Hrvatska Atlantic grupa sljedećih pet godina bit će glavni sponzor Beogradske arene, najveće sportske dvorane u Srbiji, objavile su gradske vlasti Beograda.

Iako je bilo prijedloga da dvorana nosi naziv Cedevita, ona će se ipak zvati – Štark arena, prema najpoznatijoj firmi u vlasništvu Atlantic grupe u Srbiji.

– Beogradska arena nosit će naziv po poznatom domaćem brendu, i to nam je jako važno. U ovom objektu održane su velike privredne, političke, zabavne i kulturne manifestacije značajne i za sam grad. Malo ih se može u Europi pohvaliti ovakvim zdanjem, rekao je gradonačelnik Beograda Siniša Mali.

Atlantic grupa jedina se javila na tender za sponzorisanje dvorane koji je raspisao Grad Beograd i ponudila nešto manje od traženih 1,25 miliona eura.

Potpredsjednik Atlantic grupe Neven Vranković rekao je:

“Brendovi koje okuplja Atlantic u svom porftelju imaju dugu tradiciju kvalitete, a najdublje korijene pustio je Štark, simbol pažnje, brige i prijateljstva koje predstavlja i prepoznatljiv simbol Štarkova srca. Iste vrijednosti ćemo promovirati i u našem partnerskom projektu Štark areni”.

Inače, sjedeći kapacitet beogradske arene je 18.386 mjesta, po čemu je deseta u Europi među zatvorenim dvoranama.