Wizz Air, najveća low-cost aviokompanija u regiji Centralne i Istočne Europe, danas je priopćila da putnici više neće plaćati doplatu za unošenje većeg komada ručnog prtljaga u putničku kabinu na svim letovima Wizz Air-a od 29.listopada 2017.

• Putnici će moći da unesu u putničku kabinu jedan komad ručnog prtljaga maksimalnih dimenzija 55x40x23cm. Ovaj prtljag će biti uključen u cijenu karte.

• Ova odluka predstavlja povećanje limita besplatnog ručnog prtljaga za 50% u odnosu na trenutno važeće pravilo.

• Putnicima koji su već ranije kupili karte, preko svih naših kanala prodaje*, sa doplatama za veći ručni prtljag, a putuju od 29. listoapda 2017. biće vraćen novac, u iznosu plaćene doplate uvećane za 20%, u vidu kredita u okviru njihovog WIZZ naloga.

Istraživanja zadovoljstva putnika pokazalo je da je preko 80% Wizz Air-ovih putnika** veoma visoko ocijenilo WIZZ u pogledu usluge tijekom leta, ljubaznosti i profesionalizma osoblja. Wizz Air stalno osluškuje komentare svojih putnika, zbog čega vjerujemo da će nova pravila za ručni prtljag za njih predstavljati poboljšanje naše usluge.

Aviokompanija danas objavljuje i novu, dodatnu, uslugu za putnike nazvanu “WIZZ Priority”. Ova usluga je dostupna već od danas na svim letovima Wizz Air-a i uključivaće:

• Prioritetno ukrcavanje

• Putnici mogu da u ručni prtljag unesu i jednu dodatnu, malu, torbu (maksimalnih dimenzija 40x30x18cm)

• Osigurano unošenje ručnog prtljaga u putničku kabinu, počevši od 29. listopada (ovo je također dostupno i putnicima koji kupe WIZZ Go, WIZZ Plus i WIZZ Privilege Pass).

Govoreći povodom objavljivanja financijskih rezultata za prvo tromjesečje ( Q1) Jožef Varadi (József Váradi), generalni direktor (CEO) Wizz Air-a je izjavio: “Današnjim priopćenjem podvlačimo Wizz Air-ovu posvećenost stalnom poboljšanju iskustva naših putnika u svim segmentima putovanja. Wizz Air je ponosan na svoja softverska rešenja koja su prijemčiva putnicima, na najmoderniju tehnologiju i efikasnost naše flote kao i izvrsnu uslugu tijekom leta i profesionalizam našeg osoblja. Predano radimo da osiguramo da svako putovanje sa Wizz Air-om bude što jednostavnije i bez ikakvog stresa, a ukidanjem doplate za ručni prtljag na svim našim letovima počevši od 29. listopada dodatno naglašava našu posvećenost ovom cilju.

Odgovori