Prvo što je pogrešno u tumačenju kruha kao namirnice je to što ga se povezuje isključivo s ugljikohidratima, a svi znamo da ugljikohidrati debljaju.

Istina je, kruh je u skupini ugljikohidrata i neke vrste kruha su samo nezdrave, kao što je primjerice bijeli kruh, i njega svakako treba izbjegavati.

Kruh čine nezdravi i aditivi koji se stavljaju u njega

One vrste kruha koje su zdrave i poželjne u našoj prehrani su kruh napravljen o raženog brašna i cjelovitog pšeničnog brašna. Posebno su dobri i oni obogaćeni raznim žitaricama i maslinovim uljem koji spada u skupinu dobrih masnoća.

Neprerađene žitarice od kojih se radi kruh predstavljaju žitarice sa svim svojim dijelovima i dobrobitima, i tu je sva filozofija dobrobiti kruha.

Osim proteina, kruh sadrži i znatne količine minerala što je dobro za održavanje kostiju zdravima. No, ni tu nije kraj dobrim svojstvima kruha koji sadrži i željezo koje daje energiju.

Integralni kruh sadrži vitamine kao što su E i B, a bogat je i vlaknima koji utječu na probavni sustav.

S obzirom na ova nova saznanja, imajte na umu da možete jesti kruh, ali pazite da to bude neki od ovih vrsta koje smo spomenuli, nikako obični bijeli i polubijeli jer on zaista nije zdrav i deblja. Ove vrste možete jesti na svakodnevnoj bazi, najbolje će biti ako ih kombinirate s nemasnim ili malomasnim sirnim namazima, a ne s nezdravima salamama i preslatkim namazima.

Ove nove spoznajte sigurno će razveseliti sve ljubitelje kruha koji su do sada imali grižnju savjesti kada su ga jeli jer sada više nemate zašto brinuti. Ipak, kao i u svemu drugome, budite umjereni i u količinama kruha koje jedite. (Zdravikutak.hr)

Odgovori