021. poskupljuju vinjete

Austrijski mediji objavili su kako poskupljuje vinjeta za autocestu za 2021. godinu. Naime, od 1. veljače 2021. primjenjivat će se samo nova vinjeta koja...

Povezane vijesti