Iako se u proteklim mjesecima špekuliralo da njemačka trgovačka kompanija Lidl dolazi u BiH, od toga neće biti ništa.

Ovu informaciju potvrdila je za Fokus.ba Anke Daniela Saul iz Intenacionalnog odjela za korporativne komunikacije Lidla.

“Trenutno smo fokusirani na naše planove za širenje u SAD-u, kao i Srbiji. U ovom trenutku ne razmatramo ulazak na tržište u Bosni i Hercegovini”, rekla je Saul za Fokus.ba.

Mediji u BiH nedavno su prenijeli da je Lild kupio nacionalnu internet domenu u BiH. Međutim, ovaj potez ne mora značiti ulazak Lidla na tržište BiH, jer strane kompanije često zakupljuju nacionalne domene u drugim državama kako bi se unaprijed zaštitile od potencijalnih ucjenjivača, koji bi kupili domenu i u budućnosti je nastojali preprodati za mnogo veći iznos.

Odgovorom iz Lidla demantirani su i navodi da će ova kompanija preuzeti najveći bh. trgovački lanac – Bingo i jedan prodajni objekat Konzuma u Sarajevu, o čemu se također špekuliralo u proteklom periodu.

Lild je trenutno najveći trgovački lanac u Europi sa preko 10.000 prodajnih objekata, a već posluje na tržištu Hrvatske i Srbije. Samo u Hrvatskoj trenutno imaju 80 prodajnih objekata i zapošljavaju oko 1.700 osoba.

Za sebe kažu da u svom asortimanu nude ravnopravan odnos domaćih i stranih proizvoda.

Odgovori