Prvo što je pogrešno u tumačenju kruha kao namirnice je to što ga se povezuje isključivo s ugljikohidratima, a svi znamo da ugljikohidrati debljaju.

Istina je, kruh je u skupini ugljikohidrata i neke vrste kruha su samo nezdrave, kao što je primjerice bijeli kruh, i njega svakako treba izbjegavati.

Kruh čine nezdravi i aditivi koji se stavljaju u njega

One vrste kruha koje su zdrave i poželjne u našoj prehrani su kruh napravljen o raženog brašna i cjelovitog pšeničnog brašna. Posebno su dobri i oni obogaćeni raznim žitaricama i maslinovim uljem koji spada u skupinu dobrih masnoća.

Neprerađene žitarice od kojih se radi kruh predstavljaju žitarice sa svim svojim dijelovima i dobrobitima, i tu je sva filozofija dobrobiti kruha.

Kvalitetna odjeća za vaše najmlađe

Samo najbolje za vaše najmilije

Osim proteina, kruh sadrži i znatne količine minerala što je dobro za održavanje kostiju zdravima. No, ni tu nije kraj dobrim svojstvima kruha koji sadrži i željezo koje daje energiju.

Integralni kruh sadrži vitamine kao što su E i B, a bogat je i vlaknima koji utječu na probavni sustav.

S obzirom na ova nova saznanja, imajte na umu da možete jesti kruh, ali pazite da to bude neki od ovih vrsta koje smo spomenuli, nikako obični bijeli i polubijeli jer on zaista nije zdrav i deblja. Ove vrste možete jesti na svakodnevnoj bazi, najbolje će biti ako ih kombinirate s nemasnim ili malomasnim sirnim namazima, a ne s nezdravima salamama i preslatkim namazima.

Kvalitetna odjeća za vaše najmlađe

Samo najbolje za vaše najmilije

Ove nove spoznajte sigurno će razveseliti sve ljubitelje kruha koji su do sada imali grižnju savjesti kada su ga jeli jer sada više nemate zašto brinuti. Ipak, kao i u svemu drugome, budite umjereni i u količinama kruha koje jedite. (Zdravikutak.hr)

Odgovori