Eksplozivni rast robne marke Daniel Wellington je izvanredna priča. Za manje od pet godina švedski poduzetnik Filip Tysander doveo je svoju kompaniju koja se bavi proizvodnjom satova sa prometa od 0 do 170 milijuna dolara.

Prošle godine, kompanija je izvijestila o prometu od dvije milijarde švedskih kruna (208.000.000 eura).

“DW” duguje svoj uspjeh digitalnom marketingu, pošto tisuće ambasadora brenda vode korisnike Instagrama na njegove online prodavnice.

Sada je Daniel Wellington najavio da će masovno ulagati u outlete – a čak 300 planira otvoriti ove godine. To je desetostruko više u poređenju sa početkom 2017. godine.

“Naš cilj je da otvorimo 300 prodavnica širom svijeta ove godine, kako bi ostvarili našu globalnu strategiju proširenja”, rekao je šef PR-a Daniel Wellingtona Ola Melin za “Fokus”.

“Znam da je to vrlo ambiciozan cilj, čak i za nas. To je zato što se toliko toga događa u našem uredu. Do sada smo ove godine otvorili oko 100 prodavnica, tako da smo na jesen dali puno gasa”, objašnjava on.

U Kini je planirano najmanje 100 novih prodavnica, jer je zemlja za kratko vrijeme postala veoma važno tržište za Daniel Wellington.

“U Kini trenutno imamo najveći rast. Danas imamo više zaposlenih u Kini nego u našem štabu u Stokholmu “, kaže Melin.