Brza cesta Lašva – Vitez – Travnik – Donji Vakuf definitivno će se graditi po modelu koncesije, potvrdio je za Dnevni Avaz Pavo Boban, pomoćnik federalnog ministra prometa i komunikacija.

Dva lota

Ovu odluku potvrdila je prije desetak dana i Vlada Federacije, a gradnja ove brze ceste na listi je prioriteta „Autocesta FBiH“.

Riječ je o projektu vrijednom 550 miliona maraka, a ukupna dužina ove ceste iznosi 53 kilometra. Boban kaže da je donesena odluka da se ova dionica podijeli na dva lota, a to su Lašva – Nević-Polje i Novi Travnik – Donji Vakuf. S tim da je za sada usvojena inicijativa da se prvenstveno krene u realizaciju brze ceste Lašva – Nević-Polje kao prve faze ovog projekta. Gradnja samo ove faze koštat će oko 364 miliona KM. 

Ukupna dužina ove dionice je 23,6 kilometara i njome je predviđena gradnja kompletne Lašvanske petlje.

– Za sada nam je primarna dionica Lašva – Nević-Polje, s tim da ćemo onda ići s dionicom od Novog Travnika do Donjeg Vakufa. Osim toga, radimo na strategiji na razvoju prometne infrastrukturu prema Krajini i ona će biti obuhvaćena na državnom nivou – kaže za Avaz Boban.

Ministarstvo prometa već je poslalo inicijativu prema Vladi Federacije kada su u pitanju potencijalni koncesionari.

Sve spremno

– Ova dionica ide pod koncesiju. To je Vlada i prihvatila, jer je dionica Lašva – Nević-Polje već skoro spremna. Urađeni su elaborati za eksproprijaciju zemljišta, a uskoro bi Vlada trebala raspisati i javni poziv zainteresiranim koncesionarima, jer smo se opredijelili za model izgradnje putem koncesije – kaže Boban.

Deset tunela

Na dionici ove trase planirano je da se nalazi deset tunela ukupne dužine dva i po  kilometra te 20 mostova ukupne dužine 2,3 kilometra. Brza cesta projektirat će se s dva odvojena kolovoza, svaki sa po dvije saobraćajne trake širine tri i po metra. Oko 100 kilometara na sat iznosila bi projektirana brzina.

100 kilometara na sat iznosila bi projektirana brzina

23,6 kilometara dužina prve faze gradnje

 

Odgovori