Ukoliko je agencija žrtve klopke natjerala da ubuduće poštuju prometnu signalizaciju, napravila im je golemu uslugu bez obzira što im je oduzela deset minuta života.

Svake godine diljem Francuske čak četiri i pol tisuće pješaka položi živote u prometnim nesrećama. Dio njih strada zbog nestrpljenja i nepažnje, pa je tamošnji Ured za sigurnost cestovnoga prometa zamolio mudrice u agenciji Serviceplan da osmisle upečatljivu kampanju kako bi se javnosti skrenula pozornost na taj stravičan problem.

Kreativni direktor Daniel Pérez i njegove kolege su u to ime usred Pariza postavile skrivene kamere, klopku za nesmotrene pješake kako bi ih naučili životno važnoj lekciji. Plašili su ih glasnim zvukovima škripe kočnica i još im k tome fotografirali izbezumljena lica.

Jesu li djelatnici Serviceplana tim rješenjem otišli predaleko? Ako su te ljude natjerali da ubuduće poštuju signalizaciju u prometu, rekli bismo da nisu. Možda su im oduzeli deset minuta života, ali su im zato spasili puno više.

Perez je u razgovoru za Le Figaro priznao da je agencija traume jedino poštedjela umirovljenike kako im ne bi srce stalo, odnosno kako su gospođa i njezin vršnjak u videu unaprijed bili upozoreni što će se dogoditi.

Odgovori